Sworzeń wahacza dolny do wymiany

Wachacze, klatki , rozpórki, armortyzatory, drązki, gumy itp.

Moderator: Moderator

Awatar użytkownika
jano86
Stały gość
Stały gość
Posty: 244
Rejestracja: sob 21 paź, 2006 17:16
Lokalizacja: Wwa

Witam , na przeglądzie dowiedziałem się, że mam to dolny sworzeń wahacza do wymiany
Obrazek

Czy ktoś już może wymieniał? Gdzie najlepiej go kupić i czy warto w ogóle pytać w ASO?
Czy te części z allegro będą pasowały?
Po wymianie trzeba zrobić geometrię?
Stand Alone Haltech, Sprzęgła XTD, kute korby tłoki, HKS SSQV, Reg. ciśn. paliwa Sard, Apexi AVC-R ----> PW
Awatar użytkownika
ficek
Proszę nie bić nowego
Proszę nie bić nowego
Posty: 48
Rejestracja: pn 06 mar, 2006 06:39
Lokalizacja: czeladz belgia
Kontakt:

caly wahacz do wymiany cena +/-150zl
sworzen z allegro nie pasuje mam taki
s13 sprzedane , s14
Awatar użytkownika
ipi
Coś już wiem
Coś już wiem
Posty: 183
Rejestracja: pt 23 cze, 2006 23:07
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

jak napisal poprzednik nie ma samych sworzni tylko cale wahacze w Lublinie sa po 110 razem z przesylka jak chcesz ja mam dwa takie sprawuja sie ok i maja smarowniczki wiec moge sobie zawsze dowalic smaru zeby dluzej pozyly a sworzen tez gdzies mam jeden tylko ze tez nie pasuje :D
tymczasowo brak podpisu
delta_fh12
Coś już wiem
Coś już wiem
Posty: 107
Rejestracja: sob 10 gru, 2005 10:58
Lokalizacja: Zabrze
Kontakt:

Najtaniej i najlepiej wymienić cały wahacz.
Ja to już przerabiałem i jest to o niebo lepsze niż zabawa w wymiane sworznia.
Poszło w miarę szybko - dłuższą chwile zajęło jedynie wybicie sworznia przy demontażu.
Awatar użytkownika
jano86
Stały gość
Stały gość
Posty: 244
Rejestracja: sob 21 paź, 2006 17:16
Lokalizacja: Wwa

bardzo dziękuję za rady! :) Nie pozostaje mi nic innego jak zastanowić się czy coś jeszcze przy okazji warto zrobić ( macie jakieś sugestie?) i wziąć cały wahacz.
Stand Alone Haltech, Sprzęgła XTD, kute korby tłoki, HKS SSQV, Reg. ciśn. paliwa Sard, Apexi AVC-R ----> PW
Awatar użytkownika
ipi
Coś już wiem
Coś już wiem
Posty: 183
Rejestracja: pt 23 cze, 2006 23:07
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

moja sugestia to drazki kierownicze i koncowki od razu wymienic zrobic raz i miec spokoj potem zbierznosc i smigac :D ......... ja u siebie jak sie wzialem za koncowki drazkow to od razu pociagnelo wahacze drazki tarcze i klocki przod tyl raz a dobrze po co robic na kilka razy :D
tymczasowo brak podpisu
ODPOWIEDZ

Wróć do „Zawieszenie / Usztywnienie”