jaki gwint wybrac?

Wachacze, klatki , rozpórki, armortyzatory, drązki, gumy itp.

Moderator: Moderator

Awatar użytkownika
Silicone
Stały gość
Stały gość
Posty: 218
Rejestracja: czw 11 sty, 2007 14:28
Lokalizacja: Kraków/Hebdów
Kontakt:

mam taki dylemat...
musze zmienic amorki wiec od razu wyladuje gwint. i teraz prosba do was, co byscie doradzili?
K-sport za jakies 2500zl, z camber'ami, regulacja wysokosci i tlumienia, czy
Tein za podobna cene ale tylko regulacja wysokosci, no i gwarancja.

auto na ulice, ewentualnie jakas zabawa w drift na torze i poza :D
co byscie wybrali na moim miejscu???
Montaż i Strojenie DET 3, EMU, VEMS, itp...
Kraków
Awatar użytkownika
Majku
Coś już wiem
Coś już wiem
Posty: 192
Rejestracja: pt 21 gru, 2007 12:50
Lokalizacja: EUdeZET
Kontakt:

Pytanie jak poważnie chcesz bawić się w drift, jak chcesz zmieniać konty to K-sport, poza tym jest anodyzowany więc nie rdzewieje :wink: Podstawowy Tein fajna sprawa zwłaszcza że jest to zestaw który już bardzo ładnie chodzi, jest malowany i potrafi rdzewieć :lol: alw Tein jest naprawde pancerny i jak nie potrzebjesz zmianiać kontów to to bierz Teina....no chyba że coś taniej to na Ebay szukaj :o pozdro
Against All Authority
Awatar użytkownika
Silicone
Stały gość
Stały gość
Posty: 218
Rejestracja: czw 11 sty, 2007 14:28
Lokalizacja: Kraków/Hebdów
Kontakt:

wlasnie sam sobie odpowiedzales... mowie o ''zabawie'' w drift, nie jakies profesjonalne starty. chociaz nigdy nie wiadomo czy wiecej regulacji sie kiedys nie przyda.
w ksporcie boje sie tylko wytrzymalosci (tak jak mowisz, tein jest pancerny)
nie chcialbym zeby sie rozlecial po roku, tym bardziej ze duzo nie jezdze.
Montaż i Strojenie DET 3, EMU, VEMS, itp...
Kraków
Awatar użytkownika
Majku
Coś już wiem
Coś już wiem
Posty: 192
Rejestracja: pt 21 gru, 2007 12:50
Lokalizacja: EUdeZET
Kontakt:

to kupuj teina :wink:
Against All Authority
Awatar użytkownika
Leo
Proszę nie bić nowego
Proszę nie bić nowego
Posty: 48
Rejestracja: pn 20 sie, 2007 17:25
Lokalizacja: Zawada

Silicone pisze:mam taki dylemat...
musze zmienic amorki wiec od razu wyladuje gwint. i teraz prosba do was, co byscie doradzili?
K-sport za jakies 2500zl, z camber'ami, regulacja wysokosci i tlumienia, czy
Tein za podobna cene ale tylko regulacja wysokosci, no i gwarancja.

auto na ulice, ewentualnie jakas zabawa w drift na torze i poza :D
co byscie wybrali na moim miejscu???
Trudna sprawa. K-Sporta bym nie kupił. Kumpel kupił D2 i po miesiącu wylał się olej w amorku, a w zasadzie K-Sport a D2 to jest to samo, tylko wyglądają inaczej i różnią się ceną. Tein o którym mowa troche słabo wyposażony i niebardzo nadaje się do driftu. Miałem ten sam problem, ale jednak zdecydowałem się na Teina Super Streeta. Jest regulacja wysokości, siły tłumienia no i kont pochylenia kół, a to się w drifcie jednak przydaje, szkoda tylko że trzeba wyłożyć 4 tyś.
Awatar użytkownika
dapper
Stały gość
Stały gość
Posty: 472
Rejestracja: pt 01 cze, 2007 08:30
Lokalizacja: Wrocław

Tez polecam Teina. Jest drozszy o jakies 7 stowek ale warto.
______________
(O O/ - - \O O)
--------------------
.oo
Awatar użytkownika
sebamoto
Coś już wiem
Coś już wiem
Posty: 63
Rejestracja: sob 06 paź, 2007 20:55

Ja proponuje TEIN-a.Dzis zalozylem SUPER STREET i jest masakra.Troche wybulilem ale nie spodziewalem sie az takich efektow.Fajna regulacja bo na miasto ustawiasz miekki a do zabawy twardszy:)moje maja 30stopni regulacji kazdy+wysokosc.Ja jezdze w drifcie i zobaczymy jak sie spisze na zawodach.Jak na razie jest bomba.Tein daje pelna gwarancje.Jak sie cos urwie to na czas naprawy daja inny zestaw-POLECAM!
Awatar użytkownika
Silicone
Stały gość
Stały gość
Posty: 218
Rejestracja: czw 11 sty, 2007 14:28
Lokalizacja: Kraków/Hebdów
Kontakt:

u mnie tez juz siedzi tein ss :D
tak jak pisze poprzednik: nie jest zbyt twardy na normalna jazde, a jak trzeba to dokrecamy i jest git...
polecam!
Montaż i Strojenie DET 3, EMU, VEMS, itp...
Kraków
Awatar użytkownika
sebamoto
Coś już wiem
Coś już wiem
Posty: 63
Rejestracja: sob 06 paź, 2007 20:55

Ja moim zawieszeniem jestem mocno zszokowany,caly czas kase pakowalem w silnik,lakierke,zegary hamulce-kola i...wkoncu skusilem sie na gwinta i nie zaluje,nie myslalem ze tak bedzie sie jezdzic,pozdrowienia!
ODPOWIEDZ

Wróć do „Zawieszenie / Usztywnienie”