szpera , lsd ,przelozenia , dyferencja?y vol2
Moderator: Moderator
- czarny1986r
- -#Klubowicz
- Posty: 797
- Rejestracja: sob 10 paź, 2009 22:04
- Lokalizacja: Konin
jak seria to jest o niebo lepiej, ale lepiej 100%
ej powiedzcie mi jedną rzecz prosze
kupiłem do mojej s13 szpere z s14 od automatu i przy zmianie biegów słychać puknięcie z tyłu ... wjechałem na kanał kolega wrzucił bieg i puszczał szybko sprzęgło i okazało sie że jedna z flansz od półosi 0,5cm wychodzi na zewnątrz ( w strone koła ) i stuka przy tym strasznie
czyli łożyska do wymiany ... moje pytanie jest czy łożyska ze starego seryjnego dyfra są takie same jak w szperze z s14 bo może przełoże albo kupie nowe i powinno grać bo boje sie że sie rozleci
kupiłem do mojej s13 szpere z s14 od automatu i przy zmianie biegów słychać puknięcie z tyłu ... wjechałem na kanał kolega wrzucił bieg i puszczał szybko sprzęgło i okazało sie że jedna z flansz od półosi 0,5cm wychodzi na zewnątrz ( w strone koła ) i stuka przy tym strasznie
czyli łożyska do wymiany ... moje pytanie jest czy łożyska ze starego seryjnego dyfra są takie same jak w szperze z s14 bo może przełoże albo kupie nowe i powinno grać bo boje sie że sie rozleci
" Każdego dnia , sam na sam z koncepcją , próbujemy spełnić nasze marzenia , ciężko pracując nad każdą indywidualnością i każdą urwaną sekundą , to jest nasze życie i nasza miłość , naszego ciała i duszy ..."
a jeszcze może wie ktoś czy da rade kupić takie łożyska gdzieś indziej niż w serwisie
" Każdego dnia , sam na sam z koncepcją , próbujemy spełnić nasze marzenia , ciężko pracując nad każdą indywidualnością i każdą urwaną sekundą , to jest nasze życie i nasza miłość , naszego ciała i duszy ..."
wie ktoś coś o tych łożyskach
" Każdego dnia , sam na sam z koncepcją , próbujemy spełnić nasze marzenia , ciężko pracując nad każdą indywidualnością i każdą urwaną sekundą , to jest nasze życie i nasza miłość , naszego ciała i duszy ..."
na każdym łożysku jest numerotyp.
mając numerotyp, dzwonisz do pierwszel lepszej firmy handlującej łożyskami i gotowe
mając numerotyp, dzwonisz do pierwszel lepszej firmy handlującej łożyskami i gotowe
Sprzedam SHORT SHIFTERY ,, downpipy , frontpipy 3", zegary SWOOSH i SAGA 52mm i 60mm
Tak właśnie myślałem ale teraz mam wyjęte łożyska z orginalnej szpery i nie wiem czy do nowej będą takie same ( a jak rozbiore nową to zanim zamówie to pare dni auto nieczynne a ja potrzebuje go codziennie )Pajak2444 pisze:na każdym łożysku jest numerotyp.
mając numerotyp, dzwonisz do pierwszel lepszej firmy handlującej łożyskami i gotowe
" Każdego dnia , sam na sam z koncepcją , próbujemy spełnić nasze marzenia , ciężko pracując nad każdą indywidualnością i każdą urwaną sekundą , to jest nasze życie i nasza miłość , naszego ciała i duszy ..."
- borimichal
- -#Moderator
- Posty: 2728
- Rejestracja: czw 29 mar, 2007 17:19
- Lokalizacja: Skoczów
http://zilvia.net/f/s-chassis/267957-tu ... assis.html
przypadkiem trafiłem.
instrukcja montazu dyfra z Pathfinder do 200sx`a.
pod tym linkiem znajduje sie ogromna baza informacji na temat dyfrów z nissana.http://forums.hybridz.org/index.php/topic/49194-differential-cv-lsd-hp-torque-r160-r180-r200-r230-diff-mount/
przypadkiem trafiłem.
instrukcja montazu dyfra z Pathfinder do 200sx`a.
pod tym linkiem znajduje sie ogromna baza informacji na temat dyfrów z nissana.http://forums.hybridz.org/index.php/topic/49194-differential-cv-lsd-hp-torque-r160-r180-r200-r230-diff-mount/
Ostatnio zmieniony śr 18 sty, 2012 21:31 przez borimichal, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Prime Druciarz
- Posty: 1598
- Rejestracja: sob 18 kwie, 2009 19:47
- Lokalizacja: Łódź
vlsd to znacyz ze mozna go blokować kiedy się chce? :O Na codzień otwarty a jak trzeba to 100% spięcia? Jeśli tak to poważnei przemyślę montaż teog dyferencjału u siebie. Tylko to przełożenie jest trochę kiepskie do ca i gdzie ja znajde patfaindera 2wd ? O.o
1-way działa tylko jak przyspieszasz
- Furious
- Stały gość
- Posty: 298
- Rejestracja: sob 15 gru, 2012 09:26
- Lokalizacja: Warszawa Bielany
- Kontakt:
Ponieważ jestem na bieżąco to sprecyzuje informacje odnośnie przełożenia LSD z S14 do S13. Piszą że wystarczy przełożyć sam mechanizm LSD. Tak naprawde to potrzeba LSD z wszystkimi podkładkami (cały środek) i kielichy z S14.
Kielichy S13 i S14 są różne, ale pasują do półosi.
Kielichy S13 i S14 są różne, ale pasują do półosi.
Ostatnio zmieniony wt 27 sie, 2013 07:22 przez Furious, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Postojebca
- Posty: 1608
- Rejestracja: pn 15 paź, 2007 20:04
- Lokalizacja: Gm. G?ogówek(opolskie)
- Kontakt:
a teraz takie pytanie z pupy, jeździł ktoś z was na dyferencjale z s15 helical tudzież zwanym torsen? to co w necie piszą że jak jedno koło nie ma nic trakcji to działa jak otwarty i że żadnej specjalnej oliwy nie trzeba, mniej przewidywalny, jak się rozwali coś to ino raz.
Nie będę zakładać, tak pytam
i drugie pytanie, w vlsd czyli wiskotycznych szperach siedzących w r200 dyferencjałach trzeba w końcu lać olej szperowy czy nie? z tego co widzę zespół płytkowo tarczowy jest szczelny i żaden olej tam nie wchodzi...
w manualu do s13 przy układzie z vlsd nie ma wzmianki o jakimś specjalnym oleju, ma być GL-5 i wiele lepkości jest podanych, pewnie jest to samo w s14/a
sprawdzi ktoś w manualu z s14/a ?
Nie będę zakładać, tak pytam
i drugie pytanie, w vlsd czyli wiskotycznych szperach siedzących w r200 dyferencjałach trzeba w końcu lać olej szperowy czy nie? z tego co widzę zespół płytkowo tarczowy jest szczelny i żaden olej tam nie wchodzi...
w manualu do s13 przy układzie z vlsd nie ma wzmianki o jakimś specjalnym oleju, ma być GL-5 i wiele lepkości jest podanych, pewnie jest to samo w s14/a
sprawdzi ktoś w manualu z s14/a ?
Ostatnio zmieniony śr 03 kwie, 2013 18:26 przez Tomek89, łącznie zmieniany 1 raz.
Ostatnio zmieniony czw 28 lis, 2013 12:12 przez erison, łącznie zmieniany 1 raz.