Wymiana drazka kierowniczego s13 240sx

Wachacze, klatki , rozpórki, armortyzatory, drązki, gumy itp.

Moderator: Moderator

Awatar użytkownika
bielakxxx
Stały gość
Stały gość
Posty: 333
Rejestracja: pn 28 sty, 2008 20:50
Lokalizacja: gdynia/dublin
Kontakt:

Chlopaki po ostatniej przygodzie z krawznikiem musze wymienic drazek kierowniczy.W co musze sie uzbroic ,jakies specjalne narzedzia, co ijak pokoleji
Awatar użytkownika
Forest
Stary Wyjadacz
Stary Wyjadacz
Posty: 504
Rejestracja: ndz 22 sty, 2006 18:03
Lokalizacja: Poznan
Kontakt:

bielakxxx pisze:Chlopaki po ostatniej przygodzie z krawznikiem musze wymienic drazek kierowniczy.W co musze sie uzbroic ,jakies specjalne narzedzia, co ijak pokoleji
sworzen od drazka odkreca sie plaskimi kluczami .
z drugiej strony sciagasz gumowa oslone , musisz miec jaki duzy plaski srubak zeby odgiac taka blaszke zabezpieczajaca . po odgieciu odkrecasz drazek od przekladni duzym plaskim kluczem , nie pamietam dokladnie jakim ale cos miedzy 27-32.
jesli wymieniasz tez sworzen to trzeba wybic go ze zwrotnicy co nie zawsze jest takie proste.

pozdro
Awatar użytkownika
bybs
Stary Wyjadacz
Stary Wyjadacz
Posty: 878
Rejestracja: śr 26 mar, 2008 21:36
Lokalizacja: Zgierz/Lodz
Kontakt:

ale tylko drazek? a kocowki ? wahacz caly ?
Krzysiek zawsze mi mowil ze krawezniki maja magnesy
Awatar użytkownika
bielakxxx
Stały gość
Stały gość
Posty: 333
Rejestracja: pn 28 sty, 2008 20:50
Lokalizacja: gdynia/dublin
Kontakt:

Pytalem o drazek bo wahacz,koncowki,drazek stabilizatora to pikus przy drazku kierowniczym:D

[ Dodano: Pią 03 Paź, 2008 08:16 ]
Dzieki wielkie
ODPOWIEDZ

Wróć do „Zawieszenie / Usztywnienie”