Witam , na przeglądzie dowiedziałem się, że mam to dolny sworzeń wahacza do wymiany
Czy ktoś już może wymieniał? Gdzie najlepiej go kupić i czy warto w ogóle pytać w ASO?
Czy te części z allegro będą pasowały?
Po wymianie trzeba zrobić geometrię?
Sworzeń wahacza dolny do wymiany
Moderator: Moderator
jak napisal poprzednik nie ma samych sworzni tylko cale wahacze w Lublinie sa po 110 razem z przesylka jak chcesz ja mam dwa takie sprawuja sie ok i maja smarowniczki wiec moge sobie zawsze dowalic smaru zeby dluzej pozyly a sworzen tez gdzies mam jeden tylko ze tez nie pasuje
tymczasowo brak podpisu
-
- Coś już wiem
- Posty: 107
- Rejestracja: sob 10 gru, 2005 10:58
- Lokalizacja: Zabrze
- Kontakt:
Najtaniej i najlepiej wymienić cały wahacz.
Ja to już przerabiałem i jest to o niebo lepsze niż zabawa w wymiane sworznia.
Poszło w miarę szybko - dłuższą chwile zajęło jedynie wybicie sworznia przy demontażu.
Ja to już przerabiałem i jest to o niebo lepsze niż zabawa w wymiane sworznia.
Poszło w miarę szybko - dłuższą chwile zajęło jedynie wybicie sworznia przy demontażu.
bardzo dziękuję za rady! Nie pozostaje mi nic innego jak zastanowić się czy coś jeszcze przy okazji warto zrobić ( macie jakieś sugestie?) i wziąć cały wahacz.
Stand Alone Haltech, Sprzęgła XTD, kute korby tłoki, HKS SSQV, Reg. ciśn. paliwa Sard, Apexi AVC-R ----> PW
moja sugestia to drazki kierownicze i koncowki od razu wymienic zrobic raz i miec spokoj potem zbierznosc i smigac ......... ja u siebie jak sie wzialem za koncowki drazkow to od razu pociagnelo wahacze drazki tarcze i klocki przod tyl raz a dobrze po co robic na kilka razy
tymczasowo brak podpisu