Jak minimalnie obniżyć zawieszenie w s14 ?
Moderator: Moderator
Ale tylko z przodu, o jakieś 10-15mm ? Tylko nie mówcie żebym gwinta kupił i sobie tak wyregulował bo to dużo zadroga opcja Twardość seryjnej zawiechy mi odpowiada, ale przód mógłby ciut niżej siedzieć Jest jakiś prosty bezpieczny i niedrogi sposob ?
Strojenie CA18DET , SR20DET , RB25DET (Nistune , PowerFC) , Honda (Crome) , Subaru
- TURBO maniac
- Stały gość
- Posty: 442
- Rejestracja: sob 20 gru, 2003 13:42
- Lokalizacja: Rzeszów
- Kontakt:
Najlepiej kupić niższe sprężynki, ale jak Cię nie stać albo trudno dostać to masz dwie opcje, które średnio się ludzią podobają:
1. Obciąć jeden zwój sprężyny, najlepiej nie ten który pracuje, tylko "bierny" (że tak się wyrażę) czy progresywny, który opiera się o kielich z góry bądź z dołu. Autko delikatnie siądzie i będzie twardsze.
2. Możesz kupić tzw. ściskacze do lin i ścisnąć ze sobą dwa zwoje (po przeciwnych stronach). Plusem tego jest to, że w każdej chwili możesz to ściągnąć np. jak Ci się źle jeździ albo na zimę.
1. Obciąć jeden zwój sprężyny, najlepiej nie ten który pracuje, tylko "bierny" (że tak się wyrażę) czy progresywny, który opiera się o kielich z góry bądź z dołu. Autko delikatnie siądzie i będzie twardsze.
2. Możesz kupić tzw. ściskacze do lin i ścisnąć ze sobą dwa zwoje (po przeciwnych stronach). Plusem tego jest to, że w każdej chwili możesz to ściągnąć np. jak Ci się źle jeździ albo na zimę.
Gdy dał gazu to wał urwoł, bo pod maską było TURBO!
kupno sprężynek troche zadrogo wyjdzie jak na taką pierdołe jak 1cm pozatym z tego co widze to sprezyny przewaznie obnizaja 25-40mm a to juz zaduzo
obciecie zwoju ? hmmm troche sie boje gdybym mial drugi komplet sprezyn oryginalnych to moze bym sprawdzil tę opcje
ściskacze - czy to jest pewny sposob ? w sumie uszkodzic tym sie nic nie uszkodzi chyba ?
obciecie zwoju ? hmmm troche sie boje gdybym mial drugi komplet sprezyn oryginalnych to moze bym sprawdzil tę opcje
ściskacze - czy to jest pewny sposob ? w sumie uszkodzic tym sie nic nie uszkodzi chyba ?
Strojenie CA18DET , SR20DET , RB25DET (Nistune , PowerFC) , Honda (Crome) , Subaru
Obetnij i dognij u pana co robi springi najlepsza opcja lo budget
[scroll]>>>ORDYNUSS TEAM<<< member #001/06 lepiej być znanym pijakiem niż anonimowym alkoholikiem
[/scroll]
[/scroll]
- TURBO maniac
- Stały gość
- Posty: 442
- Rejestracja: sob 20 gru, 2003 13:42
- Lokalizacja: Rzeszów
- Kontakt:
No i z czego rżysz! Napisałem, że obniża się przez wymianę sprężyn, a jak się nie ma sałaty to se można najwyżej tak posadzić auto i nie napisałem że to polecam! Zacznij pisać wkońcu konkrety i na temat bo póki co to tylko wazeline ładujesz! Jak coś masz to dawaj na priv bo nie będę tu gnoju rozrzucał!Krzysiu pisze:sciskacze, obcinanie sprezyn a Ty sie smiejesz z dorabianych dystansow
Sorry za OT.
Gdy dał gazu to wał urwoł, bo pod maską było TURBO!
O takich sposobach nawet nie myśl tu chodzi o bezpieczeństwo. Kiedyś próbowałem ściskaczy w punto i poważna kiepa, aż dziwi że to sprzedają. Jak masz małe odstępy miedzy zwojami to bedzie biło między zwojem a ściskaczem. Jaśli chcesz obniżyć o 1cm to chyba gra nie warta świeczki.IceMan pisze:kupno sprężynek troche zadrogo wyjdzie jak na taką pierdołe jak 1cm pozatym z tego co widze to sprezyny przewaznie obnizaja 25-40mm a to juz zaduzo
obciecie zwoju ? hmmm troche sie boje gdybym mial drugi komplet sprezyn oryginalnych to moze bym sprawdzil tę opcje
ściskacze - czy to jest pewny sposob ? w sumie uszkodzic tym sie nic nie uszkodzi chyba ?
[ Dodano: Czw Kwi 13, 06 18:25 ]
Ciekawe czy pan co robi springi daje do nich polise na życie gratisRafi pisze:Obetnij i dognij u pana co robi springi najlepsza opcja lo budget
200SX RS13 CA18DET T25 + 2 cale przelot
Wywalony ABS
Wywalony środek:)
Wywalony ABS
Wywalony środek:)
czyli jak narazie wychodzi że nie ma opcji budżetowego obniżenia tylko o 1 cm
jedynie ściskacze wydają się jakąś opcją, w końcu nie naruszam w żaden sposób konstrukcji sprężyny, nie ingeruję w materiał, ale może się myle
jedynie ściskacze wydają się jakąś opcją, w końcu nie naruszam w żaden sposób konstrukcji sprężyny, nie ingeruję w materiał, ale może się myle
Strojenie CA18DET , SR20DET , RB25DET (Nistune , PowerFC) , Honda (Crome) , Subaru
Jaki masz odstęp miedzy zwojami w S14
200SX RS13 CA18DET T25 + 2 cale przelot
Wywalony ABS
Wywalony środek:)
Wywalony ABS
Wywalony środek:)
Obniżenie na ściskaczach jest o tyle ile odstęp między jednym zwojem a drugim.
Jeśli te odstępy są małe to może obijać o ścigacz.
[ Dodano: Czw Kwi 13, 06 19:22 ]
Poczytaj sobie:
http://forum.tuning.pl/viewtopic.php?t= ... sc&start=0
Jeśli te odstępy są małe to może obijać o ścigacz.
[ Dodano: Czw Kwi 13, 06 19:22 ]
Poczytaj sobie:
http://forum.tuning.pl/viewtopic.php?t= ... sc&start=0
200SX RS13 CA18DET T25 + 2 cale przelot
Wywalony ABS
Wywalony środek:)
Wywalony ABS
Wywalony środek:)
dzięki za tego linka, szkoda tylko że mowa tam jest o dużym obniżeniu 30-40mm a mnie interesuje tylko (aż ?) 10mm Gdybym chciał obniżać 30mm to nawet bym nie myślał o skracaniu sprężyn czy klamrach, ale chce tylko 10mm i zabardzo nie ma opcji napiszę do mikołaja, może do grudnia wyrobi się z zakupem gwincika jakiegoś
Strojenie CA18DET , SR20DET , RB25DET (Nistune , PowerFC) , Honda (Crome) , Subaru
Ja kupiłem auto z obciątymi spręzynami z przodu własnie o około 1cm. I jak do tej pory jeżdze juz 1.5 roku i nie zauwazyłem nic niepokojącego. Jak podnosze auto to spręzyna siedzi twardo i nie lata w kielichu.
Co do sciskaczy to osobiscie bym sie tego bał , bo niedaj Boze pusci Ci jeden w czasie jazdy, auto nagle podskoczy i moze byc zonk. Ale nie uzywałem tago i nie wiem , moze sciskacze nie puszczają
Co do sciskaczy to osobiscie bym sie tego bał , bo niedaj Boze pusci Ci jeden w czasie jazdy, auto nagle podskoczy i moze byc zonk. Ale nie uzywałem tago i nie wiem , moze sciskacze nie puszczają
Ja obcinalem sprezyny co prada nie byl to nissan ale obciolem nie o jeden zwoj a o 3 bo chcialem zobaczyc jak sie zglebi i jak bedzie sie jezdzilo. No wiec samochod wygladal extra nisko i wogole ale prowadzil sie masakrycznie. Byl miekki jak by wogole sprezyn nie bylo cos okropnego. Tak wiec obcinanie sprezyn z mojego doswiadczenia nie ma najwiekszego sensu.