Jaki Dyfer wybrać
Moderator: Moderator
to wiem ale jak się ma zmiana dyfra do przekłamań na prędkościomierzu czy przy 100km/h licznikowych będzie 100 rzeczywiste (zakładając że w serii tak jest)
Ostatnio zmieniony śr 07 lip, 2010 16:17 przez bazabaza, łącznie zmieniany 1 raz.
Doładowanie jest jak narkotyk za pierwszym razem najlepsze później wydaje sie tylko słabsze i słabsze ...więc musisz ładować więcej!
Masz wszystkie dane, Hmmm to trzeba łopatologicznie.
Jak masz s13 i założysz dyfer 4.111 to jak masz na liczniku 100km/h to w rzeczywistości jedziesz 95km/h tak.
A jak założysz dyfer 3.692 to jak masz na liczniku 100km/h to w rzeczywistości jedziesz 106km/h.
Jasne.
Jak masz s13 i założysz dyfer 4.111 to jak masz na liczniku 100km/h to w rzeczywistości jedziesz 95km/h tak.
A jak założysz dyfer 3.692 to jak masz na liczniku 100km/h to w rzeczywistości jedziesz 106km/h.
Jasne.
Panowie jak się ma przełożenie do średnicy koła seria z skyline r33(niestety nie znam rozmiaru ale podejrzewam że średnica jest większa) do 225/45/16 ma to jakiś znaczący wpływ?
Doładowanie jest jak narkotyk za pierwszym razem najlepsze później wydaje sie tylko słabsze i słabsze ...więc musisz ładować więcej!
- roball
- -#Moderator
- Posty: 3140
- Rejestracja: śr 29 cze, 2005 21:33
- Lokalizacja: dziura na zachód od Wieliczki
Wystarczy poprosić wujka Google?
dane sky'a:
http://www.sportsluxurycars.com.au/vehi ... an_R33.htm
kalkulator rozmiaru kół:
http://www.opony.com.pl/narzedzia/zamienniki-opon/
lub:
http://www.v10.pl/narzedzia/Kalkulator, ... n,204.html
dane sky'a:
http://www.sportsluxurycars.com.au/vehi ... an_R33.htm
kalkulator rozmiaru kół:
http://www.opony.com.pl/narzedzia/zamienniki-opon/
lub:
http://www.v10.pl/narzedzia/Kalkulator, ... n,204.html
Ostatnio zmieniony wt 04 sty, 2011 20:53 przez roball, łącznie zmieniany 1 raz.
Człowiek człowiekowi wilkiem,
a zombie zombie zombie...
a zombie zombie zombie...
no to już wiem koło będzie miało mniejszą średnice o 32mm jak to się ma miej więcej do przełożenia (da się to jakoś przełożyć na liczby)
Doładowanie jest jak narkotyk za pierwszym razem najlepsze później wydaje sie tylko słabsze i słabsze ...więc musisz ładować więcej!
jak bedzie mniejsze kolo to bedziesz mial 'krotsze' przelozenie
jaka to bedzie roznica w predkosciach na poszczegolnych biegach to mozna policzyc - sa kalkulatorki na necie
jaka to bedzie roznica w predkosciach na poszczegolnych biegach to mozna policzyc - sa kalkulatorki na necie
BMW E60 M5 [507KM/520Nm] & BMW E60 545i M-Sport [333KM/450Nm] & JEEP GRAND CHEROKEE ZJ 5.9L V8 Limited LX - LA 5"/33" [242KM/468Nm].
Było: S13 CA@260KM, S13 USDM@SR, S13@SR20DET: GT2876R, Arias, Eagle, Tomei, Apexi, ISC, Work, Takata, Spal...@350KM
Było: S13 CA@260KM, S13 USDM@SR, S13@SR20DET: GT2876R, Arias, Eagle, Tomei, Apexi, ISC, Work, Takata, Spal...@350KM
to że będzie krótsze przełożenie to wiem ale chodzi mi o ile się zmieni (da się to jakoś przeliczyć np jeśli dyfer ma 3,916 to po zmianie średnicy koła o jakąś wartość będzie to odpowiadało np. przełożeniu 4,0)
Doładowanie jest jak narkotyk za pierwszym razem najlepsze później wydaje sie tylko słabsze i słabsze ...więc musisz ładować więcej!
- piotras1554
- Stary Wyjadacz
- Posty: 913
- Rejestracja: ndz 26 kwie, 2009 15:00
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
najlepiej zapodaj 4.36 i na 2 biegu brak trakcji na 225/17
NISSAN 200SX 4.0 V8 1UZ-TFE
PROFI Z NICZEGO
PROFI Z NICZEGO
Tzn. chodziło ci chyba o że potrzebuje dyfra krótszego a ja mam pytanie czy zmieniając średnice koła da się to zniwelować i o ile takie koło musiało by być mniejszeroball pisze:Wszystko masz w linku który podałem,
potrzebujesz dyfra o 5% dłuższego czyli ~4.112 (3.916 * 1.05)
Doładowanie jest jak narkotyk za pierwszym razem najlepsze później wydaje sie tylko słabsze i słabsze ...więc musisz ładować więcej!
Panowie
Zastanawiam sie nad dyfrem z Sereny, trzeba dużo rzeźbić ? Czy wystarczy bebechy przełożyć do ori mostu z S13?
Zastanawiam sie nad dyfrem z Sereny, trzeba dużo rzeźbić ? Czy wystarczy bebechy przełożyć do ori mostu z S13?
sam dyfer z sereny pasuje do wozka s13, jedynie dekiel trzeba miec od s13.
Sprzedam przewody teflonowe do turbo w oplocie stalowym, komplet do CA18 (t25/t28/gt2x) 300zl, SR20 320zl info na priv
S13 2JZ / 730HP 820NM
S13 2JZ / 730HP 820NM
To teraz zgłupiałem. To dlaczego w niektórych dyfrach jest szpera a w innych nie ma? I czy każdy dyfer z Sereny ma szpere? Czy można to sprawdzić na odległość ? Ktoś gdzieś tu pisał o przekładce bebechów z S14 do S13 żeby przełożenie pozostało z S13. Czy tu można podobnie czy raczej jesteśmy skazani na te z Sereny?
- borimichal
- -#Moderator
- Posty: 2728
- Rejestracja: czw 29 mar, 2007 17:19
- Lokalizacja: Skoczów
A szukac nie umiesz??skolimus pisze:To teraz zgłupiałem. To dlaczego w niektórych dyfrach jest szpera a w innych nie ma? I czy każdy dyfer z Sereny ma szpere? Czy można to sprawdzić na odległość ? Ktoś gdzieś tu pisał o przekładce bebechów z S14 do S13 żeby przełożenie pozostało z S13. Czy tu można podobnie czy raczej jesteśmy skazani na te z Sereny?
topics49/szpera-lsd-przelozenia-dyferen ... t16097.htm
Umiem. I wierz mi, że przeczytałem każdy temat związany ze szperą, zanim cokolwiek napisałem, jednak żaden z tych przeczytanych nie odpowiedział na moje pytania, a może coś poprostu przeoczyłem. Pytając o sprawdzenie na odległość czy jest szpera miałem na myśli jakiś specjalny wygląd, czy jakiś znak szczególny mostu. O kręceniu kołami jestem poinformowanyborimichal pisze:A szukac nie umiesz??skolimus pisze:To teraz zgłupiałem. To dlaczego w niektórych dyfrach jest szpera a w innych nie ma? I czy każdy dyfer z Sereny ma szpere? Czy można to sprawdzić na odległość ? Ktoś gdzieś tu pisał o przekładce bebechów z S14 do S13 żeby przełożenie pozostało z S13. Czy tu można podobnie czy raczej jesteśmy skazani na te z Sereny?
topics49/szpera-lsd-przelozenia-dyferen ... t16097.htm
Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony wt 22 lut, 2011 01:47 przez skolimus, łącznie zmieniany 1 raz.