Wkladki do zamkow, dolozenie pilota

anteny, oświetlenia deski, centralny, wycieraczki oraw szystko co miga i pipa na 12V bądź 30kV ;)

Moderator: Moderator

laser
Stały gość
Stały gość
Posty: 246
Rejestracja: czw 23 lip, 2009 12:02

Witam,

Poniewaz otrzymalem od poprzedniego wlasciciela samochod z jednym sprawnym zamkiem (od strony kierowcy) i jednym kluczykiem (do ktorego nikt w Lublinie nie chce dorobic klona, bo podobno juz nie mozna dostac "surowych" kluczy), chcialem z tym zrobic porzadek, tj. uruchomic wkladke od strony pasazera i w bagazniku.

Czy ktos juz moze wymienial wkladki w Nissanie 240sx S13? Jakies specjalne czy mozna uzyc jakis "uniwersalnych"?

Przy okazji: czy ktos dodawal zdalne sterowanie do fabrycznego centralnego zamka? PRzegladalem na forum, ale tam glownie byly dyskusje na temat autoalarmow, imobilajzerow i innych kosmosow, a mi chodzi o cos taniego, co pozwoli odblokoac drzwi za pomoca guzika w pilocie bez gmerania kluczykiem w drzwiach.

Pozdrawiam,
Marcin
[/list]
240sx s13
Awatar użytkownika
m0rr1s
Postojebca
Postojebca
Posty: 1079
Rejestracja: wt 15 sty, 2008 20:25
Lokalizacja: od o. Rydzyka
Kontakt:

wyciagnij wkładkę i zamocz na 48h w płynie hamulcowym.... później ostrożnie rozbierz (tylko nie pomieszaj blaszek) i poczyść... bedzie hulał ;)
Nissan will get you through times with no money better than money will get you through times with no Nissan.
Obrazek
skolimus
Stały gość
Stały gość
Posty: 218
Rejestracja: wt 12 maja, 2009 18:16
Lokalizacja: Lubań
Kontakt:

Dziwna sprawa. Ja przerabiałem ten temat rok temu. Kluczyk dorobiłem bez problemu a wkładki kupiłem od kogoś używki ori do s13. Co się okazało były w stanie tragicznym więc przerobił mi gościu z 4 dwie zrobił bez problemów.

Co do centralki na pilota to:
1 musisz dołożyć siłownik do drzwi kierowcy.
2 podpiąć to pod jakikolwiek alarm z pilotem i po kłopocie.

Pozdrawiam
laser
Stały gość
Stały gość
Posty: 246
Rejestracja: czw 23 lip, 2009 12:02

Dzieki!

Mam tylko jeszcze 2 pytania:

1. jak wyjac wkladki? Jest to gdzies opisane w serwisowce? Obejdzie sie bez demolowania tapicerk idrzwi?
2. Wlasnie to mnie zastanawia - wszysycy o tym pisza, ze potrzeba dolozyc silownik do drzwi kierowcy. Czyzby fabrycznie tam silownika nie bylo? Co zatem robi "psiu" jak rusze kluczykiem w zamku? To nie jest (chyba?) zamek mechaniczny jak we Fiacie UNO gdzie sie zaczepu ruszalo sila obracaneg kluczyka. W moim 240sx przekrecam kluczyk o niecale cwierc oboru i czuc, ze reszte roboty robi juz elektryka. Jak t owiec jest?

Pozdrawiam,
Marcin
240sx s13
skolimus
Stały gość
Stały gość
Posty: 218
Rejestracja: wt 12 maja, 2009 18:16
Lokalizacja: Lubań
Kontakt:

Wkładki wyciągniesz gdy wyjmiesz klamki z drzwi, nie pamietam za dobrze ale to nei jest trudne. Trzeba rozebrać tapicerke i odkręcić ze dwie śrubki, które trzymają klamke.

Co do zamontowania siłownika, konieczny jest gdyż przekręcając kluczykiem w drzwiach kierowcy otwierasz zamek mechanicznie obracając kluczykiem, a przekaznik otwiera wtedy drzwi pasażera. Jak otworzysz drzwi pasażera z kluczyka to nei otworzą Ci się drzwi kierowcy. Sprawdz sobei od środka będziesz wiedział o co chodzi.
arek200
Proszę nie bić nowego
Proszę nie bić nowego
Posty: 42
Rejestracja: wt 05 lut, 2008 18:38
Lokalizacja: gorzow
Kontakt:

Z tego co ja sie oriontuje to nie trzeba dokladac zadnego silownika. Musisz kupic sterownik cenrtalnego zamka na pilota i sie trzeba podlaczyc pod centralny zamek. Ja sie nie znam na elektryce i tego nie potrafie zrobic, ale u mnie w pracy elektryk montuje takie cos i zadnego silownika dodatkowego nie montuje. Trzeba tylko wiedziec jak sie wpiac w centralny zamek.
Pozdro.
ODPOWIEDZ

Wróć do „Elektryka ogólna”