Szpera, LSD, blokada mostu ró?nicowego itp.
Moderator: Moderator
to wez pokrec z jednej strony jak sie kreca w jedna strone obydwa kola to jest szpera a jak nie to nie
[scroll][center]*** ORDYNUSS Team *** member # 000,5/06
Jak ja sie przewrócę, to się za swoje przewrócę[/center][/scroll]
Jak ja sie przewrócę, to się za swoje przewrócę[/center][/scroll]
jaki olej do mostu w s13:> niechodzi o fiorme tylko o oznaczenie bo chyba 85w cos tam ale nie pamietam a znaleź ni mogiem:)
pozdro
pozdro
juz to gdzies wklejalem ale warto do tego looknac
to ze stronki www.valvoline.pl
Nissan
200 SX
200 SX (S13) (1989-1993)
--------------------------------------------------------------------------------
Engine CA18DET Capacity 3,5 liter
FilterCap 0,4 liter
Use: Normal
Products:
MaxLife 10W-40
Motor Oil 10W-40
Motor Oil 20W-50
VR1 Racing Oil 10W-60
All-Fleet Plus 20W
Check/Change:
Change 10000 km or 6 months
Note:
SAE 5W-30 oils are recommended for use in extremely cold weather conditions only.
Transmission, manual Capacity 2,4 liter
Use: Normal
Products:
SynPower TDL 75W-90
SynPower GL-4 75W-85
DureBlend GL-4 75W-90
Check/Change:
Check 40000 km or 24 months
Note:
For cold and warm areas: 75W-90 for transmission and 80W-90 for differential carrier are preferable. For hot areas: 90 is suitable for ambient temperatures below 40 degrees Celsius.
Differential, rear, (4x2) Capacity 1,8 liter
Use: Normal
Products:
SynPower TDL 75W-90
DuraBlend GL-5 75W-90
SynPower STX GL-5 75W-90
Check/Change:
Check 40000 km or 24 months
Transmission, automatic Capacity 7,4 liter
Use: Normal
Products:
MaxLife ATF
SynPower ATF
ATF Dexron III/Mercon
Check/Change:
Check 20000 km or 12 months
Power steering Capacity 0,9 liter
Use: Normal
Products:
MaxLife ATF
SynPower ATF
ATF Dexron III/Mercon
Check/Change:
Check 20000 km or 12 months
Hydraulic brakes/clutch system
Use: Normal
Products:
Brake & Clutch Fluid DOT 3/4
Check/Change:
Check 20000 km or 12 months
Change 40000 km or 24 months
Grease points/nipples
Use: Normal
Products:
Click here for your local Valvoline representative
Check/Change:
Check 40000 km or 24 months
Cooling system Capacity 7 liter
Use: Normal
Products:
Coolant Maxlife AF
Coolant AF Extreme
Coolant AF Extra
Check/Change:
Change 40000 km or 24 months
z tego txt wynika ze 1.8l
pozdro
to ze stronki www.valvoline.pl
Nissan
200 SX
200 SX (S13) (1989-1993)
--------------------------------------------------------------------------------
Engine CA18DET Capacity 3,5 liter
FilterCap 0,4 liter
Use: Normal
Products:
MaxLife 10W-40
Motor Oil 10W-40
Motor Oil 20W-50
VR1 Racing Oil 10W-60
All-Fleet Plus 20W
Check/Change:
Change 10000 km or 6 months
Note:
SAE 5W-30 oils are recommended for use in extremely cold weather conditions only.
Transmission, manual Capacity 2,4 liter
Use: Normal
Products:
SynPower TDL 75W-90
SynPower GL-4 75W-85
DureBlend GL-4 75W-90
Check/Change:
Check 40000 km or 24 months
Note:
For cold and warm areas: 75W-90 for transmission and 80W-90 for differential carrier are preferable. For hot areas: 90 is suitable for ambient temperatures below 40 degrees Celsius.
Differential, rear, (4x2) Capacity 1,8 liter
Use: Normal
Products:
SynPower TDL 75W-90
DuraBlend GL-5 75W-90
SynPower STX GL-5 75W-90
Check/Change:
Check 40000 km or 24 months
Transmission, automatic Capacity 7,4 liter
Use: Normal
Products:
MaxLife ATF
SynPower ATF
ATF Dexron III/Mercon
Check/Change:
Check 20000 km or 12 months
Power steering Capacity 0,9 liter
Use: Normal
Products:
MaxLife ATF
SynPower ATF
ATF Dexron III/Mercon
Check/Change:
Check 20000 km or 12 months
Hydraulic brakes/clutch system
Use: Normal
Products:
Brake & Clutch Fluid DOT 3/4
Check/Change:
Check 20000 km or 12 months
Change 40000 km or 24 months
Grease points/nipples
Use: Normal
Products:
Click here for your local Valvoline representative
Check/Change:
Check 40000 km or 24 months
Cooling system Capacity 7 liter
Use: Normal
Products:
Coolant Maxlife AF
Coolant AF Extreme
Coolant AF Extra
Check/Change:
Change 40000 km or 24 months
z tego txt wynika ze 1.8l
pozdro
Szpera z S14 do S13.
Zdejmujemy wózek, wyciągamy dyfer.
Zdejmujemy dekiel od dyfra S13 i zakładamy do tego z S14 (będzie pasował prawie plug&play do wózka).
Robimy próbę czy pasuje i oczywiście nie pasuje do wózka, więc trzeba wózek klepnąć młotkiem parę razy w ramę.
Pamiętajcie zakupując szperę żeby sprzedający dał wam oryginalne śruby mocujące z S14 z "poduchami". Inaczej będziecie rzeźbić.
Zakładacie to wszystko, wlewacie olej ( ja mam Motul 90PA - polecany na SR).
I jedziecie.
Pamietajcie że oryginalne wtyczki są inne. także jak ktoś chce ABS to też trzeba będzie pozmieniać końcówki.
Zdejmujemy wózek, wyciągamy dyfer.
Zdejmujemy dekiel od dyfra S13 i zakładamy do tego z S14 (będzie pasował prawie plug&play do wózka).
Robimy próbę czy pasuje i oczywiście nie pasuje do wózka, więc trzeba wózek klepnąć młotkiem parę razy w ramę.
Pamiętajcie zakupując szperę żeby sprzedający dał wam oryginalne śruby mocujące z S14 z "poduchami". Inaczej będziecie rzeźbić.
Zakładacie to wszystko, wlewacie olej ( ja mam Motul 90PA - polecany na SR).
I jedziecie.
Pamietajcie że oryginalne wtyczki są inne. także jak ktoś chce ABS to też trzeba będzie pozmieniać końcówki.
EMWU is dead
Inna opcja - szpera od Sereny 2.0. Jeden facet u nas zalozyl - tanio i dziala. Tylko roboty wiecej niz z ta od S14.