Witam,
czy jest taka możliwość jak zacieśnienie seryjnego mechanizmu różnicowego z 200sx S13? Kiedyś słyszałem o takich modach, ale na oczy nie widziałem a dyfra jeszcze nie rozbierałem i nie mam pojęcia jak to wygląda i z czym to się je.
Pozdr!
"Zacie?nienie" seryjnego dyfra w S13 przed liftem
Moderator: Moderator
tylko w przypadku gdy masz szpere.
N/A-LPG KILLER
Japan Auto
Japan Auto
Tylko i wyłącznie? Nie ma innej opcji?
hehe, spoko!
sory za link z innego forum ale tu masz właśnie o zacieśnianiu szpery, ja mam tą metodę zastosowaną u siebie, tyle że mam za grubą podkładkę i dyfer praktycznie trzyma na 100%
Najlepiej zrobić kilka podkładek od razu różnica miedzy ich grubościami powinna wynosić dziesiąte mm i przetestować na jakiej ci sie najlepiej jeździ w zależności od efektu jaki chcesz osiągnąć. Podkładki muszą być wykonane na frezarce magnetycznej ze stali np: do produkcji narzędzi.
http://www.nissantech.pl/?showtopic=4510
Najlepiej zrobić kilka podkładek od razu różnica miedzy ich grubościami powinna wynosić dziesiąte mm i przetestować na jakiej ci sie najlepiej jeździ w zależności od efektu jaki chcesz osiągnąć. Podkładki muszą być wykonane na frezarce magnetycznej ze stali np: do produkcji narzędzi.
http://www.nissantech.pl/?showtopic=4510
Kiedyś na forum przewinął się pacjent, który zblokował dyfer w s13 bez szpery na 100% za pomocą dołożonych podkładek. Czy ktoś wie gdzie ten topic? Bo przegrzebałem wszystkie i nic. A patent był odwracalny wiec dla mnie bomba Nie trzeba spawać. Czy ma ktoś obrazek z ks serwisowej gdzie zaznaczone są te podkładki, zna może ich grubość i czy ktoś się orientuj czy jak się wsadzi węższą podkładkę to będzie chodzić jak 70-80% szpera? Chodzi mi głównie o problemy z zawracaniem i parkowaniem na elektroszperze.
- xmarv
- Stały gość
- Posty: 209
- Rejestracja: śr 25 lip, 2007 22:54
- Lokalizacja: Biery/Bielsko-Biała
- Kontakt:
Motyw z podkładkami ktoś dodał to mojego tematu w "zrób to sam" o elektroszperze. Ale temat jest widoczny tylko dla ludzi, którzy wykupili status klubowicza lub sympatyka. Jeśli odpowiednio dobierzesz podkładkę to będzie łapać NIE w 100 % , w ilu to ciężko stwierdzić ale da się tak dobrać podkładkę żeby popuszczało przy normalnym skręcaniu a przy bokach będzie trzymać wystarczająco mocno. Tylko podkładki trzeba jakieś porządne dobrać/zrobić bo inaczej po czasie się wytrą i będzie bardziej puszczać. Moim zdaniem to jest fajny motyw jeśli ktoś sobie zrobi taką szpere 50 % a jeśli chcesz 100 % to lepiej zaspawać, bo drugi dyfer idzie kupić za 200-300 zł a nie wyobrażam sobie żeby ktoś go co chwile rozbierał, składał i przemieniał te podkładki i do tego dorabiał uszczelki od dekla bo ori najczęściej się rozlatuje po pierwszym otworzeniu .
= There is no easy way from the earth to the stars =
Właśnie mi chodzi o taką szperkę która puści koła na luzie a na gazie będzie robić robotę. 50% też wystarczy Taki Kaaaaaaz Jakbyś mógł dostarczyć link do tematu, albo screen tego dyfra z podkładkami, albo przynajmniej szerokość podkładki jaką ktoś tam wpychał
Ostatnio zmieniony pn 29 mar, 2010 20:13 przez bert, łącznie zmieniany 2 razy.
- xmarv
- Stały gość
- Posty: 209
- Rejestracja: śr 25 lip, 2007 22:54
- Lokalizacja: Biery/Bielsko-Biała
- Kontakt:
Źle mnie zrozumiałeś, ona działa podobnie do wiskotycznej, trzyma cały czas z tym że na tyle słabo żeby podczas parkowania nie trzeć oponami po ziemi i na tyle mocno aby polatać bokiem dla zabawy. Nie wiem ile procent to trzyma, 50% napisałem tak orientacyjne dla odróżnienia od 100 % . Screena ani linku nie mam bo też nie mam uprawnień
= There is no easy way from the earth to the stars =