Komplet powiększania skrętu TDP vs. FAT [200sx s13]
: czw 22 wrz, 2016 12:50
Jak w tytule.. potrzebna pomoc, bo dylemat nieziemski:
Znalazłem bajońsko drogi zestaw wycięty CNC (wygląda super), ma 2 wersje do s13 i s14 (za ok. 7500 PLN)
http://www.tdp.ie/index.php/tdp-product ... front-kit/
oraz jest tańsza wersja made in Poland:
http://allegro.pl/show_item.php?item=63 ... 62#thumb/5
która dodatkowo posiada sanki i przesuwa maglownicę
(za ok 3500PLN)
na razie (jestem laikiem) doszedłem do tego, że zamontował bym belkę od FAT a reszte od TDP. Co mnie wyjdzie ok 7500+450... czyli bardzo sporo
przy czym chce przy okazji upiec na jednym ruszcie chcę przejść z 4 na 5 śrub oraz założyć lepsze hamulce (Willwood ? lub po taniości z z32/s14)
moje pytanie jest na tyle trudne, że od tygodnia nie mogę uzyskać jednoznacznej odpowiedzi...
Wiem, że jeżeli zakupię jeden czy drugi zestaw do s13 to będę musiał kupować na eBayu adaptery za 1800 komplet lub posiłkować się rozwiązaniami pokroju tył-piasta z Primery na przód S13 ( +dystanse za 400/500 para + łożysko ze zwrotnica za ok 260 para)
Sklep Tomson radzi podkupić zestaw do s14 bo nie będzie trzeba adapterów ale tu pojawia się kolejne pytania:
-jak zestaw do s14 to piasty od s14
-jak zestaw od s14 to hamulce od s14 lub adaptery (koleny wydatek)
- podejrzewam, że gwinty też będa musiały być od s14..
-i najważniejsze to chyba to, że maglownice są różne czyli jak wezmę belkę od TDP to ona musi być jednak pod s13 bo mam s13 i czy ta belka od s13 będzie pasowała do kompletu TDP tj. czy mocowanie wahaczy jest w s13 i s14 takie samo ? no i czy to wpłynie na kąt skrętu czy maglownica w s13 musi też być przesunięta (położenie wahaczy, drążków w jednej linii blokuje kola) czy jednak wóżek brac od s14 bo i tak będzie pasował do s13 ?
Co robić, jak żyć ?
Znalazłem bajońsko drogi zestaw wycięty CNC (wygląda super), ma 2 wersje do s13 i s14 (za ok. 7500 PLN)
http://www.tdp.ie/index.php/tdp-product ... front-kit/
oraz jest tańsza wersja made in Poland:
http://allegro.pl/show_item.php?item=63 ... 62#thumb/5
która dodatkowo posiada sanki i przesuwa maglownicę
(za ok 3500PLN)
na razie (jestem laikiem) doszedłem do tego, że zamontował bym belkę od FAT a reszte od TDP. Co mnie wyjdzie ok 7500+450... czyli bardzo sporo
przy czym chce przy okazji upiec na jednym ruszcie chcę przejść z 4 na 5 śrub oraz założyć lepsze hamulce (Willwood ? lub po taniości z z32/s14)
moje pytanie jest na tyle trudne, że od tygodnia nie mogę uzyskać jednoznacznej odpowiedzi...
Wiem, że jeżeli zakupię jeden czy drugi zestaw do s13 to będę musiał kupować na eBayu adaptery za 1800 komplet lub posiłkować się rozwiązaniami pokroju tył-piasta z Primery na przód S13 ( +dystanse za 400/500 para + łożysko ze zwrotnica za ok 260 para)
Sklep Tomson radzi podkupić zestaw do s14 bo nie będzie trzeba adapterów ale tu pojawia się kolejne pytania:
-jak zestaw do s14 to piasty od s14
-jak zestaw od s14 to hamulce od s14 lub adaptery (koleny wydatek)
- podejrzewam, że gwinty też będa musiały być od s14..
-i najważniejsze to chyba to, że maglownice są różne czyli jak wezmę belkę od TDP to ona musi być jednak pod s13 bo mam s13 i czy ta belka od s13 będzie pasowała do kompletu TDP tj. czy mocowanie wahaczy jest w s13 i s14 takie samo ? no i czy to wpłynie na kąt skrętu czy maglownica w s13 musi też być przesunięta (położenie wahaczy, drążków w jednej linii blokuje kola) czy jednak wóżek brac od s14 bo i tak będzie pasował do s13 ?
Co robić, jak żyć ?