Jeśli masz możliwość zmierzenia obudowy to zmierz i zobacz czy Ci wejdzie. Ale wydaje mi się że nie bedzie problemów.alpntrb pisze:A czy wersja od 2.9 Cosworth podpasuje czy nie?
Elektryczny wiatrak chłodnicy...
Moderator: Moderator
Jeszcze Cię Wskrzeszę !!!
- alpntrb
- Proszę nie bić nowego
- Posty: 30
- Rejestracja: czw 11 gru, 2008 17:23
- Lokalizacja: Siedlce
- Kontakt:
Problem w tym że nie mam takiej możliwości ale jeszcze dziś podjadę do znajomka coś podumać...albo serwis FORD'a nawiedzę...rtuber pisze:Jeśli masz możliwość zmierzenia obudowy to zmierz i zobacz czy Ci wejdzie. Ale wydaje mi się że nie bedzie problemów.alpntrb pisze:A czy wersja od 2.9 Cosworth podpasuje czy nie?
Wyprzedaję cały mój projekt - S14 pod klasę PROFI. Po szczegóły zapraszam na priv lub kom: 536 558 063
- m0rr1s
- Postojebca
- Posty: 1079
- Rejestracja: wt 15 sty, 2008 20:25
- Lokalizacja: od o. Rydzyka
- Kontakt:
roball pisze:Napisz jeszcze jak zamierzasz to wysterować, temperatura na dolnym wężu jest niższa o 15*..25* - jeżeli czujniki są takie same i reagują na temp. np. 85* to ten dolny nigdy nic nie włączy.
na dolnym czujniku ustawić temperaturę cieczy optymalną dla pracy silnika (wartościami tu nie bede rzucał bo nie znam -ach jak mi przykro )... no, te kilka stopni wyżej
na górnym czujniku zaś po zmierzeniu temperatury jaka tam występuje w momencie załączenia się dolnego wiatraka ustawić temperaturę kilka stopni wyższą ;]
- jeśli czujniki nie mają regulacji to tak trzeba je dobrać wtedy żeby spełniało moje warunki xD
jesli dobrze to sobie wyobrazilem to jeden wiatrak bedzie pracował w momencie jak temperatura nieznacznie wzrośnie ponad normę a drugi załączy się w sytuacji bardziej kryzysowej ;]
- roball
- -#Moderator
- Posty: 3140
- Rejestracja: śr 29 cze, 2005 21:33
- Lokalizacja: dziura na zachód od Wieliczki
optymalna temp. cieczy wpływającej to taka, przy której ciecz wypływająca z silnika ma około ~90* - po co więc czujnik na dolnym wężu skoro można sterować z górnego?m0rr1s pisze:roball pisze:Napisz jeszcze jak zamierzasz to wysterować, temperatura na dolnym wężu jest niższa o 15*..25* - jeżeli czujniki są takie same i reagują na temp. np. 85* to ten dolny nigdy nic nie włączy.
na dolnym czujniku ustawić temperaturę cieczy optymalną dla pracy silnika (wartościami tu nie bede rzucał bo nie znam -ach jak mi przykro )... no, te kilka stopni wyżej
(...)
Człowiek człowiekowi wilkiem,
a zombie zombie zombie...
a zombie zombie zombie...
- m0rr1s
- Postojebca
- Posty: 1079
- Rejestracja: wt 15 sty, 2008 20:25
- Lokalizacja: od o. Rydzyka
- Kontakt:
hm no jeśli tak sie sprawa ima to rzeczywiście bezsensem jest dobieranie sie do dolnego węża.
ale w dwa czujniki bym sie pobawił. jak jeden wiatrak pyrka to zawsze ciszej niż jak już dwa fruną a i drugi zawsze posłuży jako margines awaryjny
ale w dwa czujniki bym sie pobawił. jak jeden wiatrak pyrka to zawsze ciszej niż jak już dwa fruną a i drugi zawsze posłuży jako margines awaryjny
- roball
- -#Moderator
- Posty: 3140
- Rejestracja: śr 29 cze, 2005 21:33
- Lokalizacja: dziura na zachód od Wieliczki
Dwa czujniki to dobra rzecz - zawsze może jeden paść, ale bez zaawansowanego sterowania oba bym pakował na górę...
Hałasu wiele od takiego wiatraka nie ma - 10s i po sprawie (choć jak pracuje to jest głośno), najlepsza dla ucha opcja to progresja czyli płynne sterowanie obrotami i do tego przydaje się dodatkowy czujnik w dolnym wężu.
Hałasu wiele od takiego wiatraka nie ma - 10s i po sprawie (choć jak pracuje to jest głośno), najlepsza dla ucha opcja to progresja czyli płynne sterowanie obrotami i do tego przydaje się dodatkowy czujnik w dolnym wężu.
Ostatnio zmieniony czw 19 mar, 2009 21:20 przez roball, łącznie zmieniany 1 raz.
Człowiek człowiekowi wilkiem,
a zombie zombie zombie...
a zombie zombie zombie...
no to temacik mozna zamykac wykminione i wyjasnione niech ktos tylko poda tem optymalna na wujsciu z bloku dla silnika ca18det i ka24e jeden czujnik walimy np 1 stopien ponad idealna temperature a drugi 2 stopnie oba na gorze i powinna byc malina:)
graciochy piekniochy od przepsona:)
gg:9503999
tel.509547567
gg:9503999
tel.509547567