Strona 1 z 1

Powiększenie skrętu w Daily Drift Car

: sob 19 lis, 2016 00:27
autor: Lechu
Moje S14 doczekało się reanimacji a z racji, że cały przód mam rozebrany zastanawiam się nad zmianą zawieszenia i powiększeniem skrętu maksymalnie jak to możliwe. Gwint ISC w wersji Racing z Camberami już czeka.

Najchętniej wsadziłbym któryś KIT skrętu (np. FAT lub od Boriego) jednak Nysa jest użytkowana na co dzień a czas lewych przeglądów może niedługo przeminąć.

Stąd pytanie.
Doradzicie jak maksymalnie mogę ingerować w zawieszenie żeby nie było problemów z przeglądem?
Ewentualnie wymiana elementów (np. drążki...) które można w miarę szybko przed przeglądem wymienić?

Chciałbym uzyskać jak największy skręt jednak same podkładki pod magiel to za mało.

: sob 19 lis, 2016 22:44
autor: szaman
chyba najoptymalniejszym zestawem bylo by:
1. zakup zwrotnic - ala geomaster + regulowanych bananowych drazkow rekacyjnych od boriego
2. przesuniecie magla do przodu lub zakup "relokacji mocowania drązka w maglownicy".
3. przusuniecie otworow wahaczy w belce na zewnatrza, belke tam wzmocnic,
lub wydluzyc wahacze.
4. zalozyc dluzsze drazki, lub przedluzki, ale chyba bylo by lepiej przejsc na grubsze drazki, czyli nowe dopasowane dlugoscia.

taki zestaw zostawia prawie seryjny wyglada zawieszenia i daje trakcje zblizona do seryjnej, a skret wiekszy ;)

: ndz 20 lis, 2016 14:02
autor: konrad86
https://www.youtube.com/watch?v=oxuvb2QlDzA

wszystko zależy jak duzy kat chcesz uzyskac

: ndz 20 lis, 2016 14:05
autor: Lechu
szaman pisze:chyba najoptymalniejszym zestawem bylo by:
1. zakup zwrotnic - ala geomaster + regulowanych bananowych drazkow rekacyjnych od boriego
2. przesuniecie magla do przodu lub zakup "relokacji mocowania drązka w maglownicy".
3. przusuniecie otworow wahaczy w belce na zewnatrza, belke tam wzmocnic,
lub wydluzyc wahacze.
4. zalozyc dluzsze drazki, lub przedluzki, ale chyba bylo by lepiej przejsc na grubsze drazki, czyli nowe dopasowane dlugoscia.

taki zestaw zostawia prawie seryjny wyglada zawieszenia i daje trakcje zblizona do seryjnej, a skret wiekszy ;)
1) - OK - Bori ma jakąś swoją stronę czy tylko PW?
2) - Kwestia przeniesienia magla to tylko rzeźba czy są jakieś gotowe belki z mocowaniami jak np. w FAT? Ewentualnie relokacje u kogo najlepiej nabyć?
3) - Pewnie wahacz się przedłuży
4) - Ktoś już dopasowywał i wie z czego najlepiej by siadło?

5) a co ze stabilizatorem? Rozumie, że wypada?

: ndz 20 lis, 2016 15:21
autor: szaman
stabilizator moze moglby zostac kwestia doboru kola i glebokosci skretu,
Bori jest Ci w stanie ogranac to wszystko, pisz na pw do niego albo na fb do https://www.facebook.com/Projekt86DriftTeam/

: pn 21 lis, 2016 21:07
autor: Lechu
Dzięki za pomoc.