Witam!!!
A na jakiej zasadzie działa blokada mechanizmu różnicowego w S13? Czy jest sterowana elektronicznie czy mechanicznie? Może dałoby sie ja zapiąć na stałe (nie mam na myśli tu spawania).
Blokada mechanizmu różnicowego
Moderator: Moderator
Złego pojęcia użyłem! Chodzi mi o to że jak jedno koło traci przyczepność to drugie się dołancza (w zimie jak się ślizgałem to pare razy mi się włączyła), czy jest taka możliwość żeby zostawić to na stałe po przez pogrzebanie w elektronice a nie spawanie.
Jesli masy szpere to na stale 30% mocz i momentu jest przekazywane na 2 kolo! jesli niemasz to znaczy ze slizgajace sie kolo zapalo na chwile przyczepnosc i spowodowalo to ze kolo odciazone dostalo czesc mocy!!
Szpera 30% jest stala! elektronika weszla 15 lat ozniej w autach najwyrzszej klasy!!!
wiec nieda sie nic nagrzebac zeby czesciej jezdzic na zblokowanych kolach!!
Szpera 30% jest stala! elektronika weszla 15 lat ozniej w autach najwyrzszej klasy!!!
wiec nieda sie nic nagrzebac zeby czesciej jezdzic na zblokowanych kolach!!
Sprzedam SHORT SHIFTERY ,, downpipy , frontpipy 3", zegary SWOOSH i SAGA 52mm i 60mm
Jak dołancza się drugie koło to na pulpicie zapala się kontrolka "ANTI-LOCK"