Witam
Dziś odkuwając zmarźlinę z auta wyłączył mi się nawiew !!! chwile później miałem już biało w aucie. Wymiana bezpiecznika nic nie dała (10A, 3 od góry po lewej) bezpiecznik nieprzepalony, wiec możliwe że to nie ten albo stało się coś gorszego i po wentylatorze , jeśli tak to czy: aby się do niego dostać to muszę rozbierać
a) kokpit
b) odkręcić maskę, i tam pod tymi plastikami grzebać
Pozdrawiam
Tolk
Awaria nawiewu
Moderator: Moderator
Odkręcasz schowek w nogach pasażera i masz dostęp do wentylatora. Mowa o S13
Jak się tam dostaniesz to sprawdź miernikiem czy dochodzi napięcie.
Jak się tam dostaniesz to sprawdź miernikiem czy dochodzi napięcie.
200SX RS13 CA18DET T25 + 2 cale przelot
Wywalony ABS
Wywalony środek:)
Wywalony ABS
Wywalony środek:)
Odkręciłem i napięcie nie dochodzi. Jako że już dojechałem do domu właśnie przeglądam instrukcje obsługi.drv pisze:Odkręcasz schowek w nogach pasażera i masz dostęp do wentylatora. Mowa o S13
Jak się tam dostaniesz to sprawdź miernikiem czy dochodzi napięcie.
Ewentualnie może ktoś ma jakiś ciekawy pomysł.
Pozdrawiam
Tomek
Więc pozostało Ci sprawdzić regulator prędkości obrotów, który jest w panelu sterowania nawiewem. Można tam sprawdzić czy do niego dochodzi napięcie, i czy on puszcza napięcie na wentylator.
200SX RS13 CA18DET T25 + 2 cale przelot
Wywalony ABS
Wywalony środek:)
Wywalony ABS
Wywalony środek:)
Wychodzi na to że regulator nie przepuszcza napięcia. Tak więc będę szukał albo nowego regulatora albo samego rezystora (najpierw muszę rozebrać ten regulator).drv pisze:Więc pozostało Ci sprawdzić regulator prędkości obrotów, który jest w panelu sterowania nawiewem. Można tam sprawdzić czy do niego dochodzi napięcie, i czy on puszcza napięcie na wentylator.
Pozdrawiam
Tomek
-
- Stały gość
- Posty: 290
- Rejestracja: śr 15 lut, 2006 22:27
- Lokalizacja: Okolice Rzeszowa
- Kontakt:
Jak co to mogę Ci pogonić od mojego
Cała s13 ka na części Z rozbiórki
Pytać
Pytać
Skoro bezpiecznik Masz dobry, to pozostaje tylko regulator obrotów lub przewody.
200SX RS13 CA18DET T25 + 2 cale przelot
Wywalony ABS
Wywalony środek:)
Wywalony ABS
Wywalony środek:)
Mam tylko instrukcje do 240 z '91-'95, a ja mam z '90, jest tam taki obrazek, który pokazuje iż na wtyczce są kable nr 12 27 26 25 24 23drv pisze:Skoro bezpiecznik Masz dobry, to pozostaje tylko regulator obrotów lub przewody.
Napięcie występuje tylko wyłącznie na 23, w instrukcji piszą :
12, 23, 24 - pierwszy bieg (jak rozumiem, że gdybym podłączył napięcie do 12 i 24 to wentylator powinien się kręcić?). itd.
Czyli jednak regulator?
Pozdrawiam
Tomek
Ps. jest gdzieś instrukcja do 240 '90
Na stronie głównej w działe download jest do 200sx, ale chyba instalacja pod wentylator powinna być taka sama jak
w 240.
w 240.
200SX RS13 CA18DET T25 + 2 cale przelot
Wywalony ABS
Wywalony środek:)
Wywalony ABS
Wywalony środek:)
-
- Proszę nie bić nowego
- Posty: 19
- Rejestracja: ndz 24 sie, 2008 15:12
- Lokalizacja: Southampton
- Kontakt:
regulator obrotow w s14 jest pod schowkiem pasazera, od dolu przykrecana dwoma srobkami na krzyzak do dmuchawy. taki prostokat do ktorego dochodza przewody. jak odkrecisz i wysuniesz to jest to plytka z opornikami.
Sprawdz moze tak samo jest w s13
Sprawdz moze tak samo jest w s13
Kolektory dolotowe & wydechowe, wydechy, przepustnice, intercoolery, chlodnice, szyny paliwowe, aluminiowe zbiorniki paliwa.