Przekłamania obrotomieża po swapie

anteny, oświetlenia deski, centralny, wycieraczki oraw szystko co miga i pipa na 12V bądź 30kV ;)

Moderator: Moderator

Awatar użytkownika
bazabaza
Stały gość
Stały gość
Posty: 484
Rejestracja: pn 14 lut, 2005 10:54
Lokalizacja: Rybnik

Po swapie z ca18det na rb25det obrotomierz zawyża obroty i to znacząco.
Jest jakiś sposób na poprawę tego bez wymiany licznika?
Doładowanie jest jak narkotyk za pierwszym razem najlepsze później wydaje sie tylko słabsze i słabsze ...więc musisz ładować więcej!
Awatar użytkownika
kosmaty_
-#Klubowicz
-#Klubowicz
Posty: 988
Rejestracja: sob 20 cze, 2009 21:47
Lokalizacja: Kutno k. Łodzi

Przyłączam się do pytania, bo od roku z tym walcze :) z tym, że u mnie jednostka VG30de. Jedyny prosty i sensowny sposób na jaki wpadłem do tej pory to spróbować jakoś zabudować zegary z 300zxa w s14.
Awatar użytkownika
bazabaza
Stały gość
Stały gość
Posty: 484
Rejestracja: pn 14 lut, 2005 10:54
Lokalizacja: Rybnik

ile ci przekłamuje bo u mnie wolne obroty są idealne ale wraz z wzrostem obrotów rośnie przekłamanie
Doładowanie jest jak narkotyk za pierwszym razem najlepsze później wydaje sie tylko słabsze i słabsze ...więc musisz ładować więcej!
Awatar użytkownika
kosmaty_
-#Klubowicz
-#Klubowicz
Posty: 988
Rejestracja: sob 20 cze, 2009 21:47
Lokalizacja: Kutno k. Łodzi

no u mnie mniej więcej to samo, i gdyby na tarczy była dalej skala to kręciłby się do jakiś 12-14 tys :mrgreen: Jak w formule :D

Z prędkościomierzem jest podobnie, przy 90km/h pokazuje 220km/h :) i nie potrafie tego ogarnąć niestety :/
Ostatnio zmieniony wt 12 paź, 2010 17:50 przez kosmaty_, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
roball
-#Moderator
-#Moderator
Posty: 3140
Rejestracja: śr 29 cze, 2005 21:33
Lokalizacja: dziura na zachód od Wieliczki

Obrotomierz dostaje sygnał z ecu na podstawie ilości zapłonów (lub jako przetworzony sygnał z CAS),
W silniku 4 cylindrowym 2 zapłony to 1 obrót, wy macie na obrót 3 zapłony
obrotomierz dostaje sygnał mniej więcej 1.5x za wysoki (przyjmując że nissan stosował takie samo skalowanie w różnych modelach)

Z prędkościomierzem jest podobnie - trzeba by wkręcić oryginalny czujnik obrotów i zobaczyć czy śmiga...
Człowiek człowiekowi wilkiem,
a zombie zombie zombie...
fodryk
Coś już wiem
Coś już wiem
Posty: 91
Rejestracja: wt 19 sie, 2008 16:54
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Gelo odpowie jak to zrobic
Potrzebujesz zabawek? Pisz, dzwon!

http://www.ematula.pl/sklep/
Awatar użytkownika
Pajak2444
Postojebca
Postojebca
Posty: 1522
Rejestracja: pn 27 wrz, 2004 22:58
Lokalizacja: Dlugoleka
Kontakt:

to ja bardzo chętnie posłucham/zapłacę za informacje/przeróbkę zegarów S13 pod 6 cylindrów- jeśli obrotomierz będzie pokazywał prawdę
Katod próbuje mnie zbyć jego modułowym zestawem zegarów :(
Sprzedam SHORT SHIFTERY ,, downpipy , frontpipy 3", zegary SWOOSH i SAGA 52mm i 60mm
Ban0ff
Postojebca
Postojebca
Posty: 1813
Rejestracja: pn 19 wrz, 2005 14:47
Lokalizacja: Jarosław
Kontakt:

ja mam skrzynie na zewnatrz to wykrece czujnik i sprobuje podmienic ze skrzyni CA :)
Sprzedam przewody teflonowe do turbo w oplocie stalowym, komplet do CA18 (t25/t28/gt2x) 300zl, SR20 320zl info na priv

S13 2JZ / 730HP 820NM
Awatar użytkownika
Pajak2444
Postojebca
Postojebca
Posty: 1522
Rejestracja: pn 27 wrz, 2004 22:58
Lokalizacja: Dlugoleka
Kontakt:

Ban0ff pisze:ja mam skrzynie na zewnatrz to wykrece czujnik i sprobuje podmienic ze skrzyni CA :)
nie zapomnij ze obie skrzynie maja inne przełożenia, więc na czujniku z S13ki itak będzie bzdury pokazywać
Sprzedam SHORT SHIFTERY ,, downpipy , frontpipy 3", zegary SWOOSH i SAGA 52mm i 60mm
Awatar użytkownika
bazabaza
Stały gość
Stały gość
Posty: 484
Rejestracja: pn 14 lut, 2005 10:54
Lokalizacja: Rybnik

piciuS14 z NT napisał mi tylko tyle że trzeba zrobić jakiś konwerter który będzie przeliczał obroty i prędkość.

Może jest na forum jakiś elektronik który ulepi taki moduł ?
Ostatnio zmieniony śr 13 paź, 2010 17:50 przez bazabaza, łącznie zmieniany 1 raz.
Doładowanie jest jak narkotyk za pierwszym razem najlepsze później wydaje sie tylko słabsze i słabsze ...więc musisz ładować więcej!
Awatar użytkownika
bazabaza
Stały gość
Stały gość
Posty: 484
Rejestracja: pn 14 lut, 2005 10:54
Lokalizacja: Rybnik

Może ktoś to przetłumaczyć

http://forums.nicoclub.com/how-to-z32-t ... 27279.html

Dostałem dzisiaj jeszcze info że ecumaster ogarnia obroty może ktoś to potwierdzić
Ostatnio zmieniony czw 14 paź, 2010 14:10 przez bazabaza, łącznie zmieniany 1 raz.
Doładowanie jest jak narkotyk za pierwszym razem najlepsze później wydaje sie tylko słabsze i słabsze ...więc musisz ładować więcej!
Awatar użytkownika
Forest
Stary Wyjadacz
Stary Wyjadacz
Posty: 504
Rejestracja: ndz 22 sty, 2006 18:03
Lokalizacja: Poznan
Kontakt:

tak działa

sprawdza się to w nissanie s13 jak i s14 niezależnie od silnika

wystarczy ecumaster det 3

jes to opisane w manualu od ecumastera
xree
Coś już wiem
Coś już wiem
Posty: 186
Rejestracja: czw 26 kwie, 2007 06:00
Lokalizacja: Polkowice/Lubin
Kontakt:

Albo tak jak napisał kolega powyżej, albo przeróbka zegarów, bądź ori zegary z danego sprzęta, bo miałem doczynienia z nie jednym konwerterem obrotów i zawsze dochodziło do przekłamań a zwłaszcza ze wzrostem obrotów.
Tel.kom. +48-696-003-667(godz. 10-20)/gg 872468 - jeżeli nie odbieram 2-3 razy z rzędu w jakimś odstępie czasu proszę wysłać SMS-a
NISTUNE/CZIPY
CZĘŚCI S13/S14/R32/R33/R34/Z32/Q45
SPRZEDAŻ RATALNA !!!!!
Awatar użytkownika
piotras1554
Stary Wyjadacz
Stary Wyjadacz
Posty: 913
Rejestracja: ndz 26 kwie, 2009 15:00
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

dolepię się do tematu mam to samo tylko mi skazówka się buja góra duł jak miała by drgawki ale nie mam 6cil tylko 8 ktoś kiedyś mi mówił z z alternatora można wziąć obroty
NISSAN 200SX 4.0 V8 1UZ-TFE
PROFI Z NICZEGO :D
ODPOWIEDZ

Wróć do „Elektryka ogólna”