Strona 1 z 1

tein super street, maksymalnie obniżony a dalej za wysoko

: ndz 22 maja, 2016 17:30
autor: n-man
witam!

moje zawieszenie to tein super street z edfc, niestety nie posiada regulacji w dolnym mocowaniu ;(( przy skręconym na maxa gwincie Teina auto dalej stoi jak KOZA, przy wyrzuceniu sprężynki wspomagającej jest okolo 10-15mm niżej ale to dalej mało a do tego głowna spreżyna jest luźna.
Czy jazda bez wspomagającej sprężyny będzie rozsądna/bezpieczna( po podlewarowaniu auta główna sprezyna ma luz okolo 5cm ale po opuszczeniu jest ok)? Może ma ktoś jakiś patent na ten problem?

: ndz 22 maja, 2016 18:32
autor: szaman
po pierwsze to najprawdopodobniej przy takim setupie nie masz juz prawie skoku amora,
i przy takim ustawieniu zabijesz sobie amora,
luzna sprezyna moze ci na dziurze narobic syfu jak podbije auto, amora rozciagnie, a przy spadaniu zle sie ulozy sprezyna w gniezdzie,

Konrad ma taki sam zestaw w swoim "żółtku", tylko został wzbogacony o air ride ;)

: ndz 22 maja, 2016 21:21
autor: nismo250
tylko zwrotnice od boriego
ci pomoga

: ndz 22 maja, 2016 21:26
autor: n-man
można gdzies zobaczyć te zwrotnice ?

: pn 23 maja, 2016 06:18
autor: szaman
odezwij sie do uzytkownika z forum: borimichal

: pn 23 maja, 2016 15:51
autor: kacpero
Może dobrać niższe sprzężyny?

: pn 23 maja, 2016 18:16
autor: szaman
kacpero pisze:Może dobrać niższe sprzężyny?
problem takiego Teina polega na tym ze regulacja przy sprezynie to regulacja jej napiecia,
w tym teinie nie ma regulacji wysokosci samej w sobie, mozna troche podregulowac sprezyna,
ale to wplynie tez na twardosc zawieszenia.

dobranie krotszych sprezyn moze spowodowac dobijanie amortyzatora, a tym samy szybkie zabicie go.

Tein super street (regulacja napiecia sprezyny)
Obrazek

dla przykładu ISC (regulacja napiecia sprezyny i wysokosci zawieszenia)
Obrazek

: pn 23 maja, 2016 19:21
autor: n-man
po usunięciu helpera górny talerzyk zapiera o odbojnik( czyli już 0 pracy amortyzatora) heh, a z helperem podejrzewam że różnica będzie znikoma :| zawias fajnie pracuje w średnim zakresie skręcenia gwintu, do tego mam z kabiny regulacje twardością która robi robote. szkoda mi wyrzucić ten zawias więc wolałbym chyba nawet zastosować nawet takie przerobione zwrotnice, choć po głowie chodzi mi jakiś adapter mocowania amortyzatora :| najbardziej mnie wk... że zainwestowałem pare tysia w koła z oponami i beda leżeć, a te co mam na aucie do niczego sie nie nadają

: pn 23 maja, 2016 20:48
autor: szaman
no to opcje masz dwie jak chcesz pozostac przy tym zawiasie:
- pokombinowac z gornym mocowanie amora do budy, moze da sie tam cos ugrac,
- zwrotnice z przesunieta osia piasty (moze wymagac dodania dystansu, zeby opona nie wjechala w nakretki sprezyny - o ile kolo jest blisko amora)

chyba ze ktos ma jeszcze jakies pomysly ;)

: pn 23 maja, 2016 21:29
autor: nismo250

: pn 23 maja, 2016 22:26
autor: Tomek89
nismo250, +1 :D

a poważnie to z opcji to jak szaman pisze
+ hardcore rzeźba dolnej części mocowania.