No i jesli masz ten dyfer z manuala to koło talerzowe i wałek atakujacy nie bedzie pasował-dyfer automat s14a-takie samo przelozenie jak dyfer s13-3,916,a dyfer z manuala w s14a ma 3,692.
Zreszta sam sobie strasznie skomplikowales zycie
Dyfer z S14a do s13 stock... porazka jakich malo :)
Moderator: Moderator
Czyli wychodzi, że jednak nie będzie pasowało: bebechy z S14 manuala do dyfra S13, aby pozostało przełożenie S13, tak jak pisaliście w tym temacie ?
topics49/dyfer-od-s14a-czy-podejdzie-do-s13-vt16038.htm
topics49/dyfer-od-s14a-czy-podejdzie-do-s13-vt16038.htm
No wlasnie PASOWAC NIE BEDZIE
a ja w tej calej mojej zabawiue kierowalem sie raz tym filmikiem co na poczatku mojego posta i dwa wlasnie tym opisem z http://turbokillers.com/topics49/szpera-lsd-przelozenia-dyferencjaly-vol2-vt16097.htm gdzie jest wyraznie napisane ze:
Wiec gdyby bylo napisane ze musi buc automat zeby bylo plug & play zaoszczedzilo by mi to jakies 20h mojego zycia bo inaczej to dlubanie-strata czasu
Nie chce sie tu wymadrzac ale prosba do adminow zeby dopisac tam ten maly detalik ze SZPERA MUSIC BYC Z AUTOMATU zeby bylo plug & play bo znow ktos inny bedzie mial zabawe jak ja
a ja w tej calej mojej zabawiue kierowalem sie raz tym filmikiem co na poczatku mojego posta i dwa wlasnie tym opisem z http://turbokillers.com/topics49/szpera-lsd-przelozenia-dyferencjaly-vol2-vt16097.htm gdzie jest wyraznie napisane ze:
Kod: Zaznacz cały
Dyferencjaly z LSD z s14`stki mozna zakladac w całości do S13.Wystarczy przekrecic tylny dekiel z dyfra s13 do tego s14`stkowego +zalozyc sruby mocujace z poduchami od dyfra s14.
Można rownież przerzucić same bebechy-wszystko plug and play.
Nie chce sie tu wymadrzac ale prosba do adminow zeby dopisac tam ten maly detalik ze SZPERA MUSIC BYC Z AUTOMATU zeby bylo plug & play bo znow ktos inny bedzie mial zabawe jak ja
Ostatnio zmieniony wt 19 kwie, 2011 12:36 przez dredman, łącznie zmieniany 1 raz.
- borimichal
- -#Moderator
- Posty: 2728
- Rejestracja: czw 29 mar, 2007 17:19
- Lokalizacja: Skoczów
Sam nas wprowadziles w blad piszac ze to dyfer z automatu.
Teraz jeszcze pytanie,czy wrzucajac sam mechanim lsd do obudowy z s13 z przekreconym kołem talerzowym tez to nie pasowało?
I jeszcze masz gdzies fotke swojego srodka z s13`scie?
Teraz jeszcze pytanie,czy wrzucajac sam mechanim lsd do obudowy z s13 z przekreconym kołem talerzowym tez to nie pasowało?
I jeszcze masz gdzies fotke swojego srodka z s13`scie?
...fakt napisalem ze z automatu - moj blad widac czlowiek uczy sie cale zycie, po przeliczeniu sam doszedlem ze to manual ;/
Co do zdjeciac S13 srodka :
ad "czy wrzucajac sam mechanizm lsd do obudowy z s13 z przekreconym kołem talerzowym tez to nie pasowało?" - nie pasowalo byl luz jak cholera, nawet pomimo ustawienia podkladek, dokrecenia obejm nic nie pomoglo luz nadal byl duzy w porownaniu do serii. Wiec nie wiem widac jakies inne rozmiary sa czy cos trudno powiedziec. Myslalem ze mam wybity walek atakujacy w obudowie dyfra z S13 i dlatego nie podeszlo po przekreciu kola talezowego z S13 do mechanizmu dyfra S14.
Ale z drugiej strony na serii S13 dyfer+ S13 kolo talezowe wszytsko dziala i luz dopuszczalny.
Moze sam mechanizm z S14 ma lekko inne rozmiary jakies i dlatego problemy takie. Trudno mi powiedziec bo nie mialem czasu zeby dlubac w tym glebiej poniewaz auto mi bylo ptrzebne. Wiec jezdze na w pelni seryjnym dyfrze z S13 teraz a jak taylko bede mial chwila to wrzucam ta serie z S14 i zmienie tylko dekiel i po klopocie
Jakby ktos mial chwile to moglby sie pobawic zeby rozwiazac ten problem raz i na zawsze
a ta mala adnotacje i tak bym dopisal dla potomnych
Co do zdjeciac S13 srodka :
ad "czy wrzucajac sam mechanizm lsd do obudowy z s13 z przekreconym kołem talerzowym tez to nie pasowało?" - nie pasowalo byl luz jak cholera, nawet pomimo ustawienia podkladek, dokrecenia obejm nic nie pomoglo luz nadal byl duzy w porownaniu do serii. Wiec nie wiem widac jakies inne rozmiary sa czy cos trudno powiedziec. Myslalem ze mam wybity walek atakujacy w obudowie dyfra z S13 i dlatego nie podeszlo po przekreciu kola talezowego z S13 do mechanizmu dyfra S14.
Ale z drugiej strony na serii S13 dyfer+ S13 kolo talezowe wszytsko dziala i luz dopuszczalny.
Moze sam mechanizm z S14 ma lekko inne rozmiary jakies i dlatego problemy takie. Trudno mi powiedziec bo nie mialem czasu zeby dlubac w tym glebiej poniewaz auto mi bylo ptrzebne. Wiec jezdze na w pelni seryjnym dyfrze z S13 teraz a jak taylko bede mial chwila to wrzucam ta serie z S14 i zmienie tylko dekiel i po klopocie
Jakby ktos mial chwile to moglby sie pobawic zeby rozwiazac ten problem raz i na zawsze
a ta mala adnotacje i tak bym dopisal dla potomnych
mi zaspawany srodek od s13 pasowal idealnie do obudowy i kola talerzowego sereny, to jest 100% potwierdzone bo mam ten dyfer i ma luz w normie, innego nie przekladalem to nie wiem
Sprzedam przewody teflonowe do turbo w oplocie stalowym, komplet do CA18 (t25/t28/gt2x) 300zl, SR20 320zl info na priv
S13 2JZ / 730HP 820NM
S13 2JZ / 730HP 820NM
- borimichal
- -#Moderator
- Posty: 2728
- Rejestracja: czw 29 mar, 2007 17:19
- Lokalizacja: Skoczów
chodziło mi o fotki samego mechanizmu roznicowego-widziałem rózne w s13`stce-moze w tym tkwi problem.
Bede miał chwile to zerkne jak to wyglada u mnie,bo lezy mi luzem dyfer z s14a i s13
Bede miał chwile to zerkne jak to wyglada u mnie,bo lezy mi luzem dyfer z s14a i s13
no calkiem mozliwe skoro mowisz ze rozne byly... mialoby to sens
Co do zdjec nie mam niestety samego mechanizmu tak dokladnie, mam za to dwa stojace obok siebie jeden bez pierscienia z reszta zobacz sam moze to cos wyjasni
Co do zdjec nie mam niestety samego mechanizmu tak dokladnie, mam za to dwa stojace obok siebie jeden bez pierscienia z reszta zobacz sam moze to cos wyjasni
Właśnie wczoraj bawiłem się z tymi dyframi.
Jeden z s13 ori drugi z s14 manual. Chciałem żeby była szperka ale przełożenia z S13. O dziwo przykręciłem talerz zębaty z s13 do szperki z s14, i włożyłem to do dyfra s13. na pierwszy rzut oka i pare ruchów - dyfer chodzi nic nie haczy, luz wydaje sie w normie. poskręcałem wsio jak należy, a że zle wsadziłem wałki to musiałem podnieść jedno koło żeby móc to ustawić. Kręcąc wałem kółko sie kręciło bez problemu. Odpalam, zapinam jedynke i dupa. Warkot jakby talerz nie dociskał do wałka atakującego. Czeka mnie ponowna rozbiórka, ale mi tak trysła myśl czy można cos pokombinować z tymi podkładkami po bokach żeby lekko mechanizm przesunąć w bok ? No i czemu kręcąc na zewnątrz wszystko ładnie pracuje a po skręceniu już nie..?
Sam już nie rozumiem dlaczego to nie trybi, z wierzchu te mechanizmy się nie różnią, nawet w driftshopie do s13 i s14 sa takie same (na rysunku).
Jeden z s13 ori drugi z s14 manual. Chciałem żeby była szperka ale przełożenia z S13. O dziwo przykręciłem talerz zębaty z s13 do szperki z s14, i włożyłem to do dyfra s13. na pierwszy rzut oka i pare ruchów - dyfer chodzi nic nie haczy, luz wydaje sie w normie. poskręcałem wsio jak należy, a że zle wsadziłem wałki to musiałem podnieść jedno koło żeby móc to ustawić. Kręcąc wałem kółko sie kręciło bez problemu. Odpalam, zapinam jedynke i dupa. Warkot jakby talerz nie dociskał do wałka atakującego. Czeka mnie ponowna rozbiórka, ale mi tak trysła myśl czy można cos pokombinować z tymi podkładkami po bokach żeby lekko mechanizm przesunąć w bok ? No i czemu kręcąc na zewnątrz wszystko ładnie pracuje a po skręceniu już nie..?
Sam już nie rozumiem dlaczego to nie trybi, z wierzchu te mechanizmy się nie różnią, nawet w driftshopie do s13 i s14 sa takie same (na rysunku).
Ostatnio zmieniony sob 07 maja, 2011 14:24 przez skolimus, łącznie zmieniany 1 raz.
No to witam w klubie zabaw z dyframi niby "plug & play"... co do zdjec to wszytsko wyglada podobnie na zdjeciach... podkladki o ktorych mowisz sluza wlasnei do dopasowania, aby kolo talerzowe dobrze dociskalo do walka atakujacego ale tez nie za mocno Poczytaj wyzej problem jest w trakcie rozwiazywania A warkot masz pewnie dlatego bo walek atakujacy z S13 nizszy jest. Niestety nie ma lekko nie pasuje po prostu jak sam widzisz, wystepuja lekkie roznice w wyskosciach samych mechanizmow roznicowych, wysokosci walkow z tego co zauwazylem z wlasnych obserwacji skrecaj dyfer z s14 i wrzucaj do auta... zaoszczedzisz duzo czas bo chyba wystraczajaco juz poszlo na marne
Witam
Dziś rozebrałem dyfra jeszcze raz. Nie dawało mi spokoju, że to nie bangla. i...
UDAŁO SIĘ.
cały dyfer jest z S13 jak i koło talerzowe które przykręciłem do szpery z S14 manuala, i teraz najważniejsze PÓŁOŚKI MUSZĄ być z s14, maja inne wysokości i nacięcia. poskręcałem wsio i chula. Tak że DA SIĘ
Mam szpere z S14 manuala i przełożenia z S13
Dziś rozebrałem dyfra jeszcze raz. Nie dawało mi spokoju, że to nie bangla. i...
UDAŁO SIĘ.
cały dyfer jest z S13 jak i koło talerzowe które przykręciłem do szpery z S14 manuala, i teraz najważniejsze PÓŁOŚKI MUSZĄ być z s14, maja inne wysokości i nacięcia. poskręcałem wsio i chula. Tak że DA SIĘ
Mam szpere z S14 manuala i przełożenia z S13
no to grats !!
a jaki luz miales ? jak obracales walek ?
U mnie po takim zabiegu luz obrotory byl niedopuszczalny i by to po prostu niezle nawalalo przy ruszaniu, moze mam jeden z tych innych dyfrow o czym pisal wyzej borimichal, albo wybity walek atakujacy w s13 ale tez dziwne bo na serii wszytsko dziala ok... chyba oszaleje z tymi dyferencjalami
a jaki luz miales ? jak obracales walek ?
U mnie po takim zabiegu luz obrotory byl niedopuszczalny i by to po prostu niezle nawalalo przy ruszaniu, moze mam jeden z tych innych dyfrow o czym pisal wyzej borimichal, albo wybity walek atakujacy w s13 ale tez dziwne bo na serii wszytsko dziala ok... chyba oszaleje z tymi dyferencjalami
Troche pobawiłem się podkładkami, tymi po bokach. Rezultat ZERO luzu. Sam juz teraz się zastanawiam czy tak może być.
- borimichal
- -#Moderator
- Posty: 2728
- Rejestracja: czw 29 mar, 2007 17:19
- Lokalizacja: Skoczów
A wiec wychodzi na to ze jednak sie da.
Spotkalem sie juz z tym ze seryjne dyfry przed zaspawaniem byly cichutkie i nie bylo slychac zadnych stuków-wydawac by sie wtedy moglo ze luzow brak,lecz po zaspawaniu dyfer odrazu zaczynal pukac
Spotkalem sie juz z tym ze seryjne dyfry przed zaspawaniem byly cichutkie i nie bylo slychac zadnych stuków-wydawac by sie wtedy moglo ze luzow brak,lecz po zaspawaniu dyfer odrazu zaczynal pukac
- MiniMi
- Stary Wyjadacz
- Posty: 521
- Rejestracja: pt 11 wrz, 2009 19:45
- Lokalizacja: Tychy/stryszawa
- Kontakt:
u mnie nie dość że stuka to jeszcze okropnie szumi
muszę mu olej zmienić bo już ok 100km zrobiłem po zespawaniu... Przestanie wtedy tak głośno szumieć??
muszę mu olej zmienić bo już ok 100km zrobiłem po zespawaniu... Przestanie wtedy tak głośno szumieć??
Pieniądze można zainwestować, albo przepierdzielić. Można też zainwestować w nissana- czyli przepierdzielić.