Strona 2 z 3

: śr 26 paź, 2011 18:34
autor: czarny1986r
jak seria to jest o niebo lepiej, ale lepiej 100%

: śr 07 gru, 2011 18:12
autor: SEBA200SX
ej powiedzcie mi jedną rzecz prosze :!:

kupiłem do mojej s13 szpere z s14 od automatu i przy zmianie biegów słychać puknięcie z tyłu ... wjechałem na kanał kolega wrzucił bieg i puszczał szybko sprzęgło i okazało sie że jedna z flansz od półosi 0,5cm wychodzi na zewnątrz ( w strone koła ) i stuka przy tym strasznie :x

czyli łożyska do wymiany ... moje pytanie jest czy łożyska ze starego seryjnego dyfra są takie same jak w szperze z s14 :?: bo może przełoże albo kupie nowe i powinno grać bo boje sie że sie rozleci :cry:

: śr 07 gru, 2011 18:59
autor: SEBA200SX
a jeszcze może wie ktoś czy da rade kupić takie łożyska gdzieś indziej niż w serwisie :?:

: czw 08 gru, 2011 16:35
autor: SEBA200SX
wie ktoś coś o tych łożyskach :?:

: pt 09 gru, 2011 19:57
autor: Pajak2444
na każdym łożysku jest numerotyp.
mając numerotyp, dzwonisz do pierwszel lepszej firmy handlującej łożyskami i gotowe :)

: sob 10 gru, 2011 11:50
autor: SEBA200SX
Pajak2444 pisze:na każdym łożysku jest numerotyp.
mając numerotyp, dzwonisz do pierwszel lepszej firmy handlującej łożyskami i gotowe :)
Tak właśnie myślałem ale teraz mam wyjęte łożyska z orginalnej szpery i nie wiem czy do nowej będą takie same ( a jak rozbiore nową to zanim zamówie to pare dni auto nieczynne a ja potrzebuje go codziennie )

: śr 18 sty, 2012 21:30
autor: borimichal
http://zilvia.net/f/s-chassis/267957-tu ... assis.html

przypadkiem trafiłem.
instrukcja montazu dyfra z Pathfinder do 200sx`a.


pod tym linkiem znajduje sie ogromna baza informacji na temat dyfrów z nissana.http://forums.hybridz.org/index.php/topic/49194-differential-cv-lsd-hp-torque-r160-r180-r200-r230-diff-mount/

: śr 18 sty, 2012 23:08
autor: PiotrekŁDZ
vlsd to znacyz ze mozna go blokować kiedy się chce? :O Na codzień otwarty a jak trzeba to 100% spięcia? Jeśli tak to poważnei przemyślę montaż teog dyferencjału u siebie. Tylko to przełożenie jest trochę kiepskie do ca i gdzie ja znajde patfaindera 2wd ? O.o

: czw 19 kwie, 2012 15:59
autor: ES13kouki
Witam znalazłe w dobrej kasie dyfer
CUSCO R200 1way co o tym myślicie ? nada sie do driftu (amatorskiego)?

: czw 19 kwie, 2012 16:17
autor: erison
1-way działa tylko jak przyspieszasz

: wt 19 lut, 2013 18:33
autor: claysman
Lekki odkop kotleta. Czy ktoś z Was używa dyfra z sereny? Jeśli tak, to czy one różnią się między wersjami np. benzyna a diesel?
Jest znaczna różnica w przełożeniu względem serii s13?

: śr 03 kwie, 2013 07:36
autor: Furious
Ponieważ jestem na bieżąco to sprecyzuje informacje odnośnie przełożenia LSD z S14 do S13. Piszą że wystarczy przełożyć sam mechanizm LSD. Tak naprawde to potrzeba LSD z wszystkimi podkładkami (cały środek) i kielichy z S14.
Kielichy S13 i S14 są różne, ale pasują do półosi.

: śr 03 kwie, 2013 15:36
autor: Tomek89
a teraz takie pytanie z pupy, jeździł ktoś z was na dyferencjale z s15 helical tudzież zwanym torsen? to co w necie piszą że jak jedno koło nie ma nic trakcji to działa jak otwarty i że żadnej specjalnej oliwy nie trzeba, mniej przewidywalny, jak się rozwali coś to ino raz.

Nie będę zakładać, tak pytam :)

i drugie pytanie, w vlsd czyli wiskotycznych szperach siedzących w r200 dyferencjałach trzeba w końcu lać olej szperowy czy nie? z tego co widzę zespół płytkowo tarczowy jest szczelny i żaden olej tam nie wchodzi...
w manualu do s13 przy układzie z vlsd nie ma wzmianki o jakimś specjalnym oleju, ma być GL-5 i wiele lepkości jest podanych, pewnie jest to samo w s14/a
sprawdzi ktoś w manualu z s14/a ?

: czw 04 kwie, 2013 21:15
autor: Tomek89
już wiem, żadne lsd oleje nie są wymagane w SXach, nie ma nic w manualach na ten temat i internety też tak prawią :D

zaszkodzić nie zaszkodzą ,ale wpływu na spinanie nie będą miały, wytestuję u siebie lecz nie powinno nic być :)

: czw 28 lis, 2013 12:11
autor: erison
ObrazekObrazek