Powiększenie skrętu w Daily Drift Car

Wachacze, klatki , rozpórki, armortyzatory, drązki, gumy itp.

Moderator: Moderator

Awatar użytkownika
Lechu
Coś już wiem
Coś już wiem
Posty: 62
Rejestracja: sob 23 kwie, 2011 20:45
Lokalizacja: Rzeszów

Moje S14 doczekało się reanimacji a z racji, że cały przód mam rozebrany zastanawiam się nad zmianą zawieszenia i powiększeniem skrętu maksymalnie jak to możliwe. Gwint ISC w wersji Racing z Camberami już czeka.

Najchętniej wsadziłbym któryś KIT skrętu (np. FAT lub od Boriego) jednak Nysa jest użytkowana na co dzień a czas lewych przeglądów może niedługo przeminąć.

Stąd pytanie.
Doradzicie jak maksymalnie mogę ingerować w zawieszenie żeby nie było problemów z przeglądem?
Ewentualnie wymiana elementów (np. drążki...) które można w miarę szybko przed przeglądem wymienić?

Chciałbym uzyskać jak największy skręt jednak same podkładki pod magiel to za mało.
Ostatnio zmieniony sob 19 lis, 2016 00:30 przez Lechu, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
szaman
-#Moderator
-#Moderator
Posty: 3182
Rejestracja: śr 13 sie, 2008 22:00
Lokalizacja: Bielsko-Biała

chyba najoptymalniejszym zestawem bylo by:
1. zakup zwrotnic - ala geomaster + regulowanych bananowych drazkow rekacyjnych od boriego
2. przesuniecie magla do przodu lub zakup "relokacji mocowania drązka w maglownicy".
3. przusuniecie otworow wahaczy w belce na zewnatrza, belke tam wzmocnic,
lub wydluzyc wahacze.
4. zalozyc dluzsze drazki, lub przedluzki, ale chyba bylo by lepiej przejsc na grubsze drazki, czyli nowe dopasowane dlugoscia.

taki zestaw zostawia prawie seryjny wyglada zawieszenia i daje trakcje zblizona do seryjnej, a skret wiekszy ;)
onepointeightT
--------------------------
Aby wstawić zdjęcia na forum należy(przy użyciu hostingu Zdjęcia Google):
- wrzucić fotki do zdjęcia google,
- dodać zdjęcia do wybranego albumu,
- będąc w albumie i posiadając zdjęcie na fullscreenie kliknąć prawym klawiszem myszy i wybrać "Kopiuj adres obrazu",
- na forum podczas pisania posta przy użyciu znaczników "IMG" wstawić wcześniej skopiowany link.
konrad86
Proszę nie bić nowego
Proszę nie bić nowego
Posty: 19
Rejestracja: śr 26 paź, 2011 20:24
Lokalizacja: szczecin

https://www.youtube.com/watch?v=oxuvb2QlDzA

wszystko zależy jak duzy kat chcesz uzyskac
Awatar użytkownika
Lechu
Coś już wiem
Coś już wiem
Posty: 62
Rejestracja: sob 23 kwie, 2011 20:45
Lokalizacja: Rzeszów

szaman pisze:chyba najoptymalniejszym zestawem bylo by:
1. zakup zwrotnic - ala geomaster + regulowanych bananowych drazkow rekacyjnych od boriego
2. przesuniecie magla do przodu lub zakup "relokacji mocowania drązka w maglownicy".
3. przusuniecie otworow wahaczy w belce na zewnatrza, belke tam wzmocnic,
lub wydluzyc wahacze.
4. zalozyc dluzsze drazki, lub przedluzki, ale chyba bylo by lepiej przejsc na grubsze drazki, czyli nowe dopasowane dlugoscia.

taki zestaw zostawia prawie seryjny wyglada zawieszenia i daje trakcje zblizona do seryjnej, a skret wiekszy ;)
1) - OK - Bori ma jakąś swoją stronę czy tylko PW?
2) - Kwestia przeniesienia magla to tylko rzeźba czy są jakieś gotowe belki z mocowaniami jak np. w FAT? Ewentualnie relokacje u kogo najlepiej nabyć?
3) - Pewnie wahacz się przedłuży
4) - Ktoś już dopasowywał i wie z czego najlepiej by siadło?

5) a co ze stabilizatorem? Rozumie, że wypada?
Awatar użytkownika
szaman
-#Moderator
-#Moderator
Posty: 3182
Rejestracja: śr 13 sie, 2008 22:00
Lokalizacja: Bielsko-Biała

stabilizator moze moglby zostac kwestia doboru kola i glebokosci skretu,
Bori jest Ci w stanie ogranac to wszystko, pisz na pw do niego albo na fb do https://www.facebook.com/Projekt86DriftTeam/
onepointeightT
--------------------------
Aby wstawić zdjęcia na forum należy(przy użyciu hostingu Zdjęcia Google):
- wrzucić fotki do zdjęcia google,
- dodać zdjęcia do wybranego albumu,
- będąc w albumie i posiadając zdjęcie na fullscreenie kliknąć prawym klawiszem myszy i wybrać "Kopiuj adres obrazu",
- na forum podczas pisania posta przy użyciu znaczników "IMG" wstawić wcześniej skopiowany link.
Awatar użytkownika
Lechu
Coś już wiem
Coś już wiem
Posty: 62
Rejestracja: sob 23 kwie, 2011 20:45
Lokalizacja: Rzeszów

Dzięki za pomoc.
ODPOWIEDZ

Wróć do „Zawieszenie / Usztywnienie”