Blokada mechanizmu różnicowego

Wachacze, klatki , rozpórki, armortyzatory, drązki, gumy itp.

Moderator: Moderator

Awatar użytkownika
eMTi
Coś już wiem
Coś już wiem
Posty: 63
Rejestracja: pt 05 maja, 2006 16:36
Lokalizacja: Chełm
Kontakt:

Witam!!!

A na jakiej zasadzie działa blokada mechanizmu różnicowego w S13? Czy jest sterowana elektronicznie czy mechanicznie? Może dałoby sie ja zapiąć na stałe (nie mam na myśli tu spawania).
Awatar użytkownika
Maretzky
-#Administrator
-#Administrator
Posty: 826
Rejestracja: śr 29 paź, 2003 18:04
Lokalizacja: Wejherowo

200sx to nie terenówka , nie ma takiej blokady.
Obrazek
Awatar użytkownika
eMTi
Coś już wiem
Coś już wiem
Posty: 63
Rejestracja: pt 05 maja, 2006 16:36
Lokalizacja: Chełm
Kontakt:

Złego pojęcia użyłem! :oops: Chodzi mi o to że jak jedno koło traci przyczepność to drugie się dołancza (w zimie jak się ślizgałem to pare razy mi się włączyła), czy jest taka możliwość żeby zostawić to na stałe po przez pogrzebanie w elektronice a nie spawanie.
Awatar użytkownika
Pajak2444
Postojebca
Postojebca
Posty: 1522
Rejestracja: pn 27 wrz, 2004 22:58
Lokalizacja: Dlugoleka
Kontakt:

Jesli masy szpere to na stale 30% mocz i momentu jest przekazywane na 2 kolo! jesli niemasz to znaczy ze slizgajace sie kolo zapalo na chwile przyczepnosc i spowodowalo to ze kolo odciazone dostalo czesc mocy!!
Szpera 30% jest stala! elektronika weszla 15 lat ozniej w autach najwyrzszej klasy!!!
wiec nieda sie nic nagrzebac zeby czesciej jezdzic na zblokowanych kolach!!
Sprzedam SHORT SHIFTERY ,, downpipy , frontpipy 3", zegary SWOOSH i SAGA 52mm i 60mm
Awatar użytkownika
eMTi
Coś już wiem
Coś już wiem
Posty: 63
Rejestracja: pt 05 maja, 2006 16:36
Lokalizacja: Chełm
Kontakt:

Jak dołancza się drugie koło to na pulpicie zapala się kontrolka "ANTI-LOCK"
Shadow

"ANTI-LOCK" to kontrolka ABS-u
ODPOWIEDZ

Wróć do „Zawieszenie / Usztywnienie”