mam taki dylemat...
musze zmienic amorki wiec od razu wyladuje gwint. i teraz prosba do was, co byscie doradzili?
K-sport za jakies 2500zl, z camber'ami, regulacja wysokosci i tlumienia, czy
Tein za podobna cene ale tylko regulacja wysokosci, no i gwarancja.
auto na ulice, ewentualnie jakas zabawa w drift na torze i poza
co byscie wybrali na moim miejscu???
jaki gwint wybrac?
Moderator: Moderator
Pytanie jak poważnie chcesz bawić się w drift, jak chcesz zmieniać konty to K-sport, poza tym jest anodyzowany więc nie rdzewieje Podstawowy Tein fajna sprawa zwłaszcza że jest to zestaw który już bardzo ładnie chodzi, jest malowany i potrafi rdzewieć alw Tein jest naprawde pancerny i jak nie potrzebjesz zmianiać kontów to to bierz Teina....no chyba że coś taniej to na Ebay szukaj pozdro
Against All Authority
- Silicone
- Stały gość
- Posty: 218
- Rejestracja: czw 11 sty, 2007 14:28
- Lokalizacja: Kraków/Hebdów
- Kontakt:
wlasnie sam sobie odpowiedzales... mowie o ''zabawie'' w drift, nie jakies profesjonalne starty. chociaz nigdy nie wiadomo czy wiecej regulacji sie kiedys nie przyda.
w ksporcie boje sie tylko wytrzymalosci (tak jak mowisz, tein jest pancerny)
nie chcialbym zeby sie rozlecial po roku, tym bardziej ze duzo nie jezdze.
w ksporcie boje sie tylko wytrzymalosci (tak jak mowisz, tein jest pancerny)
nie chcialbym zeby sie rozlecial po roku, tym bardziej ze duzo nie jezdze.
Montaż i Strojenie DET 3, EMU, VEMS, itp...
Kraków
Kraków
to kupuj teina
Against All Authority
Trudna sprawa. K-Sporta bym nie kupił. Kumpel kupił D2 i po miesiącu wylał się olej w amorku, a w zasadzie K-Sport a D2 to jest to samo, tylko wyglądają inaczej i różnią się ceną. Tein o którym mowa troche słabo wyposażony i niebardzo nadaje się do driftu. Miałem ten sam problem, ale jednak zdecydowałem się na Teina Super Streeta. Jest regulacja wysokości, siły tłumienia no i kont pochylenia kół, a to się w drifcie jednak przydaje, szkoda tylko że trzeba wyłożyć 4 tyś.Silicone pisze:mam taki dylemat...
musze zmienic amorki wiec od razu wyladuje gwint. i teraz prosba do was, co byscie doradzili?
K-sport za jakies 2500zl, z camber'ami, regulacja wysokosci i tlumienia, czy
Tein za podobna cene ale tylko regulacja wysokosci, no i gwarancja.
auto na ulice, ewentualnie jakas zabawa w drift na torze i poza
co byscie wybrali na moim miejscu???
Ja proponuje TEIN-a.Dzis zalozylem SUPER STREET i jest masakra.Troche wybulilem ale nie spodziewalem sie az takich efektow.Fajna regulacja bo na miasto ustawiasz miekki a do zabawy twardszy:)moje maja 30stopni regulacji kazdy+wysokosc.Ja jezdze w drifcie i zobaczymy jak sie spisze na zawodach.Jak na razie jest bomba.Tein daje pelna gwarancje.Jak sie cos urwie to na czas naprawy daja inny zestaw-POLECAM!