Sprzeglo

Wszystko co tyczy się napędów. Skrzynie biegów, RWD,AWD,FWD,szpery, wały, półośki

Moderator: Moderator

Awatar użytkownika
Coobcio
Stary Wyjadacz
Stary Wyjadacz
Posty: 547
Rejestracja: śr 17 lis, 2004 19:43
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Witam jestem tu nowy i odrazu zadaje nurtujace mnie pytanie.

Czy Kolo zamachowe z silnika SR20DET bedzie pasowalo do SR20De ??
i czy w tarczy sprzeglowej z SR20DET jest taki sam wieloklin jak w SR20De??

Ps. Pomuzcie bo juz mam dosyc uzerania sie z roznymi sprzeglami o srednicy 215mm nie ma to jak zapodac 240 stke z SR20DET.

Pozdrowka ! ! !
Nissan Primera 2.0 + Home Made Turbo [320KM/420Nm @ 1 bar] http://www.streetracing.pl/forum/viewto ... 88&start=0

Almera GTi Dupowóz [145KM/168Nm>>167KM/197Nm]

Najnowsze dziecko 200SX S14'96 [335KM/468Nm @ 1 bar] REANIMACJA
Awatar użytkownika
Coobcio
Stary Wyjadacz
Stary Wyjadacz
Posty: 547
Rejestracja: śr 17 lis, 2004 19:43
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

a Wiem tylko tyle ze w SR20De wewnatrzna srednica walka od skrzyni biegow wynosi 20,6mm i ma 18 ząbków a w SR20DET ma srednice 25,6mm i 24 ząbki.
- z dwuch tarcz sie zmontuje jedna to nei problem.

Ale chodzi mi glownie o to czy kolo zamachowe w SR20DET ma taka sama srednice i czy roztaws srob sie bedzie zgadzać - prosze odpoweidzcie mi :o
Nissan Primera 2.0 + Home Made Turbo [320KM/420Nm @ 1 bar] http://www.streetracing.pl/forum/viewto ... 88&start=0

Almera GTi Dupowóz [145KM/168Nm>>167KM/197Nm]

Najnowsze dziecko 200SX S14'96 [335KM/468Nm @ 1 bar] REANIMACJA
Awatar użytkownika
Dominik
Coś już wiem
Coś już wiem
Posty: 132
Rejestracja: sob 01 lis, 2003 14:20
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

W dziale Download jest książka serwisowa do s14( tam jest taki silnik włożony chyba :oops: ) Sciągnij ją sobie i spróbuj poszukać tam o sprzęgle :)
Oby asfalt zawsze był suchy, gładki i lśniący. Amen
Awatar użytkownika
Coobcio
Stary Wyjadacz
Stary Wyjadacz
Posty: 547
Rejestracja: śr 17 lis, 2004 19:43
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Niestety nie moge wejść do tego być moze nie mam upowaznień.
Ps. moze ktos mi podsunie odpoweidz, tak jak patrzylem na zdjecia w necie to rostaw srob jest taki sam na wale korbowym tylko nie wiem jak ze srednica kola zamachowego i ilascia zebów.

Ps2. Czy blok silnika SR20DET i SR20De jest taki sam ??
Nissan Primera 2.0 + Home Made Turbo [320KM/420Nm @ 1 bar] http://www.streetracing.pl/forum/viewto ... 88&start=0

Almera GTi Dupowóz [145KM/168Nm>>167KM/197Nm]

Najnowsze dziecko 200SX S14'96 [335KM/468Nm @ 1 bar] REANIMACJA
Awatar użytkownika
jarkowy
Założyciel Klubu
Założyciel Klubu
Posty: 1088
Rejestracja: sob 26 lip, 2003 23:29
Lokalizacja: Władysławowo
Kontakt:

Popierwsze to kolo zamachowe zawsze jest wywazane wraz z walem korbowym wiec odradzam takiego swapa.
Poza ty jesli waly od SR20de i SR20det sa takie same to kola musza tez pasować.
Wg mnie spieki beda odpowiednim rozwiazaniem - kontaktuj sie z BRT.
GTR Sprzedany ale Avatara spobie zostawiam z sentymentu...

SKYRACING

OO\____/OO

602227141


Turbokiller

automatyka www.horyzont.co
pokoje gościnne nad morzem we władysławowwie www.impresja.co
600-961-666
Boniek
Proszę nie bić nowego
Proszę nie bić nowego
Posty: 11
Rejestracja: śr 21 kwie, 2004 22:14
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

jesli chodzi o wal od sr20det i sr20de to na pewno nie sa takie same. Wiem, bo ostatnio przerabialem ten temat szukajac walu do swojego s14a.
Awatar użytkownika
Coobcio
Stary Wyjadacz
Stary Wyjadacz
Posty: 547
Rejestracja: śr 17 lis, 2004 19:43
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

O no to problem rozwizał sie sam.

Ps. chodzi mi o to ze jak wsadzilem nowe sprzeglo SACHSA dedykowane do mocniejszej primery GT to sie ono slizga...

CZy mozliwe jest ze musi ono przejsc jakis proces docierania zanim beidze lapac pelna parą??
Nissan Primera 2.0 + Home Made Turbo [320KM/420Nm @ 1 bar] http://www.streetracing.pl/forum/viewto ... 88&start=0

Almera GTi Dupowóz [145KM/168Nm>>167KM/197Nm]

Najnowsze dziecko 200SX S14'96 [335KM/468Nm @ 1 bar] REANIMACJA
Awatar użytkownika
DrRedDevil
Stały gość
Stały gość
Posty: 271
Rejestracja: ndz 22 lut, 2004 21:33
Lokalizacja: z R-Sport'u
Kontakt:

Nie powinno się ślizgać, albo zostało krzywo założone, albo źle spasowane, albo ktoś wysmarował je towotem, albo już je spaliłeś i nadaje się do wymiany.
Blow Off Valve
Racing Line: 2m Blow Off Valve #Cosmo2#BigBoy#
Street Line: The SUN Blow Off Valve

www.ProRacingTechnology.com
Awatar użytkownika
Coobcio
Stary Wyjadacz
Stary Wyjadacz
Posty: 547
Rejestracja: śr 17 lis, 2004 19:43
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

fakt faktem ze seryjnie nowych elementow nie oczyscilem denaturatem...
Zamontowane jest na 100% dobrze.
No nic bedzie reklamacja i zrobie sobie sprzeglo na zamowienie w tej samej cenie ale odpoweidnio mocniejsze :alien:
Nissan Primera 2.0 + Home Made Turbo [320KM/420Nm @ 1 bar] http://www.streetracing.pl/forum/viewto ... 88&start=0

Almera GTi Dupowóz [145KM/168Nm>>167KM/197Nm]

Najnowsze dziecko 200SX S14'96 [335KM/468Nm @ 1 bar] REANIMACJA
Awatar użytkownika
Karrlos
-#Moderator
-#Moderator
Posty: 1402
Rejestracja: pn 26 sty, 2004 22:22
Lokalizacja: Gdańsk

Jak byliśmy na paradzie niepodległości, to koleś od ścigacza twierdził że dobrze jest moczyć sprzęgło w oleju przez cały dzień, wysuszyć i założyć. Twierdził że tak robił w motorze a potem przeniósł do wszystkich aut jakie posiadał. Efekt - brak ślizgania
EMWU is dead
Awatar użytkownika
Pajak2444
Postojebca
Postojebca
Posty: 1522
Rejestracja: pn 27 wrz, 2004 22:58
Lokalizacja: Dlugoleka
Kontakt:

Karrlos pisze:Jak byliśmy na paradzie niepodległości, to koleś od ścigacza twierdził że dobrze jest moczyć sprzęgło w oleju przez cały dzień, wysuszyć i założyć. Twierdził że tak robił w motorze a potem przeniósł do wszystkich aut jakie posiadał. Efekt - brak ślizgania
NIGDY NIE ROBCIE CZEGOS TAKIEGO!!! Jak cos naoliwionego moze potem dobrze trzymac?? To jest wbrew wszelkim prawom fizyki!!
2 Sprawa!!! MOTOCYKLE MAJA MOKRE SPRZEGLA!!!!! Tylko wyczynowe wersje maja suche sprzeglo!! Moczenie sprzegla w zwyklym motocklu ma sens!! Zanim zostanie docisniete do siebie i "pozbawione oleju" to bedzie wilgotne a co za tym idzie bedzie dobrze trzymalo proznie co sie bedzie przekladac na brak poslizgu!! Ale ze samochod ma sucha tarcze to moczenie jej niema zadnego sensu!! To sa sprzegla cierne a nie "prozniowo-cierne" jak to ma miejsce w motocyklach!!To tak jakby jezdzic z wyrabanym simmeringiem w skrzyni biegow!! A nawet jesli tarcza zostanie wysuszona to czym?? Szmata?? Szmata wszystkiego nie wchlonie!! A jesli po szmacie koles potraktuje tarcze ekstrakcyjna to tak jakby nowa nieoliwiona tarcze na wszelki wypadek przemyc ekstraktem!! Nigdy niewazcie sie robic czegos takiego jak moczenie tarczy sprzegla w oleju!! Chyba ze lubicie zmieniac tarcze soprzegla i macie za duzo pieniedzy i wolnego czasu!!
Awatar użytkownika
Karrlos
-#Moderator
-#Moderator
Posty: 1402
Rejestracja: pn 26 sty, 2004 22:22
Lokalizacja: Gdańsk

Napisałem to co usłyszałem chciałem skonsultować z tymi co się znają. , dzięki za komentarz.
EMWU is dead
Awatar użytkownika
Rafi
Stary Wyjadacz
Stary Wyjadacz
Posty: 639
Rejestracja: wt 09 mar, 2004 07:57
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

PANOWIE WYJMUJE SIE ORYGINALNA TARCZE NISSANA I PRZERABIA JĄ NA SPIEKA ZA MAX 600 ZŁ I KONIEC TEMATU ! A CO DO SLIZGANIA NOWEGO SPRZEGŁA DOCISK NIE PADŁ/ DOBRZE JEST WYREGULOWANE SPRZEGIEŁKO ZEBYS CZASAMI NIE JEZDZIL NA 1/2 SPRZEGŁA. NP. U KUMPLA W SUNNY GTI LINKA WYCIAGNEŁA SIE OK 1,5 CM TO SPORO !
[scroll]>>>ORDYNUSS TEAM<<< member #001/06 lepiej być znanym pijakiem niż anonimowym alkoholikiem
[/scroll]
Awatar użytkownika
Coobcio
Stary Wyjadacz
Stary Wyjadacz
Posty: 547
Rejestracja: śr 17 lis, 2004 19:43
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

TYlko speik jest malo przyjenmy w uzytkowaniu...

fakt faktem ze mozna niby zrobić meikszego.
Cena jak sie dowaidywalem na ul. Burakowskiej wynosci 150zł jak sie im da stara tarcze.
Bedzie to miekki spiek, przeniesie znacznie wiekszy moement niz serja ale da sie normalnie uzytkowac auto. Tylko przebieg na pozmimie 20-30 tyś km smiesznie niski :|
Nissan Primera 2.0 + Home Made Turbo [320KM/420Nm @ 1 bar] http://www.streetracing.pl/forum/viewto ... 88&start=0

Almera GTi Dupowóz [145KM/168Nm>>167KM/197Nm]

Najnowsze dziecko 200SX S14'96 [335KM/468Nm @ 1 bar] REANIMACJA
Awatar użytkownika
fazolx1
Stały gość
Stały gość
Posty: 281
Rejestracja: śr 06 paź, 2004 00:49
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Witam , troche w bok tematu bo niechce śmiecić formu.

Mam dobre w Nissanku u ciebie , coś zanatto , poniważ łapie badzo nisko , praktycznie w podłodze , gdzie tam się ten pedał podnosi by łapał ciut wyżej , przy szybkiej zmianie już pare razy trafiło mi sie nie dać rady i zrobiłem dentyste :)
Wreszcie jeździ , i to jak ;)
ODPOWIEDZ

Wróć do „Napęd”