Strona 1 z 1

Podłączenie EMU do 300ZX tt vg30dett

: pt 06 mar, 2015 07:16
autor: radeklwh
witam
zakupiłem EMU i chciałem to jakoś zgrać z autem..
schematy kostek nissana i EMU są
nie będę ciął wiązki bo załatwiłem stary ecu z 300zx i wylutowałem gniazdo
plan jest taki żeby po prostu zrobić przejściówkę która to wszystko połączy ze sobą bez cięcia wiązki bo przy remoncie silnika kupiłem nową i szkoda mi jej jak cholera ;)
czy jest w stanie ktoś mi trochę pomóc? poprowadzić ewentualnie przejrzeć to co zrobię (schemat) i podpowiedzieć co i jak?
chodzi mi tylko o zrobienie przejściówki bo strojenie to nie moja bajka
to tylko raptem 52 kabelki do przylutowania :)
dodam że lutowanie nie jest mi obce
i tak przeglądam sobie instrukcję emu i z tego co czytam i czytam to wystarczy podłączyć kabelki!!!! parę mas osobno na silnik a reszta tak jak leci z schematu wiązki..
czy się mylę?

: pt 06 mar, 2015 12:36
autor: komargc
http://www.racingforum.pl/index.php?sho ... start=2360
myśle że jak przejrzysz temat i w razie problemów dasz znać dla jadzwina to coś podpowie

: sob 07 mar, 2015 06:50
autor: radeklwh
a może ma ktoś gotowy schemat ? :)
może też być do skaja r33, bo wszystko tak samo idzie oprócz paru pinów :
R33 pin 19 to Z32 pin 34
R33 pin 105 to Z32 pin 110
R33 pin 110 to Z32 pin 105
R33 pin 112 to Z32 pin 114
R33 pin 114 to Z32 pin 112

R33 pin 57: cut
Z32 pins 29+52 : join

Best is to use a FIELD harness extender, so you don't have to chop up the original wiring harness.

Because an unmodified Z32 ECU only has 1 detonation sensor input, you will have to choose which sensor you want to use.
if you leave pin 23 (r33) connected to pin 23 (Z32), it will monitor the sensor for cyl. 1-3
if you rather have it monitor the rear cylinders 4-6, you will have to cut pin 23 (r33) and connect pin 24 (R33) to pin 23 (Z32)

: sob 07 mar, 2015 13:12
autor: Ban0ff
ale jakiego schematu oczekujesz?
Przeciez z emu dostajesz rozpiske co gdzie podlaczyc wiec w czym problem?
Czytasz pinouta i odpowiednie kable podpinasz do wtyki emu
W instrukcji masz przeciez wszystko opisane, jakies szczegoly niejasne kontaktujesz sie z producentem i problem rozwiazany