Siemanko
pomijając dywagacje nad swapem CA18det zamiast siedzącego wcześniej w aucie SR20det
Nie działa mi obrotomierz
Wyjąłem rezystor między dwoma punktami w który wkłada sie jak wlatuyje swap sr, ale jest dead...
pomysły?
Obrotomierz nie działa s13 ca18det (wcześniej był SR20det)
Moderator: Moderator
Co masz na myśli mówiąc złącze y?
W manualu znalazłem że TACH idzie kablem pod numerem 19, i to idące z ECU mam dać na chama oczkiem do zegarów? Czy kabel z cas'a przed ECU mam tu przeprowadzić?
Będzie z tyłu zegarów oznaczone gdzie mam się wpiąć ?
W manualu znalazłem że TACH idzie kablem pod numerem 19, i to idące z ECU mam dać na chama oczkiem do zegarów? Czy kabel z cas'a przed ECU mam tu przeprowadzić?
Będzie z tyłu zegarów oznaczone gdzie mam się wpiąć ?
Złącze "y"- igrek , czyli do seryjnego kakbla, dolutowujesz kolejny.
a widziałeś manual jak podłączyć SR zamiast Ca ?? tam są opisane Pinouty.
Nie masz co ruszać zegarów. Wpinasz sie we wtyczke nad fabrycznym miejscem kompa. W desce po prawej stronie (biała wtyczka).
a widziałeś manual jak podłączyć SR zamiast Ca ?? tam są opisane Pinouty.
Nie masz co ruszać zegarów. Wpinasz sie we wtyczke nad fabrycznym miejscem kompa. W desce po prawej stronie (biała wtyczka).