Witam,
Po wiekszych instalacjach sprzetu przygotowywuje S14stke na ulice. Ale ostatnio pojawil sie nowy dziwny problem.
Jak ruszam gwaltownie, lub dodaje na maksa gazu wskazniki (liczniki) lekko migaja, radio umie sie na chwilke wylaczyc, to samo lampy mijania tez sobie lekko migaja (jakby gdzies przepiecie?).
Wszystkie bezpieczniki sprawdzone i sa dobre.
Zastanawia mnie czy nie ma na to wplywu
1. gdzies luzna masa?
2. bardzo slaby akulumator (zostal wlozony tylko do wjezdzania do garazu - samochod umie odpalic za 3 lub 4 razem, ten aku wlazylem po duzym ic ktorego robilem w zime i mysle ze to on ma cos wspolnego z moim problemem.
3. Podczas zmieniania sprzegla rozkrecilem rozrusznik, i z gornej czesci wypadla mi mala sprezynka ktora robi cos tam i zamontowalem rozrusznik bez jej?
4. Wyjelem zbiornik spryskiwaczy i kable wisza z wypietego zbiornika
Jakies pomysly sugestie? Od czego elektronika moze wariowac?
Miganie zegarów - problem z pradem w S14
Moderator: Moderator
W123 81` 280E 185 HP
200SX 94` 280 HP
V70 97` 2.0T AWD 225 HP
" Most important thing is not power but engine response "
Don`t say what you think cause you get Ban
200SX 94` 280 HP
V70 97` 2.0T AWD 225 HP
" Most important thing is not power but engine response "
Don`t say what you think cause you get Ban
u mnie też były problemy z elektryką które narazie znikły niby w s13 ale nie zaszkodzi ci tam zajrzeć, po lewej stronie na dole tam jak puszka z bezpiecznikami, pościągaj plastiki i jest taka duża biała kostka z wieloma kablami, która jakby łączy wszystko z deski dalej jest ona przykręcana śrubą, wykręć, podoginaj delikatnie styki, i dobrze skręć, u mnie pomogło ( u mnie nie trzymało masy i po włączeniu kierunków zegary umierały)
- borimichal
- -#Moderator
- Posty: 2728
- Rejestracja: czw 29 mar, 2007 17:19
- Lokalizacja: Skoczów
Mielismy jakis czas temu podobny problem a Almerze GTI-tez tam siedzi SR.
Spowodowane to było slabym aku-auto na nim zapalaloale wlasnie potrafily czasem przygasac swiatla itp.
Takze w szukaniu usterki zacznik od wymiany aku.
Pozdrawiam
Spowodowane to było slabym aku-auto na nim zapalaloale wlasnie potrafily czasem przygasac swiatla itp.
Takze w szukaniu usterki zacznik od wymiany aku.
Pozdrawiam
Aku wymieniony na nowy. Klemy tez - wciaz to samo.
Przed zima wymienialem sprzeglo docisk kolo zamachowe. Po tym zabiegu juz nie jezdzilem ale wiem ze bylo sprawne. Czesto zegar mignie w momecie wrzucenia jakiegos biegu.
Czy na skrzyni biegow jest gdzies przykrecona masa?
Przed zima wymienialem sprzeglo docisk kolo zamachowe. Po tym zabiegu juz nie jezdzilem ale wiem ze bylo sprawne. Czesto zegar mignie w momecie wrzucenia jakiegos biegu.
Czy na skrzyni biegow jest gdzies przykrecona masa?
W123 81` 280E 185 HP
200SX 94` 280 HP
V70 97` 2.0T AWD 225 HP
" Most important thing is not power but engine response "
Don`t say what you think cause you get Ban
200SX 94` 280 HP
V70 97` 2.0T AWD 225 HP
" Most important thing is not power but engine response "
Don`t say what you think cause you get Ban
Dzis robilem pierwsze testy w tym sezonie. Jednak zegary wciaz mi migaja szczegolnie na wyzszych obrotach.
Pytanie:
Podczas zmiany biegow, mam strzaly w wydechu od niewypalonego paliwa (ustawienia komputera nie byly zmieniane z dodatkow: lepsze turbo, duzy ic, lekkie kolo zamachowe, pelen przelot bez katalizatora) kazdy backfire powoduje migniecie zegarow - czy to ma jakies powiazanie?
Gdzie szukac przyczyny migania zegarow ?
Gdzie jest glowna masa ?
Pytanie:
Podczas zmiany biegow, mam strzaly w wydechu od niewypalonego paliwa (ustawienia komputera nie byly zmieniane z dodatkow: lepsze turbo, duzy ic, lekkie kolo zamachowe, pelen przelot bez katalizatora) kazdy backfire powoduje migniecie zegarow - czy to ma jakies powiazanie?
Gdzie szukac przyczyny migania zegarow ?
Gdzie jest glowna masa ?
W123 81` 280E 185 HP
200SX 94` 280 HP
V70 97` 2.0T AWD 225 HP
" Most important thing is not power but engine response "
Don`t say what you think cause you get Ban
200SX 94` 280 HP
V70 97` 2.0T AWD 225 HP
" Most important thing is not power but engine response "
Don`t say what you think cause you get Ban
- borimichal
- -#Moderator
- Posty: 2728
- Rejestracja: czw 29 mar, 2007 17:19
- Lokalizacja: Skoczów
Na silnik glowna mase masz przykrecana na kolektorze ssacym,zaraz za aku.
Do skrzyni nie przykreca sie masy.
A moze poprostu juz masz alternator do wymiany,a dokladniej regulator napiecia?
Do skrzyni nie przykreca sie masy.
A moze poprostu juz masz alternator do wymiany,a dokladniej regulator napiecia?
Zastanawialem sie nad tym, i jutro chyba bede montowal drugi alternator.
W123 81` 280E 185 HP
200SX 94` 280 HP
V70 97` 2.0T AWD 225 HP
" Most important thing is not power but engine response "
Don`t say what you think cause you get Ban
200SX 94` 280 HP
V70 97` 2.0T AWD 225 HP
" Most important thing is not power but engine response "
Don`t say what you think cause you get Ban
click
3. Sprawdz ladowanie. Podczas jazdy pelnym ogniem powinienes miec ponad 14 volt w instalacji. Jezeli bedzie za male napiecie to komp i wtryski sobie poradza. cewki niestety nie.
W moim nissanie jak padal alternator i mialem przy ogniu 12.5 volt to mialem egt 1000 pomimo tego ze afr byl dalej taki sam. Po przywroceniu ladowania egt wrocilo do normy okolo 820 egt przy max ogniu od pierwszego do czwartego biegu.
Wlozylem alternator z japonskiej S14A (wersja 80A - moja byla 90A) jednak problem migania wciaz pozostaje.
Pytanie:
Czy wydech uderzajacy o podwozie moze powodowac jakies skoki napiecia / zaburzenia pradu?
Wczoraj zauwazylem ze jak sie jezdzi zegary sa lekko przydymione, a przy wchodzeniu na wyzsze obroty (pow 3.5 RPM) zaczynaja wchodzic na swoja oryginalna barwe, po zmianie biegow wracaja do przydymienia.
Pytanie:
Czy wydech uderzajacy o podwozie moze powodowac jakies skoki napiecia / zaburzenia pradu?
Wczoraj zauwazylem ze jak sie jezdzi zegary sa lekko przydymione, a przy wchodzeniu na wyzsze obroty (pow 3.5 RPM) zaczynaja wchodzic na swoja oryginalna barwe, po zmianie biegow wracaja do przydymienia.
W123 81` 280E 185 HP
200SX 94` 280 HP
V70 97` 2.0T AWD 225 HP
" Most important thing is not power but engine response "
Don`t say what you think cause you get Ban
200SX 94` 280 HP
V70 97` 2.0T AWD 225 HP
" Most important thing is not power but engine response "
Don`t say what you think cause you get Ban
Tak latwo sie nie dam pokonac S14.
Zreszta dzis udalo sie pokonac problem.
1. Przy coilpackach jest wkrecona masa w silnik ktora jest podpieta lekko wyzej w kawalek metalu ( u mnie kabelek byl urwany )
+
Okazalo sie ze mialem przy alternatorze widac jakis dokladany kondensator, usunelem go.
Po zrobieniu tych dwoch rzeczy prad wrocil do normy.
Temat mozna zamknac.
Dzieki za rady.
Zreszta dzis udalo sie pokonac problem.
1. Przy coilpackach jest wkrecona masa w silnik ktora jest podpieta lekko wyzej w kawalek metalu ( u mnie kabelek byl urwany )
+
Okazalo sie ze mialem przy alternatorze widac jakis dokladany kondensator, usunelem go.
Po zrobieniu tych dwoch rzeczy prad wrocil do normy.
Temat mozna zamknac.
Dzieki za rady.
W123 81` 280E 185 HP
200SX 94` 280 HP
V70 97` 2.0T AWD 225 HP
" Most important thing is not power but engine response "
Don`t say what you think cause you get Ban
200SX 94` 280 HP
V70 97` 2.0T AWD 225 HP
" Most important thing is not power but engine response "
Don`t say what you think cause you get Ban