Kontrolka Anti-lock
Moderator: Moderator
jak narazie abs działa mi jak opętany. a u was jak głosno działa? mój jest dosć głosny , stuka jak by cos zaraz miało sie rozlecieć.
Inną propozycją może być stukanie bez rękawiczek
Trochę mnie dziwi z tą elektroniczną pompką, bo moje obserwacje piszczenia paska wskazują na to, jakby to właśnie on napędzał ABS...
Czy efekt taki: pierwsza po zapaleniu silnika jazda do przodu z prędkością ok. 5 km/h - robi się takie szuru-buru pod maską na chwilę. Czy to nie jest ABS? Jak samochód stoi sobie na wolnych obrotach, nic się nie dzieje; potem cofam nic. A jak zacznę jechać do przodu, to po chwili na chwilę: szuru buru.
Czy efekt taki: pierwsza po zapaleniu silnika jazda do przodu z prędkością ok. 5 km/h - robi się takie szuru-buru pod maską na chwilę. Czy to nie jest ABS? Jak samochód stoi sobie na wolnych obrotach, nic się nie dzieje; potem cofam nic. A jak zacznę jechać do przodu, to po chwili na chwilę: szuru buru.
He mój problem z kontrolką ANTI-LOCK i ABSem jest troszkę większy, ponieważ mam wpisane w niemieckich papierach, briefach itp. ze moja nyska miała wzmacniane heble, ABS siakoś odłączony i niebardzo wiem dgzie tego szukać a kontrolka jest zawsze ze mną ; ciekawe ile jeszcze czasu upłynie zanim się to czerwone coś spali
dołączam do klubu - w jakieś ostatnie mrozy chwilę nie mogłem ruszyć z parkingu i koła mieliły w miejscu, jak już ruszyłem to powoli zaczęłą się zapalać i tak całą trasę świeciła, po resecie silnika jak dojechałem zgasła a abs działa ok, wydaje odgłosy jakbym jechał po drodze z kamieni usypanej
Witam.
Miałem to samo co "Micz" jak kilka minut nie mogłem podjechać pod górkę i ostro topiłem śnieg pod kołami to zapaliła się ta kontrolka anti look.Po ponownym uruchomieniu silnika wszystko wróciło do normy a więc nie świeci.
Miałem to samo co "Micz" jak kilka minut nie mogłem podjechać pod górkę i ostro topiłem śnieg pod kołami to zapaliła się ta kontrolka anti look.Po ponownym uruchomieniu silnika wszystko wróciło do normy a więc nie świeci.
No chyba musi , ja z kontrolką równiesz miałem raz tak że w mega mróz zamarzło mi koło i mieliłem , 3mało przednie , zapaliła mi sie lapka po resecie zgasła , natomiast co do pracy ABS-u , fakt jazda po kamieniach , mam to w s13 , jak również w z31 , poprostu tak w nissanach to działa.
Wreszcie jeździ , i to jak
ABS w każdym aucie robi odprężający masaż stopy (równierz w Mercedesach i BMW)
a i z hałasem jest podobnie.
Zastanawia mnie tylko czy nieda sie czegoś zrobić żeby tył łapał mocniej.
Bo jak patrze na efekt końcowy hamowania, to wszystko wskazuje na to, że tył jednak słabiej hamuje.
A co do tej kontrolki, to też mi się raz zapaliła
Na drodze szklanka, a ja wtedy jeszcze nie zmieniłem opon na zimowe
Jazda na całego
a i z hałasem jest podobnie.
Zastanawia mnie tylko czy nieda sie czegoś zrobić żeby tył łapał mocniej.
Bo jak patrze na efekt końcowy hamowania, to wszystko wskazuje na to, że tył jednak słabiej hamuje.
A co do tej kontrolki, to też mi się raz zapaliła
Na drodze szklanka, a ja wtedy jeszcze nie zmieniłem opon na zimowe
Jazda na całego
Tył prawie nie hamuje.Alex pisze: Zastanawia mnie tylko czy nieda sie czegoś zrobić żeby tył łapał mocniej.
Bo jak patrze na efekt końcowy hamowania, to wszystko wskazuje na to, że tył jednak słabiej hamuje.
Zresztą porównaj tarcze z przodu i tyłu będziesz miał jasność w tej kwestii.
EMWU is dead
Tym gorzej jeżeli prawie nie hamuje.
Pytanie czy się da jakoś sprawić żeby tył hamował mocniej?
A jeżeli sie da, to jak?
Pytanie czy się da jakoś sprawić żeby tył hamował mocniej?
A jeżeli sie da, to jak?
sodze ze z ta lampka to normalnie bo mi wczoraj jak jechalem do wawy zapalila sie i ABS niedzialal zrobilem reset i zgasla lampka i wszystko ok, i przez 200km znow mi sie zapalila, reset i wszystko dziala
chyba tak czasami pakazuje ze mamy ABS
chyba tak czasami pakazuje ze mamy ABS
wszystko da się zrobić, pytanie tylko czy chcesz żeby podczas hamowania auto hamowało utrzymując tor jazdy na standardowych ustawieniach, czy ma się kręcić wokół własnej osi z powodu braku przyczepności z tyłuAlex pisze:Tym gorzej jeżeli prawie nie hamuje.
Pytanie czy się da jakoś sprawić żeby tył hamował mocniej?
A jeżeli sie da, to jak?
- jarkowy
- Założyciel Klubu
- Posty: 1088
- Rejestracja: sob 26 lip, 2003 23:29
- Lokalizacja: Władysławowo
- Kontakt:
Kontrolka absu ma prawo sie zapalać jeśli auto ma inne rozmiary opon na przodzia a inne na tyle.
Co do siły chamowania to fakt też preferował bym troche mocniejszy tył ale u nas nie ma korektora chamowania tylnych kół w zależności od obciążenia auta więc właściwie nic sie nie da z tym zrobić.
Najlepszym rozwiązaniem jest poprostu niezaniedbyawanie tylnych chamulców i zmioenianie klocków oraz tarcz wtedy kiedy trzeba - lub nawet troche wcześniej - anie jak widać ze biorą tylko środkiem a reszta tarczy jest zardzewiała...
Co do siły chamowania to fakt też preferował bym troche mocniejszy tył ale u nas nie ma korektora chamowania tylnych kół w zależności od obciążenia auta więc właściwie nic sie nie da z tym zrobić.
Najlepszym rozwiązaniem jest poprostu niezaniedbyawanie tylnych chamulców i zmioenianie klocków oraz tarcz wtedy kiedy trzeba - lub nawet troche wcześniej - anie jak widać ze biorą tylko środkiem a reszta tarczy jest zardzewiała...
GTR Sprzedany ale Avatara spobie zostawiam z sentymentu...
SKYRACING
OO\____/OO
602227141
Turbokiller
automatyka www.horyzont.co
pokoje gościnne nad morzem we władysławowwie www.impresja.co
600-961-666
SKYRACING
OO\____/OO
602227141
Turbokiller
automatyka www.horyzont.co
pokoje gościnne nad morzem we władysławowwie www.impresja.co
600-961-666
No ja akurat jestem pół roku po wymianie wszystkich tarcz i klocków.
Więc tu raczej powinno być wszystko ok.
No cóż, skoro nic nie poradzimy na słaby tył, to pozostaje się z tym pogodzić.
A co do kontrolki, to jeżeli sie zapala cześciej, to nic normalnego w tym raczej nie ma
bo wtedy ABS nie działa, co zwłaszcza w zimie nie jest wskazane
Więc lepiej coś z tym zrobić.
Mi naszczęście do tej pory zapaliła się tylko raz, a jak odpaliłem (po przejechaniu około 1km) drugi raz, to już wszystko było ok. ABS powrócił gdzie jego miejsce
Więc tu raczej powinno być wszystko ok.
No cóż, skoro nic nie poradzimy na słaby tył, to pozostaje się z tym pogodzić.
A co do kontrolki, to jeżeli sie zapala cześciej, to nic normalnego w tym raczej nie ma
bo wtedy ABS nie działa, co zwłaszcza w zimie nie jest wskazane
Więc lepiej coś z tym zrobić.
Mi naszczęście do tej pory zapaliła się tylko raz, a jak odpaliłem (po przejechaniu około 1km) drugi raz, to już wszystko było ok. ABS powrócił gdzie jego miejsce