Elektryka/przewody szyb

anteny, oświetlenia deski, centralny, wycieraczki oraw szystko co miga i pipa na 12V bądź 30kV ;)

Moderator: Moderator

tomek_ed9
Proszę nie bić nowego
Proszę nie bić nowego
Posty: 7
Rejestracja: sob 16 lut, 2013 17:13
Lokalizacja: Koszalin

Witam, na poczatku dodam ze jestem w tym laikiem.. otoz w aucie przeze mnie zakupionym nie otwieraja/zamykaja się szyby boczne. Nie mam ani panelikow ani boczkow tylko czysta blache i tymczasowo chcialbym zastosowac jakis zamiennik/przełącznik zeby w upalne dni otworzyc szybe.. (aktualnie szukam do kupna boczków).

Siłowniki są, w drzwiach schowane są przewody z kostkami i teraz pytanie:
- które ze styków (podczas zwarcia ich?) otworzy/zamknie mi szybę kierowcy?

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Awatar użytkownika
BUGALUS
Stary Wyjadacz
Stary Wyjadacz
Posty: 757
Rejestracja: czw 24 maja, 2007 20:58
Lokalizacja: pruszcz gdanski

do silnika idą 2 kable podaj + - lub - + w ten sposób będzie się zamykać i otwierać

możesz to podłączyć przez ten przełącznik

https://www.google.pl/search?q=Prze%C5% ... B420%3B280
tomek_ed9
Proszę nie bić nowego
Proszę nie bić nowego
Posty: 7
Rejestracja: sob 16 lut, 2013 17:13
Lokalizacja: Koszalin

znalazlem + i - , szyba sie opuscila
podczas gdy podmienilem przewody na odwrot szyba sie zamknela

zalozylem boczek zabralem sie za druga strone i juz nie moglem na przewodach znalezc + i -
nawet po powrocie na stronie kierowcy znikl + i - 12v :(

mozliwe ze bezpiecznik poszedl ?? bylo juz pozno i nie chcialo mi sie sprawdzac
Awatar użytkownika
BUGALUS
Stary Wyjadacz
Stary Wyjadacz
Posty: 757
Rejestracja: czw 24 maja, 2007 20:58
Lokalizacja: pruszcz gdanski

bezpiecznik od szyb jest pod maską pod opisem " P/WIND " jeżeli masz czarną puszkę przy zamku w drzwiach kierowcy to w kostce od przycisków zetknij kabelek niebiesko czarny do masy " szyba się zamknie " niebiesko biały do masy " szyba się otworzy "