Jak (nie)działa tylna wycieraczka.
: wt 29 lip, 2014 13:35
Mam powracający problem z tylną wycieraczką,ktora zatrzymuje się w róznych miejscach.
Czy ktoś może wi jak to naprawić?
Do motorka wchodzą 4 druty: jeden to zasilanie - na stałe, drugi sterowani włczenie silnika = sterowane masą przez "amp", trzeci - masa do przełącznika sektorowego, czwarty - masa do przełącznika sektorowego.
"amp" - ta czarna kostka przy zamku klapy włącza/wyłącza silnik, ktory przez przekładnie slimakową napędza korbowód sprzęgnięy z wycieaczką. Silnik kręci się zawsze w jedną stronę, a ten korbowód powoduje ruch wycieraczki w lewo i prawo. Kwestia tylko aby wyłączyć silnik we właściwym momencie. "amp" dostaje chyba sygnały na pomaranczonym drucie z przełącznika sektrowego. Dzięki temu wie gdzie jest wycieraczka.
Tyle domysłów. Powiedzcie teraz czemu to nie chce dobrze działać. Uszkodzony/brundy przełącznik sektorowy, czy "amp"?
Pozdrawiam, Marcin.
Czy ktoś może wi jak to naprawić?
Do motorka wchodzą 4 druty: jeden to zasilanie - na stałe, drugi sterowani włczenie silnika = sterowane masą przez "amp", trzeci - masa do przełącznika sektorowego, czwarty - masa do przełącznika sektorowego.
"amp" - ta czarna kostka przy zamku klapy włącza/wyłącza silnik, ktory przez przekładnie slimakową napędza korbowód sprzęgnięy z wycieaczką. Silnik kręci się zawsze w jedną stronę, a ten korbowód powoduje ruch wycieraczki w lewo i prawo. Kwestia tylko aby wyłączyć silnik we właściwym momencie. "amp" dostaje chyba sygnały na pomaranczonym drucie z przełącznika sektrowego. Dzięki temu wie gdzie jest wycieraczka.
Tyle domysłów. Powiedzcie teraz czemu to nie chce dobrze działać. Uszkodzony/brundy przełącznik sektorowy, czy "amp"?
Pozdrawiam, Marcin.