Po swapie z ca18det na rb25det obrotomierz zawyża obroty i to znacząco.
Jest jakiś sposób na poprawę tego bez wymiany licznika?
Przekłamania obrotomieża po swapie
Moderator: Moderator
Przyłączam się do pytania, bo od roku z tym walcze z tym, że u mnie jednostka VG30de. Jedyny prosty i sensowny sposób na jaki wpadłem do tej pory to spróbować jakoś zabudować zegary z 300zxa w s14.
KOSMATE NISMO - topics37/s14-stock-300sx-by-kosmaty-vt12115.htm
ile ci przekłamuje bo u mnie wolne obroty są idealne ale wraz z wzrostem obrotów rośnie przekłamanie
Doładowanie jest jak narkotyk za pierwszym razem najlepsze później wydaje sie tylko słabsze i słabsze ...więc musisz ładować więcej!
no u mnie mniej więcej to samo, i gdyby na tarczy była dalej skala to kręciłby się do jakiś 12-14 tys Jak w formule
Z prędkościomierzem jest podobnie, przy 90km/h pokazuje 220km/h i nie potrafie tego ogarnąć niestety
Z prędkościomierzem jest podobnie, przy 90km/h pokazuje 220km/h i nie potrafie tego ogarnąć niestety
Ostatnio zmieniony wt 12 paź, 2010 17:50 przez kosmaty_, łącznie zmieniany 1 raz.
KOSMATE NISMO - topics37/s14-stock-300sx-by-kosmaty-vt12115.htm
- roball
- -#Moderator
- Posty: 3140
- Rejestracja: śr 29 cze, 2005 21:33
- Lokalizacja: dziura na zachód od Wieliczki
Obrotomierz dostaje sygnał z ecu na podstawie ilości zapłonów (lub jako przetworzony sygnał z CAS),
W silniku 4 cylindrowym 2 zapłony to 1 obrót, wy macie na obrót 3 zapłony
obrotomierz dostaje sygnał mniej więcej 1.5x za wysoki (przyjmując że nissan stosował takie samo skalowanie w różnych modelach)
Z prędkościomierzem jest podobnie - trzeba by wkręcić oryginalny czujnik obrotów i zobaczyć czy śmiga...
W silniku 4 cylindrowym 2 zapłony to 1 obrót, wy macie na obrót 3 zapłony
obrotomierz dostaje sygnał mniej więcej 1.5x za wysoki (przyjmując że nissan stosował takie samo skalowanie w różnych modelach)
Z prędkościomierzem jest podobnie - trzeba by wkręcić oryginalny czujnik obrotów i zobaczyć czy śmiga...
Człowiek człowiekowi wilkiem,
a zombie zombie zombie...
a zombie zombie zombie...
Gelo odpowie jak to zrobic
to ja bardzo chętnie posłucham/zapłacę za informacje/przeróbkę zegarów S13 pod 6 cylindrów- jeśli obrotomierz będzie pokazywał prawdę
Katod próbuje mnie zbyć jego modułowym zestawem zegarów
Katod próbuje mnie zbyć jego modułowym zestawem zegarów
Sprzedam SHORT SHIFTERY ,, downpipy , frontpipy 3", zegary SWOOSH i SAGA 52mm i 60mm
ja mam skrzynie na zewnatrz to wykrece czujnik i sprobuje podmienic ze skrzyni CA
Sprzedam przewody teflonowe do turbo w oplocie stalowym, komplet do CA18 (t25/t28/gt2x) 300zl, SR20 320zl info na priv
S13 2JZ / 730HP 820NM
S13 2JZ / 730HP 820NM
nie zapomnij ze obie skrzynie maja inne przełożenia, więc na czujniku z S13ki itak będzie bzdury pokazywaćBan0ff pisze:ja mam skrzynie na zewnatrz to wykrece czujnik i sprobuje podmienic ze skrzyni CA
Sprzedam SHORT SHIFTERY ,, downpipy , frontpipy 3", zegary SWOOSH i SAGA 52mm i 60mm
piciuS14 z NT napisał mi tylko tyle że trzeba zrobić jakiś konwerter który będzie przeliczał obroty i prędkość.
Może jest na forum jakiś elektronik który ulepi taki moduł ?
Może jest na forum jakiś elektronik który ulepi taki moduł ?
Ostatnio zmieniony śr 13 paź, 2010 17:50 przez bazabaza, łącznie zmieniany 1 raz.
Doładowanie jest jak narkotyk za pierwszym razem najlepsze później wydaje sie tylko słabsze i słabsze ...więc musisz ładować więcej!
Może ktoś to przetłumaczyć
http://forums.nicoclub.com/how-to-z32-t ... 27279.html
Dostałem dzisiaj jeszcze info że ecumaster ogarnia obroty może ktoś to potwierdzić
http://forums.nicoclub.com/how-to-z32-t ... 27279.html
Dostałem dzisiaj jeszcze info że ecumaster ogarnia obroty może ktoś to potwierdzić
Ostatnio zmieniony czw 14 paź, 2010 14:10 przez bazabaza, łącznie zmieniany 1 raz.
Doładowanie jest jak narkotyk za pierwszym razem najlepsze później wydaje sie tylko słabsze i słabsze ...więc musisz ładować więcej!
tak działa
sprawdza się to w nissanie s13 jak i s14 niezależnie od silnika
wystarczy ecumaster det 3
jes to opisane w manualu od ecumastera
sprawdza się to w nissanie s13 jak i s14 niezależnie od silnika
wystarczy ecumaster det 3
jes to opisane w manualu od ecumastera
-
- Coś już wiem
- Posty: 186
- Rejestracja: czw 26 kwie, 2007 06:00
- Lokalizacja: Polkowice/Lubin
- Kontakt:
Albo tak jak napisał kolega powyżej, albo przeróbka zegarów, bądź ori zegary z danego sprzęta, bo miałem doczynienia z nie jednym konwerterem obrotów i zawsze dochodziło do przekłamań a zwłaszcza ze wzrostem obrotów.
Tel.kom. +48-696-003-667(godz. 10-20)/gg 872468 - jeżeli nie odbieram 2-3 razy z rzędu w jakimś odstępie czasu proszę wysłać SMS-a
NISTUNE/CZIPY
CZĘŚCI S13/S14/R32/R33/R34/Z32/Q45
SPRZEDAŻ RATALNA !!!!!
NISTUNE/CZIPY
CZĘŚCI S13/S14/R32/R33/R34/Z32/Q45
SPRZEDAŻ RATALNA !!!!!
- piotras1554
- Stary Wyjadacz
- Posty: 913
- Rejestracja: ndz 26 kwie, 2009 15:00
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
dolepię się do tematu mam to samo tylko mi skazówka się buja góra duł jak miała by drgawki ale nie mam 6cil tylko 8 ktoś kiedyś mi mówił z z alternatora można wziąć obroty
NISSAN 200SX 4.0 V8 1UZ-TFE
PROFI Z NICZEGO
PROFI Z NICZEGO