Strona 1 z 1
tein super street, maksymalnie obniżony a dalej za wysoko
: ndz 22 maja, 2016 17:30
autor: n-man
witam!
moje zawieszenie to tein super street z edfc, niestety nie posiada regulacji w dolnym mocowaniu ;(( przy skręconym na maxa gwincie Teina auto dalej stoi jak KOZA, przy wyrzuceniu sprężynki wspomagającej jest okolo 10-15mm niżej ale to dalej mało a do tego głowna spreżyna jest luźna.
Czy jazda bez wspomagającej sprężyny będzie rozsądna/bezpieczna( po podlewarowaniu auta główna sprezyna ma luz okolo 5cm ale po opuszczeniu jest ok)? Może ma ktoś jakiś patent na ten problem?
: ndz 22 maja, 2016 18:32
autor: szaman
po pierwsze to najprawdopodobniej przy takim setupie nie masz juz prawie skoku amora,
i przy takim ustawieniu zabijesz sobie amora,
luzna sprezyna moze ci na dziurze narobic syfu jak podbije auto, amora rozciagnie, a przy spadaniu zle sie ulozy sprezyna w gniezdzie,
Konrad ma taki sam zestaw w swoim "żółtku", tylko został wzbogacony o air ride
: ndz 22 maja, 2016 21:21
autor: nismo250
tylko zwrotnice od boriego
ci pomoga
: ndz 22 maja, 2016 21:26
autor: n-man
można gdzies zobaczyć te zwrotnice ?
: pn 23 maja, 2016 06:18
autor: szaman
odezwij sie do uzytkownika z forum: borimichal
: pn 23 maja, 2016 15:51
autor: kacpero
Może dobrać niższe sprzężyny?
: pn 23 maja, 2016 18:16
autor: szaman
kacpero pisze:Może dobrać niższe sprzężyny?
problem takiego Teina polega na tym ze regulacja przy sprezynie to regulacja jej napiecia,
w tym teinie nie ma regulacji wysokosci samej w sobie, mozna troche podregulowac sprezyna,
ale to wplynie tez na twardosc zawieszenia.
dobranie krotszych sprezyn moze spowodowac dobijanie amortyzatora, a tym samy szybkie zabicie go.
Tein super street (regulacja napiecia sprezyny)
dla przykładu ISC (regulacja napiecia sprezyny i wysokosci zawieszenia)
: pn 23 maja, 2016 19:21
autor: n-man
po usunięciu helpera górny talerzyk zapiera o odbojnik( czyli już 0 pracy amortyzatora) heh, a z helperem podejrzewam że różnica będzie znikoma
zawias fajnie pracuje w średnim zakresie skręcenia gwintu, do tego mam z kabiny regulacje twardością która robi robote. szkoda mi wyrzucić ten zawias więc wolałbym chyba nawet zastosować nawet takie przerobione zwrotnice, choć po głowie chodzi mi jakiś adapter mocowania amortyzatora
najbardziej mnie wk... że zainwestowałem pare tysia w koła z oponami i beda leżeć, a te co mam na aucie do niczego sie nie nadają
: pn 23 maja, 2016 20:48
autor: szaman
no to opcje masz dwie jak chcesz pozostac przy tym zawiasie:
- pokombinowac z gornym mocowanie amora do budy, moze da sie tam cos ugrac,
- zwrotnice z przesunieta osia piasty (moze wymagac dodania dystansu, zeby opona nie wjechala w nakretki sprezyny - o ile kolo jest blisko amora)
chyba ze ktos ma jeszcze jakies pomysly
: pn 23 maja, 2016 21:29
autor: nismo250
: pn 23 maja, 2016 22:26
autor: Tomek89
nismo250, +1
a poważnie to z opcji to jak szaman pisze
+ hardcore rzeźba dolnej części mocowania.