Witam.
Razem z kolegą posiadającym nyskę s13 postanowiliśmy umieścić w niej klatkę. Proszę o wszelkie rady takie jak:
- z jakich rurek wykonać klatkę
- w których miejscach można przyspawać klatkę do nadwozia bez ryzyka "uszkodzenia czegoś"
- ewentualnie schemat, albo dlugosci rurek potrzebnych do wykonania klatki.
Kolejny problem tyczy się rozpórki w komorze silnika, ze względu na bardzo małą ilość miejsca pomiędzy silnikem (CA18DET) a maską. I tu prosiłbym osobę która posiada takową rozpórkę o zwymiarowanie jej, w celu wykonania kopii.
W niedalekiej przyszłości moglibyśmy takie rozpórki (i ewentualnie klatki) robić gdyby któryś z forumowiczów potrzebował takich zabezpieczeń. Oczywiście doświadczenie zdobędziemy na S13 kumpla.
Klatka bezpieczeństwa
Moderator: Moderator
podepne sie
Gdzie robia dobrze klatki? Jakies ceny??
dajcie foty jak juz swoja zrobicie
niedlugo bede musial szukac...
pzdr
Gdzie robia dobrze klatki? Jakies ceny??
dajcie foty jak juz swoja zrobicie
niedlugo bede musial szukac...
pzdr
Google naszym przyjacielem...
http://www.google.pl/search?hl=pl&q=kla ... lr=lang_pl
1. pierwszy link jaki się pojawi w google, to link do firmy, która robi PROFI klatki.
2. ceny od 1500 zł od najprostszej klepanej u p. Heńka w stodole, po kilka tys. w profesjonalnych warsztatach.
3. można też kupić gotowe rozwiazania cena circa about 1000 $
http://www.google.pl/search?hl=pl&q=kla ... lr=lang_pl
1. pierwszy link jaki się pojawi w google, to link do firmy, która robi PROFI klatki.
2. ceny od 1500 zł od najprostszej klepanej u p. Heńka w stodole, po kilka tys. w profesjonalnych warsztatach.
3. można też kupić gotowe rozwiazania cena circa about 1000 $
ok
Google, nie powie ci kto robi dobrze, a kto tylko uwaza ze robi dobrze
inaczej :
Kto jest warty polecenia z okolic WWA ??
a przy okazji ile mw bierze
Pzdr
Google, nie powie ci kto robi dobrze, a kto tylko uwaza ze robi dobrze
inaczej :
Kto jest warty polecenia z okolic WWA ??
a przy okazji ile mw bierze
Pzdr
Jarek Baran w Warszawie dobrze zrobi klatkę bezpieczeństwa.
- DrRedDevil
- Stały gość
- Posty: 271
- Rejestracja: ndz 22 lut, 2004 21:33
- Lokalizacja: z R-Sport'u
- Kontakt:
Z homologacją, to na pewno Ireco, a bez homologacji, to Trax Racing, a jak się namówi Brt, to w TomaRacing też zrobią klatkę custom pod dany samochód. A ceny, jak zawsze do negocjacji.
Blow Off Valve
Racing Line: 2m Blow Off Valve #Cosmo2#BigBoy#
Street Line: The SUN Blow Off Valve
www.ProRacingTechnology.com
Racing Line: 2m Blow Off Valve #Cosmo2#BigBoy#
Street Line: The SUN Blow Off Valve
www.ProRacingTechnology.com
niewiem jak wiele zmienilo sie w przepisach od czasu gdy interesowalem sie klatka bezpieczenstwa do malucha (bylo to jakies 4 lata temu) ale z tego co pamietam:
- klatka musi byc wykonana z rur bezszwowych (takich jak do gazu)
- jadac samochodem z klatka trzeba miec zalozony kask
Niestety wiecej sobie nie przypominam.
- klatka musi byc wykonana z rur bezszwowych (takich jak do gazu)
- jadac samochodem z klatka trzeba miec zalozony kask
Niestety wiecej sobie nie przypominam.
http://www.ext.com.pl - radiolinie, teleinformatyka
Nie ma czegos takiego jak klatka z homologacja. Albo jest zrobiona wedlug zalacznika J i przejdzie BT albo jest zrobiona w inny sposob i nie zostanie taki samochod dopuszczona do zadnej imprezy organizowanej przez FIA albo PZMOT.
-
- Proszę nie bić nowego
- Posty: 6
- Rejestracja: sob 04 lut, 2006 15:37
- Lokalizacja: Wa-wa Bemowo/Celestynów
A jeśli chodzi o kask to niby trzeba mieć w zwykłym samochodzie (z klatką) na drodze publicznej założony ????
A może jakieś propozycje co do średnicy rur.
A jeśli chodzi o homologację to raczej obejdziemy się bez niej .
Może ja uściślę , że mówimy o zrobieniu klatki do cywilnego samochodu który nie będzie brał udziału w żadnych (oficjalnych na pewno nie) wyścigach, a tylko poruszał się bokiem po drogach publicznych
A może jakieś propozycje co do średnicy rur.
A jeśli chodzi o homologację to raczej obejdziemy się bez niej .
Może ja uściślę , że mówimy o zrobieniu klatki do cywilnego samochodu który nie będzie brał udziału w żadnych (oficjalnych na pewno nie) wyścigach, a tylko poruszał się bokiem po drogach publicznych
Zrob klatke tak jak nalezy czyli wedlug zalacznika "J" przynajmniej w razie czego klatka tylko pomoze a nie zabije. Zrob sabie lajtowa wersje bez dodatkowych zastrzalow i poprzeczek.
nie wiem czy robic samemu klate ma sens, poprawi bezpieczenstwo (jak bedzie dobrze wykonana) ale to jedyny plus, teraz juz same schody sie zaczynaja - policja bedzie wymagala homologacji a na zawodach moga cie zdyskfalfikowac a jesli sedzioewie tego nie zrobia to ktos moze cie brzytko mowica sprzedac jak ci bedzie za dobrze szlo - bo domyslam sie ze do rajdow z samorobka nie bedziesz startowal
Kazdea klatka to manufaktura. I juz raz pisalem ze nie ma czegos takiego jak klatka z homologacja!!!!!!.
Ma byc wykonana z odpowiednich materialow i w odpowiedni sposob to wszysko.
Ma byc wykonana z odpowiednich materialow i w odpowiedni sposob to wszysko.
w traxie pracuje niejaki Trela i on zrobi profi klatke na pw dam ci do niego tel.
[scroll]>>>ORDYNUSS TEAM<<< member #001/06 lepiej być znanym pijakiem niż anonimowym alkoholikiem
[/scroll]
[/scroll]
Ludzie! Nie ma czegos takiego jak klatka HOMOLOGOWANA. Ten zapis w "załączniku J" dotyczy TYLKO samochodów S1600,S2000 i WRC. Kazdy inny samochód ma mieć klatke wykonaną ze zgodnościa materiałową i "wygladową" ze wspomnianym załacznikiem "J" i nie ma znaczenia czy wykona ją pan Kazio czy kupimy OMP czy SPARCO i z taka klatka mozna jeżdzić wszystkie zawody do których jest dopuszczony jest dany samochód na podstawie homoogacji producenta i zgłoszenia go przez zawodnika w danej grupie/klasie.
Poza tym nie spotkałem się jeszcze z tym że policja podczas kontroli drogowej żąda HOMOOGACJI na klatke bezpieczeństwa lub sprawdza czy kierowca ma kask-to jakieś bzdury.
Jesli chodzi o tanio i dobrze to polecam Pawła Trelę - w okolicach 2500 będziesz miuał fullopcję.
Poza tym nie spotkałem się jeszcze z tym że policja podczas kontroli drogowej żąda HOMOOGACJI na klatke bezpieczeństwa lub sprawdza czy kierowca ma kask-to jakieś bzdury.
Jesli chodzi o tanio i dobrze to polecam Pawła Trelę - w okolicach 2500 będziesz miuał fullopcję.