Strona 3 z 3

: czw 24 maja, 2012 18:45
autor: Brutal
dredman pisze:a ze sie wtrace jak prowadziliscie kabel przez bude bo mnie tez czeka przenoszenie akomulatora na tyl ;) ad umiejscowienia go w bagazniku... po srodku rzuciiliscie gdzie czy jakies takies piekne miejsce gdzies bez wiekszych problemow da sie go ustawic...
A wlasnie jak to jest przy lataniu bokiem i aku z tylu bo tam sie pwszytsko przelewa hehe ;0
Ja mam puszczony w okolicach prawego progu - analogicznie jak masz fabryczną wiązkę po lewej stronie. Kabel puściłem w peszlu, żeby zmniejszyć ryzyko przetarcia. Jeśli chodzi o aku, to mam wyspawaną podstawkę przynitowaną do podłogi po prawej stronie bagażnika, tuż przy mocowaniu amortyzatora.

: czw 06 wrz, 2012 11:13
autor: Majkelll
A którędy przeciągnąć kabel z pod maski do środka auta? Jest jakaś dziura w której zmieszczą się 2 kable 25mm2? Gdzie najlepiej podłączyć +? W tym miejscu gdzie seryjnie jest klema?

: czw 06 wrz, 2012 11:22
autor: Ban0ff
Jak nie masz klimy to mozesz podciagnac zaslepionymi otworami po stronie nog pasazera. Kup najlepiej przewod od bmw czy to e36 czy e30 z silnikiem 2.5, byly montowane w bagazniku seryjnie akumulatory.
Najszybciej bedzie podciagnac ten kabel i podlaczyc do rozrusznika a kleme przy starym miejscu z przodu usunac albo jakos zaizolowac.
Mase mozesz spokojnie podpiac prosto do budy w bagazniku, np wkrec pod srube do mocowania zderzaka w podluznicy

: czw 06 wrz, 2012 20:51
autor: gh
ja tam kupiłem mniejsze aku i siedzi tam gdzie był i dolot się mieści;)

: czw 06 wrz, 2012 21:09
autor: Tomek89
gh pisze:ja tam kupiłem mniejsze aku i siedzi tam gdzie był i dolot się mieści;)
a dawca to
matiz/tico/jazz, bangla ale kupujcie firmowe aku

: czw 06 wrz, 2012 21:19
autor: gh
pojechalem do sklepu i kupiłem najmniejszy jaki akurat mieli. Mam go 2 lata i hmm ostatnie pół roku był nie używany i działa. Nie pamiętam jaka firma i jakie parametry, ale spoko sobie daje radę, a przy tym jest prawie o połowę mniejszy. Na tyle, że dolot się mieści

: czw 06 wrz, 2012 21:43
autor: dziubas
właśnie nie ma sensu wydawac 600pln na jakies żelowe wystarczy 170pln i bedzie dzialac ze 4 lata conajmniej jakby te żele były fajne to samochody elektryczne by jezdziły i jeżdziły

: pt 07 wrz, 2012 12:28
autor: Majkelll
Banoff, wielkie dzięki za podpowiedź, w weekend może coś wywalczę. Niestety mam klimę ale spróbuję znaleźć jakąś dziurkę niedaleko rozrusznika :P

: pt 26 cze, 2015 12:31
autor: Itallio
odkopie troche temat, szukam kabla do przeniesienia aku do bagaja, ktoś wcześniej pisał o kablu spawalniczym. Coś takiego się nada?
http://www.arweld.net/766,kabel-spawaln ... 25mm2.html

jeśli nie to skąd wziąć coś podobnego żeby cena nie urywała głowy? :P

: pt 26 cze, 2015 15:28
autor: Golec
Itallio, ja do tej oparacji użyłem kabla z BMW e46 touring, ma chyba ponad 4m długości, giętki, można go sobie fajnie ułożyć przy progu ;) dodatkowo czasami są z oryginalną puszka przyłączeniowa i w tym miejscu możesz podłączyć wszystkie kable ;) koszt 100zl ;)

: pt 26 cze, 2015 18:15
autor: Itallio
oo, dzięki! to podjade na szrot BMW u mnie i coś poszukam. W razie by nie było, 4m kabla starcza do takiej operacji czy lepiej 5?

: pt 26 cze, 2015 19:13
autor: HaKeN
4 metry na miętowo Ci starcza z nawiązką na przewód do osobnego zasilania pompy :)

: pt 26 cze, 2015 19:22
autor: Itallio
e to luz, bo myślałem, że 4m to na styk będzie
dzięki chłopaki pozdro