Prowadnica
Moderator: Moderator
- piotras1554
- Stary Wyjadacz
- Posty: 913
- Rejestracja: ndz 26 kwie, 2009 15:00
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
panowie mam problem wymieniałem już 2 razy a mianowicie ukręca mi się ta prowadnica (aluminiowa tulejka) na samym początku co suwa się po nim łożysko oporowe co morze być powodem
NISSAN 200SX 4.0 V8 1UZ-TFE
PROFI Z NICZEGO
PROFI Z NICZEGO
- piotras1554
- Stary Wyjadacz
- Posty: 913
- Rejestracja: ndz 26 kwie, 2009 15:00
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
urywa
NISSAN 200SX 4.0 V8 1UZ-TFE
PROFI Z NICZEGO
PROFI Z NICZEGO
- borimichal
- -#Moderator
- Posty: 2728
- Rejestracja: czw 29 mar, 2007 17:19
- Lokalizacja: Skoczów
Hmm,a czy wałek ze skrzyni "wchodzi" tak jak to ma miejsce CA w wał silnikowy?.
Jesli nie, to z powodu braku prowadzenia i telepania sie uderza o ta tulejke i ja urywa?
Jesli nie, to z powodu braku prowadzenia i telepania sie uderza o ta tulejke i ja urywa?
- piotras1554
- Stary Wyjadacz
- Posty: 913
- Rejestracja: ndz 26 kwie, 2009 15:00
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
tak wchodzi ale wałek ma 16mm a w wale jest otwór 18mm ale myślałem czy czasem nie za daleko wychodzi ta cała sówka z łożyskiem i wtedy następuje urwanie/złamanie bo to całe co nabijamy łożysko oporowe jest przedłużone o 13mm
NISSAN 200SX 4.0 V8 1UZ-TFE
PROFI Z NICZEGO
PROFI Z NICZEGO