Jak wkładacie nowe uszczelki do pompy sprzęgła/wysprzęglika, to wkładacie je na sucho, czy moczycie je najpierw całe w płynie ham, albo innym specyfiku?
Pytam, bo zregenerowałem pompę sprzęgła i dobry tydz czasu płyn kapał po stronie pedału, kiedy w końcu ustało, to po 2 tyg z wysprzęglika zaczął lecieć płyn
Uszczelki na sucho włożyłem.
Regeneracja wysprzęglika/pompy sprzęgła
Moderator: Moderator
- TiGRA
- -#Administrator
- Posty: 1777
- Rejestracja: pt 06 lip, 2007 11:17
- Lokalizacja: Kórnik /k. Poznania
- Kontakt:
W dziale "Zrób to sam" jest poradnik ze zdjeciami. Tam znajdziesz odpowiedź.
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym dniu następującym po tym terminie. Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny.
Nie mam dostępu do "zrób to sam"
Nie mniej udało mi się dojść do tego fotostory, inaczej bym się nie podjął regeneracji.
Wg obrazków uszczelki są włożone prosto z pudełka, układ zalany płynem, odpowietrzone i śmiga. U mnie tak nie jest Przynajmniej klękło po 2 tygodniach.
Mam dość się grzebania i kupię znowu nowy wysprzęglik ale na przyszłość chciałem mieć pewność, czy to ja popełniłem błąd.
Nie mniej udało mi się dojść do tego fotostory, inaczej bym się nie podjął regeneracji.
Wg obrazków uszczelki są włożone prosto z pudełka, układ zalany płynem, odpowietrzone i śmiga. U mnie tak nie jest Przynajmniej klękło po 2 tygodniach.
Mam dość się grzebania i kupię znowu nowy wysprzęglik ale na przyszłość chciałem mieć pewność, czy to ja popełniłem błąd.
- TiGRA
- -#Administrator
- Posty: 1777
- Rejestracja: pt 06 lip, 2007 11:17
- Lokalizacja: Kórnik /k. Poznania
- Kontakt:
Dokładne wyczyszczenie tłoka to podstawa... komora tloka tez musi być praktycznie wyszorowana. Uszczelki załozyłeś dobrą stroną?
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym dniu następującym po tym terminie. Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny.
Na mokro lepiej się wkłada, jest łatwiej i mniej się zużywają i przecierają przy montażu, nie sprawdzałem u siebie czy są szczelne na razie.
-
- Prime Druciarz
- Posty: 1598
- Rejestracja: sob 18 kwie, 2009 19:47
- Lokalizacja: Łódź
Ale jak będziesz miał poniszczony cylinder to nowe uszczelki nic nie dadzą raczej. Nie wiem poco się w to bawić, nowy wysprzęglik najtańszy chinol w IC niecałe 30zł u mnie już pół roku baty znosi.
Wg mnie dość dobrze to wyczyściłem, zwłaszcza, że wysprzęglik był praktycznie nowy chinol - wcześniej tłok nieco się za bardzo wysunął (za krótki bolec), to żeby lipy nie robić przy montowaniu dałem nowe uszczelki.
Wnoisek na przyszłość dokładnie wszystko przeczyścić i lepiej uszczelki montować na mokro.
Może jak mi tłok się wcześniej wysunął to się nieco przyrysował, nie wiem. Dla pewności wstawię nowy wysprzęglik, co by lipy znów nie było.
Dzięki za podpowiedzi.
Chyba mam inne IC, u mnie najtańszy wysprzęglik kosztuje 62zł.
Wnoisek na przyszłość dokładnie wszystko przeczyścić i lepiej uszczelki montować na mokro.
Może jak mi tłok się wcześniej wysunął to się nieco przyrysował, nie wiem. Dla pewności wstawię nowy wysprzęglik, co by lipy znów nie było.
Dzięki za podpowiedzi.
Chyba mam inne IC, u mnie najtańszy wysprzęglik kosztuje 62zł.
Ostatnio zmieniony śr 18 sie, 2010 13:23 przez karpiu, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Prime Druciarz
- Posty: 1598
- Rejestracja: sob 18 kwie, 2009 19:47
- Lokalizacja: Łódź
Za koło 60zł był jakiś lepszy do kupienia, koło 30zł był najtańszy w łdz. Może na stanie nie mają.
Masz rację PiotrekŁDZ. Ten co kupiłem za 62zł jest nieco lepiej wykonany niż chinol i nawet ten bolec jest w cenie. Z 2msc temu kupowałem jednak tego chińczyka ale w cenie koło 40-50zł ! stąd myślałem,że teraz kupuje to samo.
Ważne że auto skręcone i śmiga
Ważne że auto skręcone i śmiga