4,363 / 3,916 = 1,114
1. 62km/h x 1,114 = 69km/h
itd
Jaki Dyfer wybrać
Moderator: Moderator
1- 69
2- 116
3- 171
4- 222
5- 296
czyli nie jest tak źle nie powinno za bardzo z mulić przyśpieszenia
2- 116
3- 171
4- 222
5- 296
czyli nie jest tak źle nie powinno za bardzo z mulić przyśpieszenia
Doładowanie jest jak narkotyk za pierwszym razem najlepsze później wydaje sie tylko słabsze i słabsze ...więc musisz ładować więcej!
mam nadzieje, że AutoRoskie body przy tej pędkości nie odpadnie bo silnik powinien podołać oporom do tej prędkościbazabaza pisze:1- 69
2- 116
3- 171
4- 222
5- 296
czyli nie jest tak źle nie powinno za bardzo z mulić przyśpieszenia
Sprzedam SHORT SHIFTERY ,, downpipy , frontpipy 3", zegary SWOOSH i SAGA 52mm i 60mm
- nismo250
- Stały gość
- Posty: 479
- Rejestracja: śr 17 gru, 2008 21:07
- Lokalizacja: OKOCIM(mocne)
- Kontakt:
4.900 - C23 Serena SR20DE 4WD Auto
4.636 - C23 Serena SR20DE 4WD Manual, C23 CD20T 4WD
4.375 - R32 RB20DET 4WD, A31 Cerfiro RB20DET 4WD
4.363 - R34 RB25DE 4WD, R34 RB25DE Manual, R34 RB20E, R33 RB25DE 4WD, R33 RB25DET Auto, R33 RB25DE, R32 RB20DET, R32 RB20E,
C35 Laurel RB25DE 4WD Auto, C34 Laurel RB25DE 4WD Auto, C34 Laurel RB25DE Auto, C33 Laurel RB20DE Manual
A31 Cerfiro RB20DET, A31 Cerfiro RB20DE Manual, S13 CA18DET, S13 CA18DE, C23 Serena SR20DE 2WD, C23 Serena CD20T 2WD
4.111 - R34 RB25DET Auto, R33 RB25DET Manual, C35 Laurel RB25DET Auto, C35 Laurel RB20DE Auto, C34 Laurel RB25DET Auto, C34 Laurel RB20DE Auto,
S13 SR20DE (ABS),
4.083 - R34 RB25DE Auto, R33 RB20E, R32 RB20E (ABS), C33 Laurel RB20DE Auto, A31 Cerfiro RB20DE Auto,
S15 SR20DE, S14 SR20DET Manual, S14 SR20DE Manual, S13 SR20DET Manual, S13 SR20DE (ABS), S13 SR20DE
3.916 - S13 SR20DET Auto, S14 SR20DET Auto, S15 SR20DET Auto, A31 Cerfiro RB20E. 5 & 6 bolt
3.692 - S14 SR20DET ADM Manual, S15 SR20DET Manual. 5 & 6 bolt
3.583 - R33 RB25DE Auto, C33 Laurel RB20E Auto
to wszystko podejdzie do s13 14 33
kurde a jak ja mam 3.69 to mine 300km/h STRACH
4.636 - C23 Serena SR20DE 4WD Manual, C23 CD20T 4WD
4.375 - R32 RB20DET 4WD, A31 Cerfiro RB20DET 4WD
4.363 - R34 RB25DE 4WD, R34 RB25DE Manual, R34 RB20E, R33 RB25DE 4WD, R33 RB25DET Auto, R33 RB25DE, R32 RB20DET, R32 RB20E,
C35 Laurel RB25DE 4WD Auto, C34 Laurel RB25DE 4WD Auto, C34 Laurel RB25DE Auto, C33 Laurel RB20DE Manual
A31 Cerfiro RB20DET, A31 Cerfiro RB20DE Manual, S13 CA18DET, S13 CA18DE, C23 Serena SR20DE 2WD, C23 Serena CD20T 2WD
4.111 - R34 RB25DET Auto, R33 RB25DET Manual, C35 Laurel RB25DET Auto, C35 Laurel RB20DE Auto, C34 Laurel RB25DET Auto, C34 Laurel RB20DE Auto,
S13 SR20DE (ABS),
4.083 - R34 RB25DE Auto, R33 RB20E, R32 RB20E (ABS), C33 Laurel RB20DE Auto, A31 Cerfiro RB20DE Auto,
S15 SR20DE, S14 SR20DET Manual, S14 SR20DE Manual, S13 SR20DET Manual, S13 SR20DE (ABS), S13 SR20DE
3.916 - S13 SR20DET Auto, S14 SR20DET Auto, S15 SR20DET Auto, A31 Cerfiro RB20E. 5 & 6 bolt
3.692 - S14 SR20DET ADM Manual, S15 SR20DET Manual. 5 & 6 bolt
3.583 - R33 RB25DE Auto, C33 Laurel RB20E Auto
to wszystko podejdzie do s13 14 33
kurde a jak ja mam 3.69 to mine 300km/h STRACH
czesci do nissanów 889643199
[center][/center]
[center][/center]
Chodzi o automat ?nismo250 pisze: 4.363 - ... S13 CA18DET, S13 CA18DE, ...
Mam dostęp do LSD z S13 automat z CA18DET i nie wiem czego się spodziewać..
Ostatnio zmieniony śr 07 kwie, 2010 12:38 przez Binio_, łącznie zmieniany 1 raz.
Ja mam pytanko czy dyfer z skyline r33 podejdzie do s13 z jakąś małą przeróbką. tzn. czy wystarczy tylne dekle przełożyć ?
Doładowanie jest jak narkotyk za pierwszym razem najlepsze później wydaje sie tylko słabsze i słabsze ...więc musisz ładować więcej!
inaczej sa mocowane polosie do dyfra, w s13/14 sa 3 podwojne a w r33 jest chyba 5 pojedynczych, moze sie da to podmienic jak sa takie same dyfry.
Jak szukasz czegos krotkiego to szukaj z sereny, mi sie udalo dorwac szperke o dosc krotkim przelozeniu pasujaca p&p
Jak szukasz czegos krotkiego to szukaj z sereny, mi sie udalo dorwac szperke o dosc krotkim przelozeniu pasujaca p&p
Ostatnio zmieniony czw 10 cze, 2010 19:51 przez Ban0ff, łącznie zmieniany 1 raz.
4.363 - C23 Serena SR20DE 2WD, r33 manual ma 4.111, powiem ze fajnie sie zwijalo auto na tym dyfrze, w tej chwili wrzucilem z powrotem z s14 automat bo z sereny 2ka za krotka a 3ka za dluga do driftu w moich warunkach
Sprzedam przewody teflonowe do turbo w oplocie stalowym, komplet do CA18 (t25/t28/gt2x) 300zl, SR20 320zl info na priv
S13 2JZ / 730HP 820NM
S13 2JZ / 730HP 820NM
Panowie a jak się ma zmiana dyfra (przełożenia) do wskazań prędkościomierza
Doładowanie jest jak narkotyk za pierwszym razem najlepsze później wydaje sie tylko słabsze i słabsze ...więc musisz ładować więcej!
bazabaza było parę postów wyżej
musisz sobie przeliczyć, wszytko zależy jaki chcesz dyfer.
musisz sobie przeliczyć, wszytko zależy jaki chcesz dyfer.
C23 Serena SR20DE 2WD 4,363
(3,916 / 4,363)*100 = 89,75%
czyli 89,75% prędkości którą pokazuje licznik
r33 manual ma 4.111
(3,916 / 4,111)*100 = 95,25%
czyli 95,25% prędkości którą pokazuje licznik
(3,916 / 4,363)*100 = 89,75%
czyli 89,75% prędkości którą pokazuje licznik
r33 manual ma 4.111
(3,916 / 4,111)*100 = 95,25%
czyli 95,25% prędkości którą pokazuje licznik
czyli przy zmianie dyfra z skyline na ten z s13 to licznik będzie zaniżał prędkości czy odwrotnie
Doładowanie jest jak narkotyk za pierwszym razem najlepsze później wydaje sie tylko słabsze i słabsze ...więc musisz ładować więcej!
[center]seria w s13-R200[/center]
[center]mniejsze przełożenie -- 3,916 ----> większe przełożenie[/center]
[center]np.3.692________________________np.4.111[/center]
[center]Większa prędkość Max________________ Mniejsza prędkość Max[/center]
[center]Słabsze przyspieszenie 0-100km/h_______ Lepsze przyspieszenie 0-100km/h[/center]
[center]mniejsze przełożenie -- 3,916 ----> większe przełożenie[/center]
[center]np.3.692________________________np.4.111[/center]
[center]Większa prędkość Max________________ Mniejsza prędkość Max[/center]
[center]Słabsze przyspieszenie 0-100km/h_______ Lepsze przyspieszenie 0-100km/h[/center]