Prowadnica

Wszystko co tyczy się napędów. Skrzynie biegów, RWD,AWD,FWD,szpery, wały, półośki

Moderator: Moderator

Awatar użytkownika
piotras1554
Stary Wyjadacz
Stary Wyjadacz
Posty: 913
Rejestracja: ndz 26 kwie, 2009 15:00
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

panowie mam problem wymieniałem już 2 razy a mianowicie ukręca mi się ta prowadnica (aluminiowa tulejka) na samym początku co suwa się po nim łożysko oporowe co morze być powodem
NISSAN 200SX 4.0 V8 1UZ-TFE
PROFI Z NICZEGO :D
Awatar użytkownika
piotras1554
Stary Wyjadacz
Stary Wyjadacz
Posty: 913
Rejestracja: ndz 26 kwie, 2009 15:00
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

:above: urywa :above:
NISSAN 200SX 4.0 V8 1UZ-TFE
PROFI Z NICZEGO :D
Awatar użytkownika
borimichal
-#Moderator
-#Moderator
Posty: 2728
Rejestracja: czw 29 mar, 2007 17:19
Lokalizacja: Skoczów

Hmm,a czy wałek ze skrzyni "wchodzi" tak jak to ma miejsce CA w wał silnikowy?.
Jesli nie, to z powodu braku prowadzenia i telepania sie uderza o ta tulejke i ja urywa?
Awatar użytkownika
piotras1554
Stary Wyjadacz
Stary Wyjadacz
Posty: 913
Rejestracja: ndz 26 kwie, 2009 15:00
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

tak wchodzi ale wałek ma 16mm a w wale jest otwór 18mm ale myślałem czy czasem nie za daleko wychodzi ta cała sówka z łożyskiem i wtedy następuje urwanie/złamanie bo to całe co nabijamy łożysko oporowe jest przedłużone o 13mm
NISSAN 200SX 4.0 V8 1UZ-TFE
PROFI Z NICZEGO :D
ODPOWIEDZ

Wróć do „Napęd”