Świece do s13
Moderator: Moderator
Ja latalem na NGK BCPR7ES-11 i było ok żadnych zastrzeżeń.
KGB Oblech Drift Team
odgrzeje kotleta ale próbuje sie doczytać jakie w końcu są najlepsze świece do ca18det który będzie lekko modzony w przyszłości platynowe jaka firma o jakiej ciepłocie
jak by ktoś mógł to prosił bym o prostą jednoznaczną odpowiedź .
Pozdr
jak by ktoś mógł to prosił bym o prostą jednoznaczną odpowiedź .
Pozdr
" Każdego dnia , sam na sam z koncepcją , próbujemy spełnić nasze marzenia , ciężko pracując nad każdą indywidualnością i każdą urwaną sekundą , to jest nasze życie i nasza miłość , naszego ciała i duszy ..."
- TiGRA
- -#Administrator
- Posty: 1777
- Rejestracja: pt 06 lip, 2007 11:17
- Lokalizacja: Kórnik /k. Poznania
- Kontakt:
masz napisane dwa posty wyżej... platynówki NGK z tym, że jak lekkie mody, to weź te o ciepłocie 6 nie 7.
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym dniu następującym po tym terminie. Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny.
czyli w roli ścisłości takie oto coś ?
http://aukcjewp.wp.pl/swieca-platynowa- ... 26588.html
to są platynowe o ciepłocie 6 idealne dla modzonego ca18det tak
http://aukcjewp.wp.pl/swieca-platynowa- ... 26588.html
to są platynowe o ciepłocie 6 idealne dla modzonego ca18det tak
Ostatnio zmieniony śr 29 gru, 2010 13:02 przez SEBA200SX, łącznie zmieniany 3 razy.
" Każdego dnia , sam na sam z koncepcją , próbujemy spełnić nasze marzenia , ciężko pracując nad każdą indywidualnością i każdą urwaną sekundą , to jest nasze życie i nasza miłość , naszego ciała i duszy ..."
Ja zalozylem w ca18det stopien zimniejsze ngk bcpr7es-11 i chodza bez problemow z doladowaniami rzedu 1.2-1.4bara.
Aha i kosztuja grosze
Aha i kosztuja grosze
Ostatnio zmieniony śr 29 gru, 2010 16:46 przez ige, łącznie zmieniany 1 raz.
BMW E60 M5 [507KM/520Nm] & BMW E60 545i M-Sport [333KM/450Nm] & JEEP GRAND CHEROKEE ZJ 5.9L V8 Limited LX - LA 5"/33" [242KM/468Nm].
Było: S13 CA@260KM, S13 USDM@SR, S13@SR20DET: GT2876R, Arias, Eagle, Tomei, Apexi, ISC, Work, Takata, Spal...@350KM
Było: S13 CA@260KM, S13 USDM@SR, S13@SR20DET: GT2876R, Arias, Eagle, Tomei, Apexi, ISC, Work, Takata, Spal...@350KM
tylko to to są miedziane a nie platynowe...ale skoro mówisz że chodzą bez zarzutuige pisze:chodza bez problemow
a różnica w cenie to ok 130zł....hmmm a w sumie to że świece są platynowe oprócz większej żywotności takiej świecy daje coś więcej jakieś lepsze spalanie mieszanki albo coś
" Każdego dnia , sam na sam z koncepcją , próbujemy spełnić nasze marzenia , ciężko pracując nad każdą indywidualnością i każdą urwaną sekundą , to jest nasze życie i nasza miłość , naszego ciała i duszy ..."
- roball
- -#Moderator
- Posty: 3140
- Rejestracja: śr 29 cze, 2005 21:33
- Lokalizacja: dziura na zachód od Wieliczki
Miedzianki w naszym silniku wytrzymują 5..10kkm, w praktyce trzeba je zmieniać razem z olejem
Wg mnie optymalne do modzonego (nawet lekko) CA są irydówki o ciepłocie 7.
Temp. topnienia irydu ~2500*C, miedzi ~1100*C.
Koszt porównywalny do platynowych.
Wg mnie optymalne do modzonego (nawet lekko) CA są irydówki o ciepłocie 7.
Temp. topnienia irydu ~2500*C, miedzi ~1100*C.
Koszt porównywalny do platynowych.
Ostatnio zmieniony śr 29 gru, 2010 22:18 przez roball, łącznie zmieniany 1 raz.
Człowiek człowiekowi wilkiem,
a zombie zombie zombie...
a zombie zombie zombie...
- przemo171988
- Coś już wiem
- Posty: 162
- Rejestracja: śr 16 wrz, 2009 16:42
- Lokalizacja: Wrocław
kolega dobrze mówi tak samo są zalecane Irydowe do SR i takie właśnie zakupiłem
<<< RB25DET >>>
w kwesti praktyki to te miedziaki wytrzymaly juz dwie zmiany oleju i maja sie dobrze
BMW E60 M5 [507KM/520Nm] & BMW E60 545i M-Sport [333KM/450Nm] & JEEP GRAND CHEROKEE ZJ 5.9L V8 Limited LX - LA 5"/33" [242KM/468Nm].
Było: S13 CA@260KM, S13 USDM@SR, S13@SR20DET: GT2876R, Arias, Eagle, Tomei, Apexi, ISC, Work, Takata, Spal...@350KM
Było: S13 CA@260KM, S13 USDM@SR, S13@SR20DET: GT2876R, Arias, Eagle, Tomei, Apexi, ISC, Work, Takata, Spal...@350KM
- roball
- -#Moderator
- Posty: 3140
- Rejestracja: śr 29 cze, 2005 21:33
- Lokalizacja: dziura na zachód od Wieliczki
Oglądałeś je, czy tylko po braku problemów z pracą silnika wnioskujesz?ige pisze:w kwesti praktyki to te miedziaki wytrzymaly juz dwie zmiany oleju i maja sie dobrze
Założyłem takie świece do (prawie) stockowego silnika i po 5kkm elektrody miały wżery, wymieniłem na platynowe i przez 30kkm było ok. Zmieniłem tylko ze względu na ciepłotę.
Ostatnio zmieniony pt 31 gru, 2010 02:26 przez roball, łącznie zmieniany 3 razy.
Człowiek człowiekowi wilkiem,
a zombie zombie zombie...
a zombie zombie zombie...