Dyfer z S14a do s13 stock... porazka jakich malo :)

Wszystko co tyczy się napędów. Skrzynie biegów, RWD,AWD,FWD,szpery, wały, półośki

Moderator: Moderator

Awatar użytkownika
dredman
-#Sympatyk
-#Sympatyk
Posty: 408
Rejestracja: pn 21 wrz, 2009 20:19
Lokalizacja: Radom

"skolimus" problem byl taki ze po zrobieniu takiego zabiegu jak ty (przezlozenia kola talerzowego) po skreceniu wszystkiego mialem mega luz obrotowy , stad ogolnie wzial sie ten temat i moja frustracja tutorialami...;/
roball dam znac jak rozbiore , reausumujac bede musial wybijac walek atakujacy w obydwoch i costam wymieniac w tym ?? jezeli az tyle zabawy to tylko mnie zastanawia jak ta wtyczke podlaczyc co z dyfra wychodzi ? bo chyba w tym z s14a inny uklad kabelkow pewnie jest
Awatar użytkownika
roball
-#Moderator
-#Moderator
Posty: 3140
Rejestracja: śr 29 cze, 2005 21:33
Lokalizacja: dziura na zachód od Wieliczki

Z tego co pamiętam było mało roboty, wałka chyba nie wyciągałem.
Musiał to być pikuś skoro ni cholery nie pamiętam...

Jutro przyjrzę się dyfrowi, może mi alzheimer odpuści ;)
Człowiek człowiekowi wilkiem,
a zombie zombie zombie...
skolimus
Stały gość
Stały gość
Posty: 218
Rejestracja: wt 12 maja, 2009 18:16
Lokalizacja: Lubań
Kontakt:

dredman, :) sorki, dyskusja poszla w inne tory i nie przyjarzyłem, że to Twój wątek :)
Awatar użytkownika
borimichal
-#Moderator
-#Moderator
Posty: 2728
Rejestracja: czw 29 mar, 2007 17:19
Lokalizacja: Skoczów

dredman co do abs`u.
To odkrecasz nakretke na wałku atakujacym,sciagasz z niego flansze(najlepiej sciagaczem) i pozniej z tej flanszy sciagasz zebatke(najlepiej rowniez sciagaczem),zakladasz nowa i skreacsz.
powinno to sie udac bez wykrecania dyfra z samochodu.
Obrazek
fota nie wyraznie ale cos widac.

Teraz mam do Ciebie jeszce pytanie.
Jakle dokładnie były roznice w wałku atakujacym miedzy dyfrem z s13 a s14`scie?


Apropo wycia dyfrów po ich ciezkim zyciu po zaspawaniu to winny za to jest chyba wytarty wałek atakujacy-nie mam doswiadczenia ale na moje oko to jest "za ostry,widac na nim wżery
Obrazek
Awatar użytkownika
MiniMi
Stary Wyjadacz
Stary Wyjadacz
Posty: 521
Rejestracja: pt 11 wrz, 2009 19:45
Lokalizacja: Tychy/stryszawa
Kontakt:

czyli wymienić wałek i problem wycia znika??
Pieniądze można zainwestować, albo przepierdzielić. Można też zainwestować w nissana- czyli przepierdzielić.
Awatar użytkownika
dredman
-#Sympatyk
-#Sympatyk
Posty: 408
Rejestracja: pn 21 wrz, 2009 20:19
Lokalizacja: Radom

borimichale co do roznic :
- walek atakujacy z s13 seria a raczej ten korpus z zabkami jest nizszy od tego z s14a manuala co mam
- w s14a manual lozysko jest wieksze niz s s13 i ta tuleja co jest nad lozyskiem co pokazales na zdjeciu wyzej ma inny rozmiar w sensie dlugosci w tym momencie ni epamietam czy s14 czy s13 mial dluzszy

chcialem cale walki przezucic no ale roznice nie pozwolily niestety ;/ nie ma mnie w kraju obecnie i sie wq bo bym siedzial cala noc w garazu zeby znalezc przyczyne czemu wyszlo jak wyszlo, a takto mam brainstorm :)
skolimus
Stały gość
Stały gość
Posty: 218
Rejestracja: wt 12 maja, 2009 18:16
Lokalizacja: Lubań
Kontakt:

dredman pisze:"skolimus" problem byl taki ze po zrobieniu takiego zabiegu jak ty (przezlozenia kola talerzowego) po skreceniu wszystkiego mialem mega luz obrotowy , stad ogolnie wzial sie ten temat i moja frustracja tutorialami...;/
tak jeszcze wracając do tematu... Czy wsadziłeś tego dyfra z tym luzem do fury czy dałeś sobie spokój? Bo jak mi się przypomina jak poskładałem to na półośkach z S13 to też miałem luz.. nie wiem jaki on był u Ciebie ale jak kręciłem tym z przodu, znaczy wałkiem atakującym to zanim ruszył ośkami to tak z 3-4 mm było luzu. Ale jak założyłem do fury to nie pojechał wogóle. Dopiero jak poskładałem z półośkami z S14 luz zniknął...
Awatar użytkownika
dredman
-#Sympatyk
-#Sympatyk
Posty: 408
Rejestracja: pn 21 wrz, 2009 20:19
Lokalizacja: Radom

nie wkladalem go do fury bo luz w moim przypadku nei byl taki maly byl jakis centymetr, jak nie wiecej... wiec po prostu dalem sobie z tym spokoj. Sa dwie opcje ogolnie albo mam jakis inny dufer w sensie poprzedni wlasciciele cos kombinowali z wnetrznosciami i nei jest tak jak bylo ori, albo ten dyfer jest juz tak wybity i dlatego taki luz w moim przypadku byl... innej opcji nie widze. Jak tylko bede mial chwile to rozwale to wszystko jeszcze raz i zobacze ech na sama mysl juz mnie skreca ;)
ODPOWIEDZ

Wróć do „Napęd”