Mam pytanie jaki dyfer wybrać do s13 z rb25det.
Mam do wyboru dwa obydwa z szperą
Jeden ma przełożenie 3,916
Drugi ma 3,692
I jeszcze jedno pytanie jakie przełożenie ma most w skyline gts-t r33
Jaki Dyfer wybrać
Moderator: Moderator
Ostatnio zmieniony sob 24 paź, 2009 12:17 przez bazabaza, łącznie zmieniany 1 raz.
Doładowanie jest jak narkotyk za pierwszym razem najlepsze później wydaje sie tylko słabsze i słabsze ...więc musisz ładować więcej!
Na tym 3,916 bedziesz osiagal mniejsza predkosc na poszczegolnych biegach w stosunku do 3,692.
BMW E60 M5 [507KM/520Nm] & BMW E60 545i M-Sport [333KM/450Nm] & JEEP GRAND CHEROKEE ZJ 5.9L V8 Limited LX - LA 5"/33" [242KM/468Nm].
Było: S13 CA@260KM, S13 USDM@SR, S13@SR20DET: GT2876R, Arias, Eagle, Tomei, Apexi, ISC, Work, Takata, Spal...@350KM
Było: S13 CA@260KM, S13 USDM@SR, S13@SR20DET: GT2876R, Arias, Eagle, Tomei, Apexi, ISC, Work, Takata, Spal...@350KM
- nismo250
- Stały gość
- Posty: 479
- Rejestracja: śr 17 gru, 2008 21:07
- Lokalizacja: OKOCIM(mocne)
- Kontakt:
harnas pisze:to zalezy o jakim skay'u mowisz jezeli o R33 to jest tam aktywny dyferencjał tzn ze w ekstremalnych sytuacjach bedzie on przekazywal moc do tych kol ktore maja dobra przyczepnosc
NIC MNIE JUZ NIEZDZIWI NA TYM FORUM
to masz z manuala i automata
bierz 3,91
Ostatnio zmieniony ndz 25 paź, 2009 16:27 przez nismo250, łącznie zmieniany 1 raz.
czesci do nissanów 889643199
[center][/center]
[center][/center]
- roball
- -#Moderator
- Posty: 3140
- Rejestracja: śr 29 cze, 2005 21:33
- Lokalizacja: dziura na zachód od Wieliczki
Aktywny jest tylko dyfer międzyosiowy, przy różnicy prędkości tylnych i przednich kół przekraczających 5% ECU może przekazać do 50% momentu na przednie koła, na osiach są zwykłe LSD (visco), we wcześniejszej wersji (nie ETS) dyfer międzyosiowy też był na visco
więcej: http://en.wikipedia.org/wiki/ATTESA-ETS
ATTESA E-TS system is used in the following models:
* R32 and R33 (1989-1997) GTS4 Skyline
* GT-R - 1989–2003
ATTESA E-TS Pro system is used in the following models:
* R33 (1995-1997) Nissan Skyline GT-R (offered as a factory option)
* R33 Nissan Skyline GT-R V-spec
* R34 (1998-2002) Nissan Skyline GT-R (all models)
więcej: http://en.wikipedia.org/wiki/ATTESA-ETS
ATTESA E-TS system is used in the following models:
* R32 and R33 (1989-1997) GTS4 Skyline
* GT-R - 1989–2003
ATTESA E-TS Pro system is used in the following models:
* R33 (1995-1997) Nissan Skyline GT-R (offered as a factory option)
* R33 Nissan Skyline GT-R V-spec
* R34 (1998-2002) Nissan Skyline GT-R (all models)
Ostatnio zmieniony sob 24 paź, 2009 15:58 przez roball, łącznie zmieniany 1 raz.
Człowiek człowiekowi wilkiem,
a zombie zombie zombie...
a zombie zombie zombie...
czyli brać z automatu krótsze przełożenie a jak to się ma do ori przełożenia w r33 gts-t
Doładowanie jest jak narkotyk za pierwszym razem najlepsze później wydaje sie tylko słabsze i słabsze ...więc musisz ładować więcej!