problem falowania obrotów w rytm wycieraczek

anteny, oświetlenia deski, centralny, wycieraczki oraw szystko co miga i pipa na 12V bądź 30kV ;)

Moderator: Moderator

Awatar użytkownika
SZAFA
Stały gość
Stały gość
Posty: 381
Rejestracja: sob 31 lip, 2004 06:04
Lokalizacja: POLAND

Odkąd mam 300zx miałem ten problem . Tzn im więcej nawłączam obciążenia tym bardziej falują obroty i silnik pracuje nierówno. Zwłaszcza dmuchawa oraz wycieraczki. Silnik równo chodzi jak nic nie jest włączone. Już myślałem, że z silnikiem coś nie tak.
Tak poza tym ładowanie jest OK, a z akum. nie mam problemów.
Czyżby masa gdzieś ??? ale gdzie ??? Alternator ??? ale ładowanie jest.
kali 300zx
Proszę nie bić nowego
Proszę nie bić nowego
Posty: 2
Rejestracja: ndz 22 lut, 2015 16:54
Lokalizacja: Legionowo

Witam jestem nowy na forum, kupiłem marzenie z dzieciństwa czyli nissan 300 zx wersja bez turbo ,w oryginale miał automatyczną skrzynię biegów a teraz manual z tt i hamulce też dzisiaj wracałem do domu i miałem dziwną sytuację zaczęła mrugać kontrolka ABS potem na ułamki sekund odcinało prąd zatrzymałem się zgasiłem auto i szok zero jakiegokolwiek prądu ,żadnej reakcji po otwarciu drzwi chciałem wysiąść ,żeby zajrzeć pod maskę i nagle wszystko wróciło do normy dojechałem do domu bez problemu.Moje pytanie ,klocki mam do wymiany czy to ma coś z tym wspólnego,lub co to mogło być.pozdrawiam. :?
Awatar użytkownika
erison
Postojebca
Postojebca
Posty: 1619
Rejestracja: śr 06 sie, 2008 21:42
Lokalizacja: Bydgoszcz

Szafa - pomiar ładowania Alterantora, jakie masz napięcie ?

Kali 300zx - masz gdzieś jakiś przewód luźny najprawdopodobniej. Zwracaj większa uwagę na składnie. łatwiej zrozumieć co masz na myśli jak budujesz krótsze zdania.
Awatar użytkownika
SZAFA
Stały gość
Stały gość
Posty: 381
Rejestracja: sob 31 lip, 2004 06:04
Lokalizacja: POLAND

No więc alternator sprawdzony na stanowisku u elektormecha i jest git .
Następnie powymieniałem i poczyściłem tam gdzie się jeszcze dało wszystkie końcówki wtyczek do wszystkich czujników i wtrysków. Ponad to zamieniłem IACV i AAC
O dziwo problem od kilku dni nie istnieje :) ale w czym był problem też nie wiem.
Zobaczę dalej co się będzie działo ....
radeklwh

SZAFA a ile Ci alternator ładuje?
ja mam też maleńki problem... ale trochę innej natury..
po włączeniu auta mam tak jak by słabe ładowanie ale jak tylko musnę pedał gazu że obrotu podskoczą do 1200rpm to alternator ładuje 14.5V
a przed "muśnięciem" 12,7v
wymieniałem alternator ale tak samo jest..
Awatar użytkownika
szaman
-#Moderator
-#Moderator
Posty: 3183
Rejestracja: śr 13 sie, 2008 22:00
Lokalizacja: Bielsko-Biała

A jaki stan paska? Czasem pasek wielorowkowy nie wyglada jakos zle, a wymiana ppmaga.
onepointeightT
--------------------------
Aby wstawić zdjęcia na forum należy(przy użyciu hostingu Zdjęcia Google):
- wrzucić fotki do zdjęcia google,
- dodać zdjęcia do wybranego albumu,
- będąc w albumie i posiadając zdjęcie na fullscreenie kliknąć prawym klawiszem myszy i wybrać "Kopiuj adres obrazu",
- na forum podczas pisania posta przy użyciu znaczników "IMG" wstawić wcześniej skopiowany link.
Awatar użytkownika
SZAFA
Stały gość
Stały gość
Posty: 381
Rejestracja: sob 31 lip, 2004 06:04
Lokalizacja: POLAND

ja do tej pory nie wiem co zrobiłem, że problem zniknął i mam nadzieje, że nie powróci .
Fakt, że wyciągałem alternator do sprawdzenia, być może mocniej naciągnąłem napinaczem pasek ale wcześniej miernikiem sprawdzałem i miał dobre ładowanie .Poza tym czyściłem wszystkie konektory i niektóre wymieniałem-taki remont wiązki silnika.
Pozostał mi tylko jeden problem, że nie raz wejdzie na obroty 1500 i nie chce zejść dopiero jak wyłącze wszystkie odbiorniki (światła, dmuchawy następnie radio) to moment i spadają do prawidłowych 700. Ponownie włączam odbiorniki i obroty nadal są git .
Ostatnio zmieniony wt 09 cze, 2015 21:48 przez SZAFA, łącznie zmieniany 3 razy.
ODPOWIEDZ

Wróć do „Elektryka ogólna”