Klatka bezpieczeństwa

Wachacze, klatki , rozpórki, armortyzatory, drązki, gumy itp.

Moderator: Moderator

kozer
Proszę nie bić nowego
Proszę nie bić nowego
Posty: 6
Rejestracja: sob 04 lut, 2006 15:37
Lokalizacja: Wa-wa Bemowo/Celestynów

Witam.

Razem z kolegą posiadającym nyskę s13 postanowiliśmy umieścić w niej klatkę. Proszę o wszelkie rady takie jak:

- z jakich rurek wykonać klatkę
- w których miejscach można przyspawać klatkę do nadwozia bez ryzyka "uszkodzenia czegoś"
- ewentualnie schemat, albo dlugosci rurek potrzebnych do wykonania klatki.

Kolejny problem tyczy się rozpórki w komorze silnika, ze względu na bardzo małą ilość miejsca pomiędzy silnikem (CA18DET) a maską. I tu prosiłbym osobę która posiada takową rozpórkę o zwymiarowanie jej, w celu wykonania kopii.

W niedalekiej przyszłości moglibyśmy takie rozpórki (i ewentualnie klatki) robić gdyby któryś z forumowiczów potrzebował takich zabezpieczeń. Oczywiście doświadczenie zdobędziemy na S13 kumpla. :twisted: :D
tery

podepne sie ;)

Gdzie robia dobrze klatki? Jakies ceny??

dajcie foty jak juz swoja zrobicie :D

niedlugo bede musial szukac...

pzdr
suchar
Stały gość
Stały gość
Posty: 202
Rejestracja: pt 03 wrz, 2004 08:42
Lokalizacja: Dąbrówka
Kontakt:

Google naszym przyjacielem...

http://www.google.pl/search?hl=pl&q=kla ... lr=lang_pl

1. pierwszy link jaki się pojawi w google, to link do firmy, która robi PROFI klatki.
2. ceny od 1500 zł od najprostszej klepanej u p. Heńka w stodole, po kilka tys. w profesjonalnych warsztatach.
3. można też kupić gotowe rozwiazania cena circa about 1000 $
tery

ok :D

Google, nie powie ci kto robi dobrze, a kto tylko uwaza ze robi dobrze ;)

inaczej :

Kto jest warty polecenia z okolic WWA ??
a przy okazji ile mw bierze :D

Pzdr
suchar
Stały gość
Stały gość
Posty: 202
Rejestracja: pt 03 wrz, 2004 08:42
Lokalizacja: Dąbrówka
Kontakt:

Jarek Baran w Warszawie dobrze zrobi klatkę bezpieczeństwa.
Awatar użytkownika
DrRedDevil
Stały gość
Stały gość
Posty: 271
Rejestracja: ndz 22 lut, 2004 21:33
Lokalizacja: z R-Sport'u
Kontakt:

Z homologacją, to na pewno Ireco, a bez homologacji, to Trax Racing, a jak się namówi Brt, to w TomaRacing też zrobią klatkę custom pod dany samochód. A ceny, jak zawsze do negocjacji.
Blow Off Valve
Racing Line: 2m Blow Off Valve #Cosmo2#BigBoy#
Street Line: The SUN Blow Off Valve

www.ProRacingTechnology.com
Awatar użytkownika
blurek
Stary Wyjadacz
Stary Wyjadacz
Posty: 685
Rejestracja: śr 27 paź, 2004 14:13
Lokalizacja: Sosnowiec
Kontakt:

niewiem jak wiele zmienilo sie w przepisach od czasu gdy interesowalem sie klatka bezpieczenstwa do malucha (bylo to jakies 4 lata temu) ale z tego co pamietam:

- klatka musi byc wykonana z rur bezszwowych (takich jak do gazu)
- jadac samochodem z klatka trzeba miec zalozony kask

Niestety wiecej sobie nie przypominam.
http://www.ext.com.pl - radiolinie, teleinformatyka
ChEsTeR

Nie ma czegos takiego jak klatka z homologacja. Albo jest zrobiona wedlug zalacznika J i przejdzie BT albo jest zrobiona w inny sposob i nie zostanie taki samochod dopuszczona do zadnej imprezy organizowanej przez FIA albo PZMOT.
tery

Imprezy -> tylko Drifting :D

Robil ktos w traxie? jakies opinie??

pzdr
kozer
Proszę nie bić nowego
Proszę nie bić nowego
Posty: 6
Rejestracja: sob 04 lut, 2006 15:37
Lokalizacja: Wa-wa Bemowo/Celestynów

A jeśli chodzi o kask to niby trzeba mieć w zwykłym samochodzie (z klatką) na drodze publicznej założony ????

A może jakieś propozycje co do średnicy rur.

A jeśli chodzi o homologację to raczej obejdziemy się bez niej :) .

Może ja uściślę , że mówimy o zrobieniu klatki do cywilnego samochodu który nie będzie brał udziału w żadnych (oficjalnych na pewno nie) wyścigach, a tylko poruszał się bokiem po drogach publicznych :twisted:
ChEsTeR

Zrob klatke tak jak nalezy czyli wedlug zalacznika "J" przynajmniej w razie czego klatka tylko pomoze a nie zabije. Zrob sabie lajtowa wersje bez dodatkowych zastrzalow i poprzeczek.
nismoracing

nie wiem czy robic samemu klate ma sens, poprawi bezpieczenstwo (jak bedzie dobrze wykonana) ale to jedyny plus, teraz juz same schody sie zaczynaja - policja bedzie wymagala homologacji a na zawodach moga cie zdyskfalfikowac a jesli sedzioewie tego nie zrobia to ktos moze cie brzytko mowica sprzedac jak ci bedzie za dobrze szlo - bo domyslam sie ze do rajdow z samorobka nie bedziesz startowal :)))
ChEsTeR

Kazdea klatka to manufaktura. I juz raz pisalem ze nie ma czegos takiego jak klatka z homologacja!!!!!!.
Ma byc wykonana z odpowiednich materialow i w odpowiedni sposob to wszysko.
Awatar użytkownika
Rafi
Stary Wyjadacz
Stary Wyjadacz
Posty: 639
Rejestracja: wt 09 mar, 2004 07:57
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

w traxie pracuje niejaki Trela i on zrobi profi klatke na pw dam ci do niego tel.
[scroll]>>>ORDYNUSS TEAM<<< member #001/06 lepiej być znanym pijakiem niż anonimowym alkoholikiem
[/scroll]
Maestro Korba

Ludzie! Nie ma czegos takiego jak klatka HOMOLOGOWANA. Ten zapis w "załączniku J" dotyczy TYLKO samochodów S1600,S2000 i WRC. Kazdy inny samochód ma mieć klatke wykonaną ze zgodnościa materiałową i "wygladową" ze wspomnianym załacznikiem "J" i nie ma znaczenia czy wykona ją pan Kazio czy kupimy OMP czy SPARCO i z taka klatka mozna jeżdzić wszystkie zawody do których jest dopuszczony jest dany samochód na podstawie homoogacji producenta i zgłoszenia go przez zawodnika w danej grupie/klasie.
Poza tym nie spotkałem się jeszcze z tym że policja podczas kontroli drogowej żąda HOMOOGACJI na klatke bezpieczeństwa lub sprawdza czy kierowca ma kask-to jakieś bzdury.
Jesli chodzi o tanio i dobrze to polecam Pawła Trelę - w okolicach 2500 będziesz miuał fullopcję.
ODPOWIEDZ

Wróć do „Zawieszenie / Usztywnienie”