Jak wyzej
milej lektury
wymiana szpery
pozdrawiam
Manual jak zamienic dyferencjal w s13
Moderator: Moderator
zawsze chciałem mieć boksujące obydwa kółka jednak nie myślałem o zmianie dyfra z racji że to wiązałoby się z mnóstwem przeróbek i kosztami, teraz jednak dzięki tym materiałom rozważę taką opcję, tym bardziej że znalazłem profi serwis mechaniczny gdzie mechanicy pracują jak w szwajcarskim zegarku
czytam ten opis już 3 raz i się nadziwić nie mogę że to takie proste typu plug & play, aż nasuwa się pytanie gdzie można dostać taki dyfer z ośkami i za ile
z tego co widze to nie jest dyfer od s14.
czy w przypadku dyfra od s14 procedura taka sama jak na manualu? i czy potrzebne poduszki sa od tegoz dyfra? czy przykrecany jest na stale tak jak w s13 ?
czy w przypadku dyfra od s14 procedura taka sama jak na manualu? i czy potrzebne poduszki sa od tegoz dyfra? czy przykrecany jest na stale tak jak w s13 ?
[scroll][center]*** ORDYNUSS Team *** member # 000,5/06
Jak ja sie przewrócę, to się za swoje przewrócę[/center][/scroll]
Jak ja sie przewrócę, to się za swoje przewrócę[/center][/scroll]
- jarkowy
- Założyciel Klubu
- Posty: 1088
- Rejestracja: sob 26 lip, 2003 23:29
- Lokalizacja: Władysławowo
- Kontakt:
Ten PDF w przypadku szpery z S14 na nic sie nie przyda. - wrzeczywistości jest to jeszcze prostrze bo nie trzeba rozkręcać półosiek.
JAk by tak podchodzić do nissana to nic nie jest tródne i wszystko można zrobić samemu!
W tym PDF nie ma nic na temt tego ze szpery nie da się przykręcić do sanek - a to jest problem w przypadku szpery z S14. NIe ma nic o tym ze ABS nie bedzie działał nie ma nic o tym ze W szperze sa 2 czujniki temp. i trzeba je podłączyć zeby działała pompa oleju, nie ma tez nic o tym jak podłączyć same rurki z olejem.
W sumie ten PDF nie przydaje sie na nic....
JAk by tak podchodzić do nissana to nic nie jest tródne i wszystko można zrobić samemu!
W tym PDF nie ma nic na temt tego ze szpery nie da się przykręcić do sanek - a to jest problem w przypadku szpery z S14. NIe ma nic o tym ze ABS nie bedzie działał nie ma nic o tym ze W szperze sa 2 czujniki temp. i trzeba je podłączyć zeby działała pompa oleju, nie ma tez nic o tym jak podłączyć same rurki z olejem.
W sumie ten PDF nie przydaje sie na nic....
GTR Sprzedany ale Avatara spobie zostawiam z sentymentu...
SKYRACING
OO\____/OO
602227141
Turbokiller
automatyka www.horyzont.co
pokoje gościnne nad morzem we władysławowwie www.impresja.co
600-961-666
SKYRACING
OO\____/OO
602227141
Turbokiller
automatyka www.horyzont.co
pokoje gościnne nad morzem we władysławowwie www.impresja.co
600-961-666
Jarku a powiedz mi jak jest z tymi gumami. jak u karlosa zalozone to bylo ? bo nie wiem czy molestowac file o jego poduszki, czy bede musial naruchac skondis indziej
[scroll][center]*** ORDYNUSS Team *** member # 000,5/06
Jak ja sie przewrócę, to się za swoje przewrócę[/center][/scroll]
Jak ja sie przewrócę, to się za swoje przewrócę[/center][/scroll]
eh, to lipa że trzeba kombinować wsadzając szperkę z S14 do S13, jeśli kiedyś się na to skuszę to na prostsze rozwiązanie, nie mam zamiaru połowy auta wymieniać
- jarkowy
- Założyciel Klubu
- Posty: 1088
- Rejestracja: sob 26 lip, 2003 23:29
- Lokalizacja: Władysławowo
- Kontakt:
Sa niezbędne bez nich nie zamontujesz. Chodzi o te dwie ala sróby które są z przodu szpery. To są duże sróby obłozone guma i do nich są 2 duze podkładki tez z guma.
GTR Sprzedany ale Avatara spobie zostawiam z sentymentu...
SKYRACING
OO\____/OO
602227141
Turbokiller
automatyka www.horyzont.co
pokoje gościnne nad morzem we władysławowwie www.impresja.co
600-961-666
SKYRACING
OO\____/OO
602227141
Turbokiller
automatyka www.horyzont.co
pokoje gościnne nad morzem we władysławowwie www.impresja.co
600-961-666
To jest najtańsze i najprostsze rozwiązanie !!!! i najmniej kombinowania jest.Micz pisze:eh, to lipa że trzeba kombinować wsadzając szperkę z S14 do S13, jeśli kiedyś się na to skuszę to na prostsze rozwiązanie, nie mam zamiaru połowy auta wymieniać
Tylko musi to zrobić ktoś kumaty w S13 - w moim przypadku Jarek.
No może drugie bo 1sze to elektroszpera
EMWU is dead
w tym miejscu mam małą prośbę, bardziej zwaracam się tu do Karrlosa, aby ktoś zrobił mały opis jak przeforsować taką szperkę z S14 do S13, możnaby wrzucić do artykułów na stronce, rozumiem że ze zrobieniem arta jest trochę roboty, więc jakby ktoś wysłał mi same materiały to ja bym zadbał już o oprawę i umieścił gdzie trzeba
PS. o co chodzi z tą elektroszperą?
PS. o co chodzi z tą elektroszperą?
tylko ze taka operacja nieco utrudnia jazde zima samochod bardziej nadaje sie do driftu niz do jazdy. chyba ze wstawisz niezaspawany zamiennikMaretzky pisze:Elektroszpera - spawasz elekrtryczną spawarką wnętrznosci mostu i masz ciągły naped na oba koła. W Nazowozie jest takie cos , jest na filmikach ze zlotu wrzesniowego.
off mode
to ja mam dwa pytanka odnośnie elektroszpery
1. można tak zrobić seryjny most w s13?
2. nie powoduje on szybszego zużywania się gum przy normalnej jeździe?
1. można tak zrobić seryjny most w s13?
2. nie powoduje on szybszego zużywania się gum przy normalnej jeździe?