spawanie mostu 240sx

Wszystko co tyczy się napędów. Skrzynie biegów, RWD,AWD,FWD,szpery, wały, półośki

Moderator: Moderator

Awatar użytkownika
sterlin
Proszę nie bić nowego
Proszę nie bić nowego
Posty: 14
Rejestracja: pn 08 cze, 2009 10:27
Lokalizacja: Warszawa/Ząbki
Kontakt:

jak w temacie,nie mam garażu ani sprzętu, potrzebuje kogoś kto to dobrze zrobi w Warszwie /okolicach kontakt PW(jak już był temat to skasujcie)
Champions are made, not born!
Awatar użytkownika
krzych
Coś już wiem
Coś już wiem
Posty: 89
Rejestracja: ndz 29 mar, 2009 21:31
Lokalizacja: Żyrardów

A ja jestem ciekawy jak to wygląda , jakby ktoś miał zdjęcia z takowej operacji to poproszę . Też myślę o tym w dalszej przyszłości.
Awatar użytkownika
Bvlgari
Stały gość
Stały gość
Posty: 242
Rejestracja: czw 05 lis, 2009 19:51
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

o ile dobrze widze to kolega chce zrobić szpere 100% :alien: gdzieś na forum widziałem foto story ze spawaniem satelitek w dyfrze :mrgreen: To jest spoko opcja jeżeli chcesz pośmigać po torze bo do codziennej jazdy to jest męczarnia :evil:
Awatar użytkownika
BloodS
Stary Wyjadacz
Stary Wyjadacz
Posty: 575
Rejestracja: sob 23 lut, 2008 19:51
Lokalizacja: Zabrze
Kontakt:

100% szpera jest naprawde męcząca w codziennym użytkowaniu. Każdy skręt to katorga dla tylnich opon. Hałas na wciśniętym sprzęgle albo na luzie podczas jazdy. Najtrudniej jest zaparkować tyłem bo auto ucieka dalej na zewnątrz. No a w zimę naprawdę trzeba uważać. Jedyną korzyścią z e-szpery jaką ja osobiście zauważyłem to łatwiejszy wyjazd z głębokiego śniegu, lepszy start z miejsca, no i wiadomo, lepiej się kręci w miejscu.
Oczywiście do wszystkiego można się przyzwyczaić :)
Tyle ode mnie.
Pozdrawiam
ODPOWIEDZ

Wróć do „Napęd”