Jaki Dyfer wybrać

Wszystko co tyczy się napędów. Skrzynie biegów, RWD,AWD,FWD,szpery, wały, półośki

Moderator: Moderator

Awatar użytkownika
bazabaza
Stały gość
Stały gość
Posty: 484
Rejestracja: pn 14 lut, 2005 10:54
Lokalizacja: Rybnik

Mam pytanie jaki dyfer wybrać do s13 z rb25det.
Mam do wyboru dwa obydwa z szperą
Jeden ma przełożenie 3,916
Drugi ma 3,692

I jeszcze jedno pytanie jakie przełożenie ma most w skyline gts-t r33
Ostatnio zmieniony sob 24 paź, 2009 12:17 przez bazabaza, łącznie zmieniany 1 raz.
Doładowanie jest jak narkotyk za pierwszym razem najlepsze później wydaje sie tylko słabsze i słabsze ...więc musisz ładować więcej!
Awatar użytkownika
ige
Postojebca
Postojebca
Posty: 1208
Rejestracja: wt 29 lip, 2008 20:55
Lokalizacja: zg

Na tym 3,916 bedziesz osiagal mniejsza predkosc na poszczegolnych biegach w stosunku do 3,692.
BMW E60 M5 [507KM/520Nm] & BMW E60 545i M-Sport [333KM/450Nm] & JEEP GRAND CHEROKEE ZJ 5.9L V8 Limited LX - LA 5"/33" [242KM/468Nm].
Było: S13 CA@260KM, S13 USDM@SR, S13@SR20DET: GT2876R, Arias, Eagle, Tomei, Apexi, ISC, Work, Takata, Spal...@350KM
Awatar użytkownika
bazabaza
Stały gość
Stały gość
Posty: 484
Rejestracja: pn 14 lut, 2005 10:54
Lokalizacja: Rybnik

to wiem a jak to sie ma do seryjnego mostu w skyline
Doładowanie jest jak narkotyk za pierwszym razem najlepsze później wydaje sie tylko słabsze i słabsze ...więc musisz ładować więcej!
dark
Coś już wiem
Coś już wiem
Posty: 132
Rejestracja: śr 02 lip, 2008 07:29
Lokalizacja: PL

a z czego te dyfry??
harnas
Proszę nie bić nowego
Proszę nie bić nowego
Posty: 24
Rejestracja: pt 05 cze, 2009 14:14
Lokalizacja: Szczekociny
Kontakt:

to zalezy o jakim skay'u mowisz jezeli o R33 to jest tam aktywny dyferencjał tzn ze w ekstremalnych sytuacjach bedzie on przekazywal moc do tych kol ktore maja dobra przyczepnosc
Awatar użytkownika
bazabaza
Stały gość
Stały gość
Posty: 484
Rejestracja: pn 14 lut, 2005 10:54
Lokalizacja: Rybnik

obydwa z s14 z tyłkami z s13
Doładowanie jest jak narkotyk za pierwszym razem najlepsze później wydaje sie tylko słabsze i słabsze ...więc musisz ładować więcej!
Awatar użytkownika
nismo250
Stały gość
Stały gość
Posty: 479
Rejestracja: śr 17 gru, 2008 21:07
Lokalizacja: OKOCIM(mocne)
Kontakt:

harnas pisze:to zalezy o jakim skay'u mowisz jezeli o R33 to jest tam aktywny dyferencjał tzn ze w ekstremalnych sytuacjach bedzie on przekazywal moc do tych kol ktore maja dobra przyczepnosc
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
NIC MNIE JUZ NIEZDZIWI NA TYM FORUM

to masz z manuala i automata
bierz 3,91
Ostatnio zmieniony ndz 25 paź, 2009 16:27 przez nismo250, łącznie zmieniany 1 raz.
czesci do nissanów 889643199
[center]Obrazek[/center]
harnas
Proszę nie bić nowego
Proszę nie bić nowego
Posty: 24
Rejestracja: pt 05 cze, 2009 14:14
Lokalizacja: Szczekociny
Kontakt:

a co moze to nie prawda co napisalem o aktywnym dyfrze?
Awatar użytkownika
nismo250
Stały gość
Stały gość
Posty: 479
Rejestracja: śr 17 gru, 2008 21:07
Lokalizacja: OKOCIM(mocne)
Kontakt:

harnas pisze:a co moze to nie prawda co napisalem o aktywnym dyfrze?
no z deka
czesci do nissanów 889643199
[center]Obrazek[/center]
harnas
Proszę nie bić nowego
Proszę nie bić nowego
Posty: 24
Rejestracja: pt 05 cze, 2009 14:14
Lokalizacja: Szczekociny
Kontakt:

aktywny dyfer montowany jest np r33, s4 i dzialanie chyba na tym polega co napisalem.. jezeli nie to wyprowadz z bledu:)
Awatar użytkownika
nismo250
Stały gość
Stały gość
Posty: 479
Rejestracja: śr 17 gru, 2008 21:07
Lokalizacja: OKOCIM(mocne)
Kontakt:

LSD kolego LSD
aktywny masz miedzy osiami np w EVO
A baza ma s13 z rb25 (naped na tyl)!!!
czesci do nissanów 889643199
[center]Obrazek[/center]
Awatar użytkownika
roball
-#Moderator
-#Moderator
Posty: 3140
Rejestracja: śr 29 cze, 2005 21:33
Lokalizacja: dziura na zachód od Wieliczki

Aktywny jest tylko dyfer międzyosiowy, przy różnicy prędkości tylnych i przednich kół przekraczających 5% ECU może przekazać do 50% momentu na przednie koła, na osiach są zwykłe LSD (visco), we wcześniejszej wersji (nie ETS) dyfer międzyosiowy też był na visco

więcej: http://en.wikipedia.org/wiki/ATTESA-ETS


ATTESA E-TS system is used in the following models:

* R32 and R33 (1989-1997) GTS4 Skyline
* GT-R - 1989–2003

ATTESA E-TS Pro system is used in the following models:

* R33 (1995-1997) Nissan Skyline GT-R (offered as a factory option)
* R33 Nissan Skyline GT-R V-spec
* R34 (1998-2002) Nissan Skyline GT-R (all models)
Ostatnio zmieniony sob 24 paź, 2009 15:58 przez roball, łącznie zmieniany 1 raz.
Człowiek człowiekowi wilkiem,
a zombie zombie zombie...
Awatar użytkownika
bazabaza
Stały gość
Stały gość
Posty: 484
Rejestracja: pn 14 lut, 2005 10:54
Lokalizacja: Rybnik

czyli brać z automatu krótsze przełożenie a jak to się ma do ori przełożenia w r33 gts-t
Doładowanie jest jak narkotyk za pierwszym razem najlepsze później wydaje sie tylko słabsze i słabsze ...więc musisz ładować więcej!
dark
Coś już wiem
Coś już wiem
Posty: 132
Rejestracja: śr 02 lip, 2008 07:29
Lokalizacja: PL

jakie przelozenie wystepuje w s14 a manualnu?? a jakie w skayu??
harnas
Proszę nie bić nowego
Proszę nie bić nowego
Posty: 24
Rejestracja: pt 05 cze, 2009 14:14
Lokalizacja: Szczekociny
Kontakt:

a to sorki macie racje, ale zrozumialem widocznie... moj blad;]
ODPOWIEDZ

Wróć do „Napęd”