Manual jak zamienic dyferencjal w s13

Wachacze, klatki , rozpórki, armortyzatory, drązki, gumy itp.

Moderator: Moderator

scotty

Jak wyzej :)

milej lektury

wymiana szpery


pozdrawiam
Micz

zawsze chciałem mieć boksujące obydwa kółka jednak nie myślałem o zmianie dyfra z racji że to wiązałoby się z mnóstwem przeróbek i kosztami, teraz jednak dzięki tym materiałom rozważę taką opcję, tym bardziej że znalazłem profi serwis mechaniczny gdzie mechanicy pracują jak w szwajcarskim zegarku
Awatar użytkownika
Karrlos
-#Moderator
-#Moderator
Posty: 1402
Rejestracja: pn 26 sty, 2004 22:22
Lokalizacja: Gdańsk

Rozumiem że cena z prezentacji też jest OK :twisted:
EMWU is dead
Micz

czytam ten opis już 3 raz i się nadziwić nie mogę że to takie proste typu plug & play, aż nasuwa się pytanie gdzie można dostać taki dyfer z ośkami i za ile :)
Awatar użytkownika
Krzysiu
Stały gość
Stały gość
Posty: 294
Rejestracja: pn 09 lut, 2004 00:16
Lokalizacja: W-wa Ursynow

z tego co widze to nie jest dyfer od s14.
czy w przypadku dyfra od s14 procedura taka sama jak na manualu? i czy potrzebne poduszki sa od tegoz dyfra? czy przykrecany jest na stale tak jak w s13 ?
[scroll][center]*** ORDYNUSS Team *** member # 000,5/06
Jak ja sie przewrócę, to się za swoje przewrócę
[/center][/scroll]
Obrazek
Awatar użytkownika
jarkowy
Założyciel Klubu
Założyciel Klubu
Posty: 1088
Rejestracja: sob 26 lip, 2003 23:29
Lokalizacja: Władysławowo
Kontakt:

Ten PDF w przypadku szpery z S14 na nic sie nie przyda. - wrzeczywistości jest to jeszcze prostrze bo nie trzeba rozkręcać półosiek.
JAk by tak podchodzić do nissana to nic nie jest tródne i wszystko można zrobić samemu!
W tym PDF nie ma nic na temt tego ze szpery nie da się przykręcić do sanek - a to jest problem w przypadku szpery z S14. NIe ma nic o tym ze ABS nie bedzie działał nie ma nic o tym ze W szperze sa 2 czujniki temp. i trzeba je podłączyć zeby działała pompa oleju, nie ma tez nic o tym jak podłączyć same rurki z olejem.
W sumie ten PDF nie przydaje sie na nic....
GTR Sprzedany ale Avatara spobie zostawiam z sentymentu...

SKYRACING

OO\____/OO

602227141


Turbokiller

automatyka www.horyzont.co
pokoje gościnne nad morzem we władysławowwie www.impresja.co
600-961-666
Awatar użytkownika
Krzysiu
Stały gość
Stały gość
Posty: 294
Rejestracja: pn 09 lut, 2004 00:16
Lokalizacja: W-wa Ursynow

Jarku a powiedz mi jak jest z tymi gumami. jak u karlosa zalozone to bylo ? bo nie wiem czy molestowac file o jego poduszki, czy bede musial naruchac skondis indziej
[scroll][center]*** ORDYNUSS Team *** member # 000,5/06
Jak ja sie przewrócę, to się za swoje przewrócę
[/center][/scroll]
Obrazek
Micz

eh, to lipa że trzeba kombinować wsadzając szperkę z S14 do S13, jeśli kiedyś się na to skuszę to na prostsze rozwiązanie, nie mam zamiaru połowy auta wymieniać :?
Awatar użytkownika
jarkowy
Założyciel Klubu
Założyciel Klubu
Posty: 1088
Rejestracja: sob 26 lip, 2003 23:29
Lokalizacja: Władysławowo
Kontakt:

Sa niezbędne bez nich nie zamontujesz. Chodzi o te dwie ala sróby które są z przodu szpery. To są duże sróby obłozone guma i do nich są 2 duze podkładki tez z guma.
GTR Sprzedany ale Avatara spobie zostawiam z sentymentu...

SKYRACING

OO\____/OO

602227141


Turbokiller

automatyka www.horyzont.co
pokoje gościnne nad morzem we władysławowwie www.impresja.co
600-961-666
Awatar użytkownika
Karrlos
-#Moderator
-#Moderator
Posty: 1402
Rejestracja: pn 26 sty, 2004 22:22
Lokalizacja: Gdańsk

Micz pisze:eh, to lipa że trzeba kombinować wsadzając szperkę z S14 do S13, jeśli kiedyś się na to skuszę to na prostsze rozwiązanie, nie mam zamiaru połowy auta wymieniać :?
To jest najtańsze i najprostsze rozwiązanie !!!! i najmniej kombinowania jest.
Tylko musi to zrobić ktoś kumaty w S13 - w moim przypadku Jarek.

No może drugie bo 1sze to elektroszpera :twisted:
EMWU is dead
Micz

w tym miejscu mam małą prośbę, bardziej zwaracam się tu do Karrlosa, aby ktoś zrobił mały opis jak przeforsować taką szperkę z S14 do S13, możnaby wrzucić do artykułów na stronce, rozumiem że ze zrobieniem arta jest trochę roboty, więc jakby ktoś wysłał mi same materiały to ja bym zadbał już o oprawę i umieścił gdzie trzeba

PS. o co chodzi z tą elektroszperą?
Awatar użytkownika
Karrlos
-#Moderator
-#Moderator
Posty: 1402
Rejestracja: pn 26 sty, 2004 22:22
Lokalizacja: Gdańsk

Chyba do Jarka.
Ja tylko narzędzia podawałem :D
EMWU is dead
Awatar użytkownika
Maretzky
-#Administrator
-#Administrator
Posty: 826
Rejestracja: śr 29 paź, 2003 18:04
Lokalizacja: Wejherowo

Elektroszpera - spawasz elekrtryczną spawarką wnętrznosci mostu i masz ciągły naped na oba koła. W Nazowozie jest takie cos , jest na filmikach ze zlotu wrzesniowego.
Obrazek
kashmere
Coś już wiem
Coś już wiem
Posty: 63
Rejestracja: czw 16 cze, 2005 10:28
Lokalizacja: gdynia
Kontakt:

Maretzky pisze:Elektroszpera - spawasz elekrtryczną spawarką wnętrznosci mostu i masz ciągły naped na oba koła. W Nazowozie jest takie cos , jest na filmikach ze zlotu wrzesniowego.
tylko ze taka operacja nieco utrudnia jazde zima :D samochod bardziej nadaje sie do driftu niz do jazdy. chyba ze wstawisz niezaspawany zamiennik
off mode
Micz

to ja mam dwa pytanka odnośnie elektroszpery

1. można tak zrobić seryjny most w s13?
2. nie powoduje on szybszego zużywania się gum przy normalnej jeździe?
ODPOWIEDZ

Wróć do „Zawieszenie / Usztywnienie”