Spręzynki do s13
Moderator: Moderator
-
- Proszę nie bić nowego
- Posty: 3
- Rejestracja: pt 11 sty, 2008 13:02
- Lokalizacja: rzeszów
- Kontakt:
witam dostepne na rynku spręzyny -35mm chyba nikogo nie zaspokajają ani osiągami(twardoscią) ani wygladem autka , jesli macie jakies znajomosci albo wiecie gdzie można zamówić spręzynki -50mm albo -60mm w dobrej cenie , to chętnie bym prosił o jakieś linki lub kontakt czytając poprzednie tematy na forum widze ze jest duzo zapytań w tym kierunku:) A i znalazłem firme która by je wykonała ale trzeba by było znaleść najpierw taką sprezyne obliczyć długosc i grubość drutu na jej wykonanie oraz jak sądze nacisk przy jakim sie uginają:) czemu spręzynki?? bo szkoda by mi było zostawić 4tys (gwint) na krawęzniku ;d
pospring.pl
a jest jedna przyczyna dla których sie nierobi sprigów nizszych niz fabryczne wiecej niz 35 mm
do sprzynny nizszej niz -35 mm musisz miec odpowiedni amortyzator bo ten stary juz nie bedzie działał w odpowiednim zakresie i na wyboju moze dobic
wiec sprzyny z pospring ( dorabiaja jakie sie chce nie trzeba nic zawozic obliczac oni maja wzór i tylko mowisz czy chcesz nizsza twardsza czy to i to ,,)520+wysyłka dotego amrtyzatory np koni ,albo kyb kolo 1000zł i dopiero wtedy to bedzie dzialac
a jest jedna przyczyna dla których sie nierobi sprigów nizszych niz fabryczne wiecej niz 35 mm
do sprzynny nizszej niz -35 mm musisz miec odpowiedni amortyzator bo ten stary juz nie bedzie działał w odpowiednim zakresie i na wyboju moze dobic
wiec sprzyny z pospring ( dorabiaja jakie sie chce nie trzeba nic zawozic obliczac oni maja wzór i tylko mowisz czy chcesz nizsza twardsza czy to i to ,,)520+wysyłka dotego amrtyzatory np koni ,albo kyb kolo 1000zł i dopiero wtedy to bedzie dzialac
Poza tym, co mówi kolega szeni, de facto bardzo mądrze zawsze możesz zaprzyjaźnić się bliżej z koleżanką gumówką i skrócić seryjne sprężyny o 1-2 zwoje
...ale na dobrą sprawę chyba nie ma złotego środka powyżej -35mm omijając gwint.
...ale na dobrą sprawę chyba nie ma złotego środka powyżej -35mm omijając gwint.
- rusek300zx
- Stary Wyjadacz
- Posty: 693
- Rejestracja: sob 21 cze, 2008 15:10
- Lokalizacja: Zielona Gora
- Kontakt:
podzielam zdanie przedmowcy w zasadzie to tylko gwinty pomoga,kiedys kubilem same sprezyny Eibacha do e30 i zamiast miec -30 to mialy + 30 hehe wiec upitolilem 2zwoje i co i siedzial na glebie ale wiadomo jakie sa nasze drogi wiec w ciagu 3miechow wymienialem 2 razy miske wiec jesli mozesz to nie wydawaj na darmo kasy na same sprezyny a kup gwinty o ile to bedzie mozliwe
Ja polecam gwint. Możesz sobie na zimę podnieść auto żeby za płóg nie robić, a w ciepłe dni na brzuszek położyć. Do tego jak zamówisz krótkie sprężyny, a okaże się że jedziesz na wakacje zabierasz trochę bagaży i ciągniesz wydech po asfalcie. Nim zakupiłem gwint nie wiedziałem że ma aż tyle zalet. Ponadto zawsze jak jedziesz w nieznane chwilę poświęcisz podniesiesz 2cm do góry i na koleinach nie zawiśniesz. Jak masz camber platy możesz sobie negatyw z przodu zrobić. Jak masz jeszcze regulację tłumienia amorków to jak z dziewczyną i jej wielką torbą ciuchów jedziesz na wakacje czy jedziesz z kumplami powiedzmy do baru to oprócz uczucia przykrości że nie popijesz możesz utwardzić amory i autko nie będzie dobijać na dziurach. Same zalety. Od kiedy mam jestem gorącym zwolennikiem gwinta. A sprężynki krótkie tylko na stałe. Jak masz autko niskie to masz i już....chyba że wykręcisz amorki i przełożysz seryjne springi.
a to zalezy w co celujesz od 1700 za chinczyka do 9000 za kei ofice zalezy co chcesz mniec i do jakich celow
oczywiscie najtansza opcja to sprowadzenie samemu ....
[ Dodano: Wto 30 Wrz, 2008 09:52 ]
a to zalezy w co celujesz od 1700 za chinczyka do 9000 za kei ofice zalezy co chcesz mniec i do jakich celow
oczywiscie najtansza opcja to sprowadzenie samemu ....
a jak jestes bardzo hardcorowy i nie przeszkadza ci ze bedziesz musial w niektórych miejscach zwalniac do 3 km/h i robic korek na drodze krajowej bo sa koleiny to mozesz sobie seryjne amory utwardzic i skrucic i do tego sprezyne kupic wlasnie z pospringu bedzie beton i nisko tylko ze niebedziesz mógł odkrecic i podniesc auta ani zmiekczyc amora ..
zalezy co chcesz osiaganac
[ Dodano: Wto 30 Wrz, 2008 09:53 ]
a to zalezy w co celujesz od 1700 za chinczyka do 9000 za kei ofice zalezy co chcesz mniec i do jakich celow
oczywiscie najtansza opcja to sprowadzenie samemu ....
a jak jestes bardzo hardcorowy i nie przeszkadza ci ze bedziesz musial w niektórych miejscach zwalniac do 3 km/h i robic korek na drodze krajowej bo sa koleiny to mozesz sobie seryjne amory utwardzic i skrucic i do tego sprezyne kupic wlasnie z pospringu bedzie beton i nisko tylko ze niebedziesz mógł odkrecic i podniesc auta ani zmiekczyc amora ..
zalezy co chcesz osiaganac
oczywiscie najtansza opcja to sprowadzenie samemu ....
[ Dodano: Wto 30 Wrz, 2008 09:52 ]
a to zalezy w co celujesz od 1700 za chinczyka do 9000 za kei ofice zalezy co chcesz mniec i do jakich celow
oczywiscie najtansza opcja to sprowadzenie samemu ....
a jak jestes bardzo hardcorowy i nie przeszkadza ci ze bedziesz musial w niektórych miejscach zwalniac do 3 km/h i robic korek na drodze krajowej bo sa koleiny to mozesz sobie seryjne amory utwardzic i skrucic i do tego sprezyne kupic wlasnie z pospringu bedzie beton i nisko tylko ze niebedziesz mógł odkrecic i podniesc auta ani zmiekczyc amora ..
zalezy co chcesz osiaganac
[ Dodano: Wto 30 Wrz, 2008 09:53 ]
a to zalezy w co celujesz od 1700 za chinczyka do 9000 za kei ofice zalezy co chcesz mniec i do jakich celow
oczywiscie najtansza opcja to sprowadzenie samemu ....
a jak jestes bardzo hardcorowy i nie przeszkadza ci ze bedziesz musial w niektórych miejscach zwalniac do 3 km/h i robic korek na drodze krajowej bo sa koleiny to mozesz sobie seryjne amory utwardzic i skrucic i do tego sprezyne kupic wlasnie z pospringu bedzie beton i nisko tylko ze niebedziesz mógł odkrecic i podniesc auta ani zmiekczyc amora ..
zalezy co chcesz osiaganac
Zapytaj przedmówce o konkrety. Ja mam zawias od niego. Fajna sprawa. Pełna regulacja a i tak muszę zwalniać do 3km/h na koleinach, ale tylko na tych których nie znam:P Ja kombinowałem z zakupem amorków i sprężyn ale mi wyszło za regulowane KONI+sprężyni niższe -50/-30 ponad 2000 a w tej cenie masz gwinta. Tein najtańszy to około 2500 plus minus 100 - jak się orientowałem. Kupiłem K-Sporta - na tym forum znajdziesz nie wiele pochlebnych opinii na temat tego zawiasu:P Ale przy ilości km które ja kręcę tym autem i sposobu w jaki go używam jest super. Do tego masz camber platy. W cenie niższej od najtańszego Teina, który camberów nie ma i ma mniejszy zakres regulacji. Co prawda K-Sport to nie Tein ale ja jestem zadowolony z zakupu. Mimo że nie zarabiam najgorzej to na teina z wyższej półki mnie nie stać. Wolę te pieniążki utopić w jakiś diwajsach do silnika.
Ja mam sprężyny z pospring + krótkie amorki, trochę już na nich pojeździłem. Sprężyny są ok, ale nie da się cały czas jeździć na takiej glebie. Na trasach jazda tym samochodem to jakaś pomyłka, już kilka razy myślałem że zgubiłem koło bo tak pier...olneło gdy nie udało się ominąć dziury . Teraz będę sporo jeździł i jestem zmuszony zamontować seryjny zawias, bo w końcu zacznie mi buda pękać. Jeżeli nie sprzedam auta to zainwestuje w gwint Szkoda kasy na półśrodki, a jesli zawieszenie bez regulacji to max-40.
to na K-sport ile trzeba wydac tylko taki gwint na ktorym mozna na wakacje pojechac z tobołami no i troche poszalec
Zdrowaś turbino, powietrzaś pełna, gaz z Tobą Błogosławionaśty między kolektorami i błogosławiony owoc żywota twojego moment. Święta turbino, matko mocy, módl się za nami wolnymi, teraz i w godzinę braku wachy amen.
pociagne troche temat choc podejrzewam ze juz bylo pisane wiele razy...
juz wiemy ze gwint góruje nad przycinanymi sprezynami to niech ktos wyrazi swoja opinie czy kupic Ksport czy odłożyc troche wiecej kasy i kupic Tein. czytałem że GRAQ chwali Ksport no ale...sam napisał Ksport to nie Tein
chce kupic cały komplet wogole musze zmienic zawieszenie bo mi skwierczy jakbym miał stado świerszczy co polecacie zrobic kupic??
auto i do jazdy codziennej i do toru.
juz wiemy ze gwint góruje nad przycinanymi sprezynami to niech ktos wyrazi swoja opinie czy kupic Ksport czy odłożyc troche wiecej kasy i kupic Tein. czytałem że GRAQ chwali Ksport no ale...sam napisał Ksport to nie Tein
chce kupic cały komplet wogole musze zmienic zawieszenie bo mi skwierczy jakbym miał stado świerszczy co polecacie zrobic kupic??
auto i do jazdy codziennej i do toru.
Zdrowaś turbino, powietrzaś pełna, gaz z Tobą Błogosławionaśty między kolektorami i błogosławiony owoc żywota twojego moment. Święta turbino, matko mocy, módl się za nami wolnymi, teraz i w godzinę braku wachy amen.