Witam Panowie!
Gdy przekręcam kluczyk na zapłon słychać pompę, świecą się wszystkie kontrolki i ogólnie wszystko działa, ale...słychać brzęczenie w okolicy drzwi pasażera... No i gdy przekręcam kluczyk na rozruch to kompletnie nic się nie dzieje, tylko kontrolki gasną i zapalają się ponownie...Wiecie co może być przyczyną i co to za brzęczenie?? Dodam że wywalone są wszysktie kable od ABS...
Problem z odpalaniem
Moderator: Moderator
aku masz naładowane? bo miałem podobny przypadek w patrolu, że było brzęczenie jak by przekaźniki, i po przekręceniu kluczyka gasło i nie chciał nawet zakręcić, aku naładowany został i palił jak ta lala może tutaj z tym brzęczeniem coś podobnego masz
Poszukuję...
Ciężko stwierdzić, sprawdzałeś kable rozrusznika i masy wszystkie, stan aku ??
- Tadzik
- Stały gość
- Posty: 207
- Rejestracja: pt 06 mar, 2009 19:59
- Lokalizacja: Koszalin/Wrocław
- Kontakt:
no właśnie to nie jest dźwięk przekaźników tylko coś innego... coś podobnego do dźwięku jak się świateł nie zgasi tylko trochę cichsze..
aku naładowany, masy posprawdzane...nie mam kompletnie pomysłu co to może być..a już coraz bardziej zaczyna mi sił brakować na tego Nissana...
aku naładowany, masy posprawdzane...nie mam kompletnie pomysłu co to może być..a już coraz bardziej zaczyna mi sił brakować na tego Nissana...
to sprawdz co dokladnie wola o pomoc
Sprzedam przewody teflonowe do turbo w oplocie stalowym, komplet do CA18 (t25/t28/gt2x) 300zl, SR20 320zl info na priv
S13 2JZ / 730HP 820NM
S13 2JZ / 730HP 820NM
- Nurek200SX
- Stały gość
- Posty: 358
- Rejestracja: ndz 04 cze, 2006 19:43
- Lokalizacja: Szczecin
Tadzik poradziłeś sobie z tym bo dziś przydarzyło mi się to samo.....Na pycha samochód zapala ładnie, akumulator naładowany (podłączałem też dwa inne), masy posprawdzane i kompletnie nic się nie dzieje.....
...:::200SX S13:::...
Nie sztuką jest mieć nowego 200SX-a, sztuką jest wsadzić całe serce w starego, by wyglądał jak nowy ;D
Nie sztuką jest mieć nowego 200SX-a, sztuką jest wsadzić całe serce w starego, by wyglądał jak nowy ;D
U mnie były takie same objawy, tzn pompa działała kontrolki się zapalały, a jak przekręcałem kluczyk do końca wszystko gasło i nic się nie działo. Jak odpuściłem kluczyk znowu wszystko się zapalało. U mnie problemem był bezpiecznik pod macha ten największy 75A. Wydawał się być ok nawet jak go wyjąłem, ale był już lekko przypalony i coś tam mu się nie podobało. Po wymianie jak ręką odjął.
http://bubu.carbonmade.com/ <-zlepek prac ;]