zalezy co rozumiesz przez glosna prace:P
Stukac po zaspawaniu raczej zawsze stukaja.
Jak wyje glosno to wymiana oleju za wiele mu nie pomoze
Dyfer z S14a do s13 stock... porazka jakich malo :)
Moderator: Moderator
- roball
- -#Moderator
- Posty: 3140
- Rejestracja: śr 29 cze, 2005 21:33
- Lokalizacja: dziura na zachód od Wieliczki
Oleju ma być stan - tu nic nie nakombinujesz.
Może pompka ci nawala i olej łapie temp.?
Dyfer s14 i abs.
Żaden problem, wystarczy przełożyć wianek sygnałowy z s13.
Może pompka ci nawala i olej łapie temp.?
Dyfer s14 i abs.
Żaden problem, wystarczy przełożyć wianek sygnałowy z s13.
Ostatnio zmieniony ndz 15 maja, 2011 21:38 przez roball, łącznie zmieniany 2 razy.
Człowiek człowiekowi wilkiem,
a zombie zombie zombie...
a zombie zombie zombie...
- borimichal
- -#Moderator
- Posty: 2728
- Rejestracja: czw 29 mar, 2007 17:19
- Lokalizacja: Skoczów
hehe,pompka?
to ona wogole kiedykolwiek sie wlacza ?
Ja to dawno mam wyrzucone.
Co do wyjacych dyfrów to staram sie dojsc do tego co w nich zaczyna wyć,albo łożyska,albo wieniec.
Po rozebraniu takiej masakrycznie wyjacego dyfra(jak w starych autobusach) niezauywazylem jakiegos szczegolnego zuzycia wieńca.
Wiec pozostaja łożyska,ale nie mam pewnosci co do tego
to ona wogole kiedykolwiek sie wlacza ?
Ja to dawno mam wyrzucone.
Co do wyjacych dyfrów to staram sie dojsc do tego co w nich zaczyna wyć,albo łożyska,albo wieniec.
Po rozebraniu takiej masakrycznie wyjacego dyfra(jak w starych autobusach) niezauywazylem jakiegos szczegolnego zuzycia wieńca.
Wiec pozostaja łożyska,ale nie mam pewnosci co do tego
- roball
- -#Moderator
- Posty: 3140
- Rejestracja: śr 29 cze, 2005 21:33
- Lokalizacja: dziura na zachód od Wieliczki
Ja tam nie wskakuję pod auto żeby sprawdzić - zakładam że jak kontrolka nie świeci to działahehe,pompka?
to ona wogole kiedykolwiek sie wlacza ?
Ja to dawno mam wyrzucone.
Swoją drogą - czujka dyfra pokazuje temp. czy ciśnienie?
Ostatnio zmieniony ndz 15 maja, 2011 21:43 przez roball, łącznie zmieniany 1 raz.
Człowiek człowiekowi wilkiem,
a zombie zombie zombie...
a zombie zombie zombie...
- borimichal
- -#Moderator
- Posty: 2728
- Rejestracja: czw 29 mar, 2007 17:19
- Lokalizacja: Skoczów
ja to zawsze myslalem ze jak kontrolka sie zaswieci to wlasnie wtedy wlacza sie pompka.
a ona nigdy sie mi nie zaswiecila,nawet po odlaczeniu pompy,czy tam kabelkow od dyfra.
a czujnik to raczej jest temperatury,choc nigdy sie nawet nad tym nie zastanawialem,moze w serwisowce pisze
a ona nigdy sie mi nie zaswiecila,nawet po odlaczeniu pompy,czy tam kabelkow od dyfra.
a czujnik to raczej jest temperatury,choc nigdy sie nawet nad tym nie zastanawialem,moze w serwisowce pisze
- roball
- -#Moderator
- Posty: 3140
- Rejestracja: śr 29 cze, 2005 21:33
- Lokalizacja: dziura na zachód od Wieliczki
Znalazłem. PD-29.
W dupce jest czujnik temp.
Pompka włącza się przy ~130* (o ile samochód jedzie szybciej niż 10km/h),
lampka na desce zaświeci się jak olej przekroczy 180* (zgaśnie jak temp. spadnie do 155*).
Faktycznie w naszym klimacie ciężko takie temp. osiągnąć...
W dupce jest czujnik temp.
Pompka włącza się przy ~130* (o ile samochód jedzie szybciej niż 10km/h),
lampka na desce zaświeci się jak olej przekroczy 180* (zgaśnie jak temp. spadnie do 155*).
Faktycznie w naszym klimacie ciężko takie temp. osiągnąć...
Człowiek człowiekowi wilkiem,
a zombie zombie zombie...
a zombie zombie zombie...
- SKYLINE R34
- Stały gość
- Posty: 311
- Rejestracja: sob 20 gru, 2008 11:47
- Lokalizacja: Bogatynia
jak ci głośno wyje dyfer to radze poszukać drugiego i do tego czasu nie strzelaj ze sprzegla!!:) mi wlasnie sie wysral taki glosno wyjacy dyfer.
Było s13
Jest s14a
Jest s14a
- borimichal
- -#Moderator
- Posty: 2728
- Rejestracja: czw 29 mar, 2007 17:19
- Lokalizacja: Skoczów
ale jak sie wysrał?
zablokowało go?rozleciał sie?
Czy poprostu juz sie nie dało wytrzymac
U mnie juz kilka dyfrów poległo-tzn szpera caly czas trzymala,stukaniem sie nie przejmowałem tylko z tym wyciem sie juz jezdzic nie dało.
No wiec Roball moge smialo stwierdzic ze ta pompka jest nad wyraz i w gruncie rzeczy jest to tylko zbedny balast.
Egzemplarze s14a wypuszczane na rynek japonski wogole nie posiadały opcji chłodniczki i pompki dyfra(nie wiem jak jest z s13`stki jdm)
zablokowało go?rozleciał sie?
Czy poprostu juz sie nie dało wytrzymac
U mnie juz kilka dyfrów poległo-tzn szpera caly czas trzymala,stukaniem sie nie przejmowałem tylko z tym wyciem sie juz jezdzic nie dało.
No wiec Roball moge smialo stwierdzic ze ta pompka jest nad wyraz i w gruncie rzeczy jest to tylko zbedny balast.
Egzemplarze s14a wypuszczane na rynek japonski wogole nie posiadały opcji chłodniczki i pompki dyfra(nie wiem jak jest z s13`stki jdm)
Głośne wycie i walenie może też być efektem poluzowanego mocowania wałka atakującego trącego o szperę. U mnie tak było i wyżłobił ładne dołki ale żyje dalej i po skręceniu jest cisza
- MiniMi
- Stary Wyjadacz
- Posty: 521
- Rejestracja: pt 11 wrz, 2009 19:45
- Lokalizacja: Tychy/stryszawa
- Kontakt:
No i co zrobiłeś zmieniłeś dyfer??borimichal pisze: Czy poprostu juz sie nie dało wytrzymac
U mnie juz kilka dyfrów poległo-tzn szpera caly czas trzymala,stukaniem sie nie przejmowałem tylko z tym wyciem sie juz jezdzic nie dało.
tak sobie myślę ile mój wytrzyma... Nawet przed spawaniem coś w nim strzelało
Pieniądze można zainwestować, albo przepierdzielić. Można też zainwestować w nissana- czyli przepierdzielić.
- borimichal
- -#Moderator
- Posty: 2728
- Rejestracja: czw 29 mar, 2007 17:19
- Lokalizacja: Skoczów
dyfer ogolnie jest tak skonstruowany ze wytrzyma chyba wszystko,nie wiem co by sie tam miał urwac ukrecic zeby przestał działać(wieniec wyzebic?)
Jak sypnie sie jeden do tego stopnia ze nie da sie juz wytrzymac to wymieniam na nowy
Jak sypnie sie jeden do tego stopnia ze nie da sie juz wytrzymac to wymieniam na nowy
A to sie podepne po wielu trudach modyfikacjach bez powodzenia zakladam dyfer z s14a z manuala z absem i... ktory to ten wianek sygnalowy bo pojecia nie mam ;/ a co do wtyczek to sa rozne czy tez trzeba jakos kabelki pozamieniac ?roball pisze: Dyfer s14 i abs.
Żaden problem, wystarczy przełożyć wianek sygnałowy z s13.
A z czym miałeś problem, że jednak od s14 zakładasz? mi się udało, obyło by się bez problemów za pierwszym razem gdybym wiedział to co teraz . wtyczka zwykła dwa przewody, ja tego nie ruszałem bo wsadziłem z powrotem ten sam dyfer ale myślę, że musiałbyś rozebrać wałek atakujący bo to coś od AbSu siedzi tam z przodu.
Ostatnio zmieniony czw 19 maja, 2011 08:44 przez skolimus, łącznie zmieniany 1 raz.
- roball
- -#Moderator
- Posty: 3140
- Rejestracja: śr 29 cze, 2005 21:33
- Lokalizacja: dziura na zachód od Wieliczki
Szczerze mówiąc to nie pamiętam - 2x w życiu przekładałem ABS w dyfrze i po rozebraniu przodu było wiadomo co robić . Czujnik z s14 jest inny (poza średnicą - na szczęście) dlatego trzeba zostawić ori z s13 - za to s13tkowy pasuje do obudowy dyfra s14 - stąd potrzeba przełożenia zębatki która daje sygnał.dredman pisze:A to sie podepne po wielu trudach modyfikacjach bez powodzenia zakladam dyfer z s14a z manuala z absem i... ktory to ten wianek sygnalowy bo pojecia nie mam ;/ a co do wtyczek to sa rozne czy tez trzeba jakos kabelki pozamieniac ?roball pisze: Dyfer s14 i abs.
Żaden problem, wystarczy przełożyć wianek sygnałowy z s13.
Jak przód rozbierzesz to zrób fotki - duża szansa że sobie przypomnę
Człowiek człowiekowi wilkiem,
a zombie zombie zombie...
a zombie zombie zombie...