Znikający prąd z akumulatora
Moderator: Moderator
Witam, ostatnio mam taki problem że po dłuższym postoju wozu spada napięcie akumulatora mierzyłem dziś obciążenie z wyłączonymi wszystkimi odbiornikami i pokazywało 0,10 A więc sporo więc wyciągałem po kolei bezpieczniki aż dotarłem do bezpiecznika IGN COIL ANTI SKID po wymontowaniu pobór spadł do 0 odłączyłem cewki zapłonowe i wyjąłem bezpiecznik od abs-u ale pobór dalej na tym samym poziomie, gdzie szukać przyczyny ??
Masz może niefabryczny alarm? U mnie wpina się on między innymi w ten bezpiecznik (a właściwie przekaźnik). Jako, że jest zepsuty, to nie wyje, a jedynie zżera mi prąd z aku. Odłączyłem zasilanie tego syfu i pobór prądu ustał. Oczywiście lepiej się tego pozbyć.
PS. Jak coś nie da się go usunąć bez przerobienia wiązki, przez wypięcie alarmu z układu, bo nie będzie iskry. A przynajmniej u mnie tak jest.
PS. Jak coś nie da się go usunąć bez przerobienia wiązki, przez wypięcie alarmu z układu, bo nie będzie iskry. A przynajmniej u mnie tak jest.
- TiGRA
- -#Administrator
- Posty: 1777
- Rejestracja: pt 06 lip, 2007 11:17
- Lokalizacja: Kórnik /k. Poznania
- Kontakt:
Przeleciałem schemat s13.
Sprawdź przekaźnik od cewek pod maską [zielony pierwszy od strony szyby na nadkolu przy akumulatorze]
Potem przekaźnik ECCS ...drugi zielony
Dalej szukałbym przy CAS.
Potem przepływka
Dalej. INHIBITOR [przekaźnik niebieski w tej samej puszce... pierwszy od lampy]
Kolejna rzecz... sprawdź masę dochodzącą do pierwszego zielonego oraz o dziwo wentylator nawiewów... jest na tym samym połączeniu.
Jak tu nic nie znajdziesz to potem sprawdaj resztę przekaźników ... pierwszy przekaźnik od pompy paliwa itd.
Sprawdź przekaźnik od cewek pod maską [zielony pierwszy od strony szyby na nadkolu przy akumulatorze]
Potem przekaźnik ECCS ...drugi zielony
Dalej szukałbym przy CAS.
Potem przepływka
Dalej. INHIBITOR [przekaźnik niebieski w tej samej puszce... pierwszy od lampy]
Kolejna rzecz... sprawdź masę dochodzącą do pierwszego zielonego oraz o dziwo wentylator nawiewów... jest na tym samym połączeniu.
Jak tu nic nie znajdziesz to potem sprawdaj resztę przekaźników ... pierwszy przekaźnik od pompy paliwa itd.
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym dniu następującym po tym terminie. Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny.