Potrzebuje porady, co zalozyc do S14a.
Przeznaczenie: drift ale bez udzialu lawety, a wiec czasami bede potrzebowal dojechac 400-500km do toru na kolach.
W gre wchodza:
- D2 Racing: http://www.d2racingsport.com/ - to zawias, ktory stosuje Maciek Polody, ale mowi ze jest twardy i nie nadaje sie do normalnego przemieszczania sie. Slyszalem jednak, ze przy zamowieniu mozna dobrac sprezyny indywidualnie
- Apex performance: www.apexperformance.co.uk - ponoc blizniaczy patent jak wyzej, pelna regulacja, etc... Na razie rozmawialem tylko z MAckiemVmax i chwali
- Bilstein B6 + Eibach: najtansza opcja ale mam wrazenie, ze srednio nadaje sie do miotania bokiem
- Toser: http://www.toser.com.tw/HomeFrameset.htm ...i nic o tym zawiasie nie wiem
- Apexi - jezdzilem jako gosc; straszny beton, full regulacja ale mimo to mam wrazenie, ze za twardy na polskie dziury.
Czekam na opinie. Zaznaczam, ze sprzet ma byc do driftu a nie do lansowania sie po miescie.
Jaki zawias do driftu?
Moderator: Moderator
- zgooras
- Proszę nie bić nowego
- Posty: 47
- Rejestracja: ndz 06 lis, 2005 19:46
- Lokalizacja: kraków
- Kontakt:
Stage one za nami...
http://forum.turbokillers.com/tematy_3900.htm
http://forum.turbokillers.com/tematy_3900.htm
jak do driftu to tylko Kei Office .... a jak nakleisz jeszcze stickera to bedzie i lans
^ Joke oczywiscie, generalnie wszystki coilovers renomowanych firm beda tak samo dobre czy to bedzie Apexi, Cusco, BuddyClub, HKS, Tanabe, Tein, D2 i tak dalej i tak dalej ... Niewydaje mi sie zeby pomiedzy nimi byla jaks zasadnicza roznica. Wystarczy brac modele ktore oferuja pelna regulacje. Takie jest moje zdanie.
^ Joke oczywiscie, generalnie wszystki coilovers renomowanych firm beda tak samo dobre czy to bedzie Apexi, Cusco, BuddyClub, HKS, Tanabe, Tein, D2 i tak dalej i tak dalej ... Niewydaje mi sie zeby pomiedzy nimi byla jaks zasadnicza roznica. Wystarczy brac modele ktore oferuja pelna regulacje. Takie jest moje zdanie.
"I had a look around the carpark and couldn't help noticing, that my car is significantly faster than all of yours..."
powered by:Japan Sport Service
powered by:Japan Sport Service
dokladie tak jak napisal mellow , kazdy stosuje inne ale z tej samej pulki .....
tematem do zastanowienia powinna byc cena oraz firma ktora ustawi zawias pod auto i pod ciebie .
tematem do zastanowienia powinna byc cena oraz firma ktora ustawi zawias pod auto i pod ciebie .
www.tgauto.pl
http://sklep.tgauto.pl
http://allegro.pl/sklep/10560393_tgauto_sklep_on_line
Oficjalny diler Ksport, BuddyClub, Ultralite oraz Apex Performance
sprzedawca Koni, EBC, Bilstein itp.
Import na zamownie
http://sklep.tgauto.pl
http://allegro.pl/sklep/10560393_tgauto_sklep_on_line
Oficjalny diler Ksport, BuddyClub, Ultralite oraz Apex Performance
sprzedawca Koni, EBC, Bilstein itp.
Import na zamownie
Mellow czy widziales kiedys zawias D2 albo Apex performance???
Mysle ze zdecydowanie jest to INNA polka od HKS, Tein'a. O cenie wogle nie wspomne, bo d2/apex mozna miec za niewiele ponad 3000pln a HKS/Tein zaczynamy rozmowe od 5500+.
Tak jak rozmawialismy, ja bym ci polecil Apex'a. Powinien byc idealny do tego czego potrzebujesz. Ja mam teraz jeszcze cos innego
pzdr
Mysle ze zdecydowanie jest to INNA polka od HKS, Tein'a. O cenie wogle nie wspomne, bo d2/apex mozna miec za niewiele ponad 3000pln a HKS/Tein zaczynamy rozmowe od 5500+.
Tak jak rozmawialismy, ja bym ci polecil Apex'a. Powinien byc idealny do tego czego potrzebujesz. Ja mam teraz jeszcze cos innego
pzdr
- zgooras
- Proszę nie bić nowego
- Posty: 47
- Rejestracja: ndz 06 lis, 2005 19:46
- Lokalizacja: kraków
- Kontakt:
Tak, ale czy Apex nadaje sie do normalnego przemieszczania sie po ulicach? Z matematyki wynika, ze rocznie bede robil nissanem circa 20kkm, z czego na torze ~200-500km
Stage one za nami...
http://forum.turbokillers.com/tematy_3900.htm
http://forum.turbokillers.com/tematy_3900.htm
- Maciek VMax
- Coś już wiem
- Posty: 108
- Rejestracja: sob 19 lut, 2005 19:18
- Lokalizacja: Piaseczno okolice
Moim skromnym zdaniem spokojnie i bez stresu. To zależy do czego masz przyzwyczajone siedzenie ale myślę że gwint APEXi jest do wszystkiego. Jeśli się obawiasz i będziesz przypadkiem w okolicach wawy to zapraszam. W razie wątpliwości możesz przetestować go u mnie.
GO FAST.... OR GO HOME.
Maciek, ale ty nie masz Apex'i tylko APEX performance, a to zupelnie co innego.
Ciezko troche budowac auto do driftu i zeby na codzien bylo "bez problemowe". Ja bym poszedl w strone Apex perf itd. Bo jak wywalisz WIADRO gotowki na HKS albo Teina a okaze sie ze jest do dupy to ciezej bedzie sprzedac niz gwint za 3tys pln. Tak mi sie wydaje.
pozdrawiam!!
Ciezko troche budowac auto do driftu i zeby na codzien bylo "bez problemowe". Ja bym poszedl w strone Apex perf itd. Bo jak wywalisz WIADRO gotowki na HKS albo Teina a okaze sie ze jest do dupy to ciezej bedzie sprzedac niz gwint za 3tys pln. Tak mi sie wydaje.
pozdrawiam!!
- Maciek VMax
- Coś już wiem
- Posty: 108
- Rejestracja: sob 19 lut, 2005 19:18
- Lokalizacja: Piaseczno okolice
Przepraszam, byłem wczoraj trochę hmm.... zamotanytery pisze:Maciek, ale ty nie masz Apex'i tylko APEX performance, a to zupelnie co innego.
pozdrawiam!!
GO FAST.... OR GO HOME.