Strona 1 z 1

Gwint 7twenty vs. ISC

: wt 01 lis, 2016 14:45
autor: Crenshaw
No to zapraszam do dyskusji, stoję przed wyborem nowego gwintu. Chcę, żeby było nisko więc głównie skupiłem się na wyborze między ISC a 7twenty, ale może znajdzie się jeszcze coś godnego uwagi. Proszę o podpowiedzi osób które na nich jeździły, jakie są przewagi jednego nad drugim (jeśli jakieś są), gdzie są produkowane, czym się różnią itd.

: śr 02 lis, 2016 10:33
autor: Robcon
Chętnie posłucham opinii bo też mnie ten wybór czeka na nowy sezon :)

: śr 02 lis, 2016 13:48
autor: Golec
Mam w swoim samochodzie gwint Isc Drift ze sprężynami 8/6. regulacje ustawiłem na 1 stopniu i w połączeniu z seryjnymi tulejami w zawiasie można powiedzieć, że jest komfortowo. oczywiście stabilność auta bardzo się poprawiła.
Ogólnie jakość wykonania isc jest naprawdę godna podziwu, wszystkie elementy ładnie wykonane. aż szkoda było zakładać na auto ;) teraz akurat jest zakup grupowy ISC, wiec uda Ci się go kupić taniej.

: śr 02 lis, 2016 14:20
autor: claysman
Jak ma być nisko, to ISC jest spoko. ISC Drift
Nie miałem tego drugiego w rękach, ale ISC używam czwarty rok, a łatwo u mnie nie miał. Złamał się trzpień, gdy urwało mi wahacz, Dostałem sam wkład od ręki.
Kiedy chciałem go mega obniżyć, po prostu skręciłem do końca, podniosłem sprężyne i położyłem zderzaki na ziemi.
Polecam

: śr 02 lis, 2016 14:34
autor: MEFisto087
Dużo aut jeździ na ISC, w tym moja Sucz i jestem zadowolony z tego zawiasu na dodatkowy +, praktycznie bezproblemowy dostęp do części, jeżeli coś się wysypie.
7twenty nie miałem jeszcze okazji przejechać się, czy widzieć auta na tym wiec się nie wypowiem.

: śr 02 lis, 2016 16:02
autor: n-man
Kupuj hsd