spoko...co do regulacji to wiem ze sie zalacza duzo,ale to duzo wczesniej niz normalny...a czy mozna to jeszcze regolowac to pewnie tak jesli jest to elektronika (no bo jak nie ma tej opcji fabrycznie to na pewno mozna to zrobic poprzez maly zabieg)nismo250 pisze:wlasnie!marcopolo130 pisze:
dokladnie to,a kupic mozna na www.apexperformance.co.uk...i nie chce wiatrakow z innego auta...nowy nie kosztuje majatku wiec po co kombinowac od innych aut?
wiesz cos wiecej na ten temat?
np. czy mozna regulowac temperature (moment wlaczenia wiatraka
np.85-91stopni)
jak bedziesz ciagnol to dla siebie to pomysl omnie
Elektryczny wiatrak chłodnicy...
Moderator: Moderator
-
- Coś już wiem
- Posty: 122
- Rejestracja: sob 01 lis, 2008 21:55
- Lokalizacja: Szczecin
- Kontakt:
Jeśli już koniecznie chcesz wiatraki. To mam na zbyciu dwa wiatraki w ładnej obudowie od nissana prairie. Pwinny podpasować do s13-ski. Jutro ci mogę podesłać foty i rozmiary całej zabudowy.
N/A-LPG KILLER
Japan Auto
Japan Auto
Jak mam tak samo zrobione tylko że w górnym wężu. Czy jest jakaś różnica? Znaczy się, gdzie jest lepiej montować? Na górnym wężu czy na dolnym?edek pisze:Po co ten diwajs z Apexa? Za duzo kasy macie? Mam u siebie założona rurkę 5 cm w dolnym wężu,wspawana nakrętka pasująca do normalnego czujnika 92-87 st. Z zestawem od Forda schładza w 10 sek. z 92 na 87 st.
- roball
- -#Moderator
- Posty: 3140
- Rejestracja: śr 29 cze, 2005 21:33
- Lokalizacja: dziura na zachód od Wieliczki
zamontuj na dolnym, to silnik moment ugotujesz..
Diwajs Apexa (czy jakikolwiek podobny) ma tę zaletę że steruje obrotami płynnie (nie wiem czy wszystkie modele tak mają) - zwykły czujnik ma dwa położenia... niektórych może denerwować że wiatrak się włącza co jakiś czas (albo cisza, albo szum na full)
Diwajs Apexa (czy jakikolwiek podobny) ma tę zaletę że steruje obrotami płynnie (nie wiem czy wszystkie modele tak mają) - zwykły czujnik ma dwa położenia... niektórych może denerwować że wiatrak się włącza co jakiś czas (albo cisza, albo szum na full)
Człowiek człowiekowi wilkiem,
a zombie zombie zombie...
a zombie zombie zombie...
revotec NIE REGULUJE plynnie obrotow.
mozna ustawic nim plynnie temperature przy ktorej wlancza wentylatory zaczynajac od okolo 70C w gore. najlepiej montowac to na gornym wezu.
mialem kilka problemow z czujnikami z innego samochodu (za pozno wlanczaly sie wentylatory) nie chcialo mi sie szukac innych ukladow i dlatego dalem revoteca.
narazie nie jezdzilem z tym, ale na postoju dziala idealnie (a o to wlasnie chodzi)
mozna ustawic nim plynnie temperature przy ktorej wlancza wentylatory zaczynajac od okolo 70C w gore. najlepiej montowac to na gornym wezu.
mialem kilka problemow z czujnikami z innego samochodu (za pozno wlanczaly sie wentylatory) nie chcialo mi sie szukac innych ukladow i dlatego dalem revoteca.
narazie nie jezdzilem z tym, ale na postoju dziala idealnie (a o to wlasnie chodzi)
- nismo250
- Stały gość
- Posty: 479
- Rejestracja: śr 17 gru, 2008 21:07
- Lokalizacja: OKOCIM(mocne)
- Kontakt:
i o taka odpowiedz mi chodzilo wielkie dzieki mackmack1 pisze:revotec NIE REGULUJE plynnie obrotow.
mozna ustawic nim plynnie temperature przy ktorej wlancza wentylatory zaczynajac od okolo 70C w gore. najlepiej montowac to na gornym wezu.
mialem kilka problemow z czujnikami z innego samochodu (za pozno wlanczaly sie wentylatory) nie chcialo mi sie szukac innych ukladow i dlatego dalem revoteca.
narazie nie jezdzilem z tym, ale na postoju dziala idealnie (a o to wlasnie chodzi)
marcopolo kiedy to kupujesz ja musze miec na swieta a wlasciwie nieco przed
czesci do nissanów 889643199
[center][/center]
[center][/center]
-
- Coś już wiem
- Posty: 122
- Rejestracja: sob 01 lis, 2008 21:55
- Lokalizacja: Szczecin
- Kontakt:
mysle,ze bede zamawial pod koniec marca lub na poczatku kwietnianismo250 pisze:i o taka odpowiedz mi chodzilo wielkie dzieki mackmack1 pisze:revotec NIE REGULUJE plynnie obrotow.
mozna ustawic nim plynnie temperature przy ktorej wlancza wentylatory zaczynajac od okolo 70C w gore. najlepiej montowac to na gornym wezu.
mialem kilka problemow z czujnikami z innego samochodu (za pozno wlanczaly sie wentylatory) nie chcialo mi sie szukac innych ukladow i dlatego dalem revoteca.
narazie nie jezdzilem z tym, ale na postoju dziala idealnie (a o to wlasnie chodzi)
marcopolo kiedy to kupujesz ja musze miec na swieta a wlasciwie nieco przed
na waszym miejscu zastanowilbym sie nad innym kontrolerem, szczegolnie jezeli macie dwa wentylatory i chcecie ustawic dwa progi wlanczajace np wentylator nr 1 przy 87C, a nr 2 przy 91C
minusem revoteca jest tez jego regulacja (mala srubka przy czujniku montowanym na wezu).
biliona mozna regulowac z kabiny, sa tez wersje z sekwencyjnym sterowaniem.
minusem revoteca jest tez jego regulacja (mala srubka przy czujniku montowanym na wezu).
biliona mozna regulowac z kabiny, sa tez wersje z sekwencyjnym sterowaniem.
-
- Coś już wiem
- Posty: 122
- Rejestracja: sob 01 lis, 2008 21:55
- Lokalizacja: Szczecin
- Kontakt:
osobiscie mysle nad jednym wiatrakiem w rozmiarze 14" ,wiec problem z rozdzieleniem mialbym z glowymack1 pisze:na waszym miejscu zastanowilbym sie nad innym kontrolerem, szczegolnie jezeli macie dwa wentylatory i chcecie ustawic dwa progi wlanczajace np wentylator nr 1 przy 87C, a nr 2 przy 91C
minusem revoteca jest tez jego regulacja (mala srubka przy czujniku montowanym na wezu).
biliona mozna regulowac z kabiny, sa tez wersje z sekwencyjnym sterowaniem.
- roball
- -#Moderator
- Posty: 3140
- Rejestracja: śr 29 cze, 2005 21:33
- Lokalizacja: dziura na zachód od Wieliczki
Tu nie chodzi o problem z rozdzieleniem sygnału, tylko o progresję chłodzenia zależną od temperatury cieczy chłodzącej. Montaż czujnika WYŁĄCZNIE na górnym wężu - czyli tam gdzie wypływa woda z bloku - mierzenie temperatury po przejściu przez chłodnicę jest bez sensu (pasywna wydajność chłodnicy nie jest stała - zależy np. od prędkości samochodu, od gęstości, wilgotności i temp. powietrza).
Człowiek człowiekowi wilkiem,
a zombie zombie zombie...
a zombie zombie zombie...
- nismo250
- Stały gość
- Posty: 479
- Rejestracja: śr 17 gru, 2008 21:07
- Lokalizacja: OKOCIM(mocne)
- Kontakt:
wiec co proponujeszroball pisze:Tu nie chodzi o problem z rozdzieleniem sygnału, tylko o progresję chłodzenia zależną od temperatury cieczy chłodzącej. Montaż czujnika WYŁĄCZNIE na górnym wężu - czyli tam gdzie wypływa woda z bloku - mierzenie temperatury po przejściu przez chłodnicę jest bez sensu (pasywna wydajność chłodnicy nie jest stała - zależy np. od prędkości samochodu, od gęstości, wilgotności i temp. powietrza).
czesci do nissanów 889643199
[center][/center]
[center][/center]