Strona 1 z 1
Gwint 7twenty vs. ISC
: wt 01 lis, 2016 14:45
autor: Crenshaw
No to zapraszam do dyskusji, stoję przed wyborem nowego gwintu. Chcę, żeby było nisko więc głównie skupiłem się na wyborze między ISC a 7twenty, ale może znajdzie się jeszcze coś godnego uwagi. Proszę o podpowiedzi osób które na nich jeździły, jakie są przewagi jednego nad drugim (jeśli jakieś są), gdzie są produkowane, czym się różnią itd.
: śr 02 lis, 2016 10:33
autor: Robcon
Chętnie posłucham opinii bo też mnie ten wybór czeka na nowy sezon
: śr 02 lis, 2016 13:48
autor: Golec
Mam w swoim samochodzie gwint Isc Drift ze sprężynami 8/6. regulacje ustawiłem na 1 stopniu i w połączeniu z seryjnymi tulejami w zawiasie można powiedzieć, że jest komfortowo. oczywiście stabilność auta bardzo się poprawiła.
Ogólnie jakość wykonania isc jest naprawdę godna podziwu, wszystkie elementy ładnie wykonane. aż szkoda było zakładać na auto
teraz akurat jest zakup grupowy ISC, wiec uda Ci się go kupić taniej.
: śr 02 lis, 2016 14:20
autor: claysman
Jak ma być nisko, to ISC jest spoko. ISC Drift
Nie miałem tego drugiego w rękach, ale ISC używam czwarty rok, a łatwo u mnie nie miał. Złamał się trzpień, gdy urwało mi wahacz, Dostałem sam wkład od ręki.
Kiedy chciałem go mega obniżyć, po prostu skręciłem do końca, podniosłem sprężyne i położyłem zderzaki na ziemi.
Polecam
: śr 02 lis, 2016 14:34
autor: MEFisto087
Dużo aut jeździ na ISC, w tym moja Sucz i jestem zadowolony z tego zawiasu na dodatkowy +, praktycznie bezproblemowy dostęp do części, jeżeli coś się wysypie.
7twenty nie miałem jeszcze okazji przejechać się, czy widzieć auta na tym wiec się nie wypowiem.
: śr 02 lis, 2016 16:02
autor: n-man
Kupuj hsd