Właśnie... jakiś czas temu zrobiło się małe kuku, i trza wymienić ramę (w sumie nie wiem, jak to inaczej nazwać), do której jest mocowane tylne zawieszenie.
Moje obawy budzi odkręcenie nakrętek/śrub, którymi jest mocowana do nadwozia. W końcu od 15 lat nikt tego nie ruszał. Zamierzam podgrzać je palnikiem, więc zapewne zniszczę elementy gumowe w mocowaniu roamy do nadwozia.
Moje pytanie brzmi następująco: jakie "gumki", tudzież inne cuda, będę musiał dokupić?
Gdzie mógłbym je zakupić, jakie polecacie?
Czy mógłbym poprosić kogoś o podanie numerów części z serwisówki?
Z góry dziękuję za pomoc!
Wymiana ramy tylnego zawieszenia S13
Moderator: Moderator
wszystko zalezy od planowanych uszkodzen na gumach...Lars pisze: Moje pytanie brzmi następująco: jakie "gumki", tudzież inne cuda, będę musiał dokupić?
Gdzie mógłbym je zakupić, jakie polecacie?
1 - c-collarsy z poliuretanu lub aluminium
2 - poliuretanowe lub aluminiowe zamienniki tulei metalowo gumowych
3 - nowe tuleje metalowo-gumowe nissana
gumy mozesz nie uszkodzic, bo ta sruba siedzi w metalowej tulei. wiec zalezy jak bardzo bedziesz podgrzewac.
W tej chwili jestem w trakcie piaskowania wozka, po wypaleniu gum palnikiem, i powiem ze gumiaki musza dostac niezlej temperatury, i to bezposrednio, zeby wylazly po dobroci.
Kolektory dolotowe & wydechowe, wydechy, przepustnice, intercoolery, chlodnice, szyny paliwowe, aluminiowe zbiorniki paliwa.
a po co od razu podgrzewac?
Dobry klucz i jakas przedluzka i powinno sie odkrecic, rozbieralem s13 przed liftem i poszlo bez problemu...
Dobry klucz i jakas przedluzka i powinno sie odkrecic, rozbieralem s13 przed liftem i poszlo bez problemu...
Ja tez nie mialem zadnych problemow z rozkreceniem tylniego zawieszenia. Wlasnie dlatego kocham japonskie samochody