Witam jestem tu nowy i odrazu zadaje nurtujace mnie pytanie.
Czy Kolo zamachowe z silnika SR20DET bedzie pasowalo do SR20De ??
i czy w tarczy sprzeglowej z SR20DET jest taki sam wieloklin jak w SR20De??
Ps. Pomuzcie bo juz mam dosyc uzerania sie z roznymi sprzeglami o srednicy 215mm nie ma to jak zapodac 240 stke z SR20DET.
Pozdrowka ! ! !
Sprzeglo
Moderator: Moderator
- Coobcio
- Stary Wyjadacz
- Posty: 547
- Rejestracja: śr 17 lis, 2004 19:43
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Nissan Primera 2.0 + Home Made Turbo [320KM/420Nm @ 1 bar] http://www.streetracing.pl/forum/viewto ... 88&start=0
Almera GTi Dupowóz [145KM/168Nm>>167KM/197Nm]
Najnowsze dziecko 200SX S14'96 [335KM/468Nm @ 1 bar] REANIMACJA
Almera GTi Dupowóz [145KM/168Nm>>167KM/197Nm]
Najnowsze dziecko 200SX S14'96 [335KM/468Nm @ 1 bar] REANIMACJA
- Coobcio
- Stary Wyjadacz
- Posty: 547
- Rejestracja: śr 17 lis, 2004 19:43
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
a Wiem tylko tyle ze w SR20De wewnatrzna srednica walka od skrzyni biegow wynosi 20,6mm i ma 18 ząbków a w SR20DET ma srednice 25,6mm i 24 ząbki.
- z dwuch tarcz sie zmontuje jedna to nei problem.
Ale chodzi mi glownie o to czy kolo zamachowe w SR20DET ma taka sama srednice i czy roztaws srob sie bedzie zgadzać - prosze odpoweidzcie mi
- z dwuch tarcz sie zmontuje jedna to nei problem.
Ale chodzi mi glownie o to czy kolo zamachowe w SR20DET ma taka sama srednice i czy roztaws srob sie bedzie zgadzać - prosze odpoweidzcie mi
Nissan Primera 2.0 + Home Made Turbo [320KM/420Nm @ 1 bar] http://www.streetracing.pl/forum/viewto ... 88&start=0
Almera GTi Dupowóz [145KM/168Nm>>167KM/197Nm]
Najnowsze dziecko 200SX S14'96 [335KM/468Nm @ 1 bar] REANIMACJA
Almera GTi Dupowóz [145KM/168Nm>>167KM/197Nm]
Najnowsze dziecko 200SX S14'96 [335KM/468Nm @ 1 bar] REANIMACJA
W dziale Download jest książka serwisowa do s14( tam jest taki silnik włożony chyba ) Sciągnij ją sobie i spróbuj poszukać tam o sprzęgle
Oby asfalt zawsze był suchy, gładki i lśniący. Amen
- Coobcio
- Stary Wyjadacz
- Posty: 547
- Rejestracja: śr 17 lis, 2004 19:43
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Niestety nie moge wejść do tego być moze nie mam upowaznień.
Ps. moze ktos mi podsunie odpoweidz, tak jak patrzylem na zdjecia w necie to rostaw srob jest taki sam na wale korbowym tylko nie wiem jak ze srednica kola zamachowego i ilascia zebów.
Ps2. Czy blok silnika SR20DET i SR20De jest taki sam ??
Ps. moze ktos mi podsunie odpoweidz, tak jak patrzylem na zdjecia w necie to rostaw srob jest taki sam na wale korbowym tylko nie wiem jak ze srednica kola zamachowego i ilascia zebów.
Ps2. Czy blok silnika SR20DET i SR20De jest taki sam ??
Nissan Primera 2.0 + Home Made Turbo [320KM/420Nm @ 1 bar] http://www.streetracing.pl/forum/viewto ... 88&start=0
Almera GTi Dupowóz [145KM/168Nm>>167KM/197Nm]
Najnowsze dziecko 200SX S14'96 [335KM/468Nm @ 1 bar] REANIMACJA
Almera GTi Dupowóz [145KM/168Nm>>167KM/197Nm]
Najnowsze dziecko 200SX S14'96 [335KM/468Nm @ 1 bar] REANIMACJA
- jarkowy
- Założyciel Klubu
- Posty: 1088
- Rejestracja: sob 26 lip, 2003 23:29
- Lokalizacja: Władysławowo
- Kontakt:
Popierwsze to kolo zamachowe zawsze jest wywazane wraz z walem korbowym wiec odradzam takiego swapa.
Poza ty jesli waly od SR20de i SR20det sa takie same to kola musza tez pasować.
Wg mnie spieki beda odpowiednim rozwiazaniem - kontaktuj sie z BRT.
Poza ty jesli waly od SR20de i SR20det sa takie same to kola musza tez pasować.
Wg mnie spieki beda odpowiednim rozwiazaniem - kontaktuj sie z BRT.
GTR Sprzedany ale Avatara spobie zostawiam z sentymentu...
SKYRACING
OO\____/OO
602227141
Turbokiller
automatyka www.horyzont.co
pokoje gościnne nad morzem we władysławowwie www.impresja.co
600-961-666
SKYRACING
OO\____/OO
602227141
Turbokiller
automatyka www.horyzont.co
pokoje gościnne nad morzem we władysławowwie www.impresja.co
600-961-666
- Coobcio
- Stary Wyjadacz
- Posty: 547
- Rejestracja: śr 17 lis, 2004 19:43
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
O no to problem rozwizał sie sam.
Ps. chodzi mi o to ze jak wsadzilem nowe sprzeglo SACHSA dedykowane do mocniejszej primery GT to sie ono slizga...
CZy mozliwe jest ze musi ono przejsc jakis proces docierania zanim beidze lapac pelna parą??
Ps. chodzi mi o to ze jak wsadzilem nowe sprzeglo SACHSA dedykowane do mocniejszej primery GT to sie ono slizga...
CZy mozliwe jest ze musi ono przejsc jakis proces docierania zanim beidze lapac pelna parą??
Nissan Primera 2.0 + Home Made Turbo [320KM/420Nm @ 1 bar] http://www.streetracing.pl/forum/viewto ... 88&start=0
Almera GTi Dupowóz [145KM/168Nm>>167KM/197Nm]
Najnowsze dziecko 200SX S14'96 [335KM/468Nm @ 1 bar] REANIMACJA
Almera GTi Dupowóz [145KM/168Nm>>167KM/197Nm]
Najnowsze dziecko 200SX S14'96 [335KM/468Nm @ 1 bar] REANIMACJA
- DrRedDevil
- Stały gość
- Posty: 271
- Rejestracja: ndz 22 lut, 2004 21:33
- Lokalizacja: z R-Sport'u
- Kontakt:
Nie powinno się ślizgać, albo zostało krzywo założone, albo źle spasowane, albo ktoś wysmarował je towotem, albo już je spaliłeś i nadaje się do wymiany.
Blow Off Valve
Racing Line: 2m Blow Off Valve #Cosmo2#BigBoy#
Street Line: The SUN Blow Off Valve
www.ProRacingTechnology.com
Racing Line: 2m Blow Off Valve #Cosmo2#BigBoy#
Street Line: The SUN Blow Off Valve
www.ProRacingTechnology.com
- Coobcio
- Stary Wyjadacz
- Posty: 547
- Rejestracja: śr 17 lis, 2004 19:43
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
fakt faktem ze seryjnie nowych elementow nie oczyscilem denaturatem...
Zamontowane jest na 100% dobrze.
No nic bedzie reklamacja i zrobie sobie sprzeglo na zamowienie w tej samej cenie ale odpoweidnio mocniejsze
Zamontowane jest na 100% dobrze.
No nic bedzie reklamacja i zrobie sobie sprzeglo na zamowienie w tej samej cenie ale odpoweidnio mocniejsze
Nissan Primera 2.0 + Home Made Turbo [320KM/420Nm @ 1 bar] http://www.streetracing.pl/forum/viewto ... 88&start=0
Almera GTi Dupowóz [145KM/168Nm>>167KM/197Nm]
Najnowsze dziecko 200SX S14'96 [335KM/468Nm @ 1 bar] REANIMACJA
Almera GTi Dupowóz [145KM/168Nm>>167KM/197Nm]
Najnowsze dziecko 200SX S14'96 [335KM/468Nm @ 1 bar] REANIMACJA
Jak byliśmy na paradzie niepodległości, to koleś od ścigacza twierdził że dobrze jest moczyć sprzęgło w oleju przez cały dzień, wysuszyć i założyć. Twierdził że tak robił w motorze a potem przeniósł do wszystkich aut jakie posiadał. Efekt - brak ślizgania
EMWU is dead
NIGDY NIE ROBCIE CZEGOS TAKIEGO!!! Jak cos naoliwionego moze potem dobrze trzymac?? To jest wbrew wszelkim prawom fizyki!!Karrlos pisze:Jak byliśmy na paradzie niepodległości, to koleś od ścigacza twierdził że dobrze jest moczyć sprzęgło w oleju przez cały dzień, wysuszyć i założyć. Twierdził że tak robił w motorze a potem przeniósł do wszystkich aut jakie posiadał. Efekt - brak ślizgania
2 Sprawa!!! MOTOCYKLE MAJA MOKRE SPRZEGLA!!!!! Tylko wyczynowe wersje maja suche sprzeglo!! Moczenie sprzegla w zwyklym motocklu ma sens!! Zanim zostanie docisniete do siebie i "pozbawione oleju" to bedzie wilgotne a co za tym idzie bedzie dobrze trzymalo proznie co sie bedzie przekladac na brak poslizgu!! Ale ze samochod ma sucha tarcze to moczenie jej niema zadnego sensu!! To sa sprzegla cierne a nie "prozniowo-cierne" jak to ma miejsce w motocyklach!!To tak jakby jezdzic z wyrabanym simmeringiem w skrzyni biegow!! A nawet jesli tarcza zostanie wysuszona to czym?? Szmata?? Szmata wszystkiego nie wchlonie!! A jesli po szmacie koles potraktuje tarcze ekstrakcyjna to tak jakby nowa nieoliwiona tarcze na wszelki wypadek przemyc ekstraktem!! Nigdy niewazcie sie robic czegos takiego jak moczenie tarczy sprzegla w oleju!! Chyba ze lubicie zmieniac tarcze soprzegla i macie za duzo pieniedzy i wolnego czasu!!
PANOWIE WYJMUJE SIE ORYGINALNA TARCZE NISSANA I PRZERABIA JĄ NA SPIEKA ZA MAX 600 ZŁ I KONIEC TEMATU ! A CO DO SLIZGANIA NOWEGO SPRZEGŁA DOCISK NIE PADŁ/ DOBRZE JEST WYREGULOWANE SPRZEGIEŁKO ZEBYS CZASAMI NIE JEZDZIL NA 1/2 SPRZEGŁA. NP. U KUMPLA W SUNNY GTI LINKA WYCIAGNEŁA SIE OK 1,5 CM TO SPORO !
[scroll]>>>ORDYNUSS TEAM<<< member #001/06 lepiej być znanym pijakiem niż anonimowym alkoholikiem
[/scroll]
[/scroll]
- Coobcio
- Stary Wyjadacz
- Posty: 547
- Rejestracja: śr 17 lis, 2004 19:43
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
TYlko speik jest malo przyjenmy w uzytkowaniu...
fakt faktem ze mozna niby zrobić meikszego.
Cena jak sie dowaidywalem na ul. Burakowskiej wynosci 150zł jak sie im da stara tarcze.
Bedzie to miekki spiek, przeniesie znacznie wiekszy moement niz serja ale da sie normalnie uzytkowac auto. Tylko przebieg na pozmimie 20-30 tyś km smiesznie niski
fakt faktem ze mozna niby zrobić meikszego.
Cena jak sie dowaidywalem na ul. Burakowskiej wynosci 150zł jak sie im da stara tarcze.
Bedzie to miekki spiek, przeniesie znacznie wiekszy moement niz serja ale da sie normalnie uzytkowac auto. Tylko przebieg na pozmimie 20-30 tyś km smiesznie niski
Nissan Primera 2.0 + Home Made Turbo [320KM/420Nm @ 1 bar] http://www.streetracing.pl/forum/viewto ... 88&start=0
Almera GTi Dupowóz [145KM/168Nm>>167KM/197Nm]
Najnowsze dziecko 200SX S14'96 [335KM/468Nm @ 1 bar] REANIMACJA
Almera GTi Dupowóz [145KM/168Nm>>167KM/197Nm]
Najnowsze dziecko 200SX S14'96 [335KM/468Nm @ 1 bar] REANIMACJA
Witam , troche w bok tematu bo niechce śmiecić formu.
Mam dobre w Nissanku u ciebie , coś zanatto , poniważ łapie badzo nisko , praktycznie w podłodze , gdzie tam się ten pedał podnosi by łapał ciut wyżej , przy szybkiej zmianie już pare razy trafiło mi sie nie dać rady i zrobiłem dentyste
Mam dobre w Nissanku u ciebie , coś zanatto , poniważ łapie badzo nisko , praktycznie w podłodze , gdzie tam się ten pedał podnosi by łapał ciut wyżej , przy szybkiej zmianie już pare razy trafiło mi sie nie dać rady i zrobiłem dentyste
Wreszcie jeździ , i to jak