Problem z montażem skrzyni w CA18

Wszystko co tyczy się napędów. Skrzynie biegów, RWD,AWD,FWD,szpery, wały, półośki

Moderator: Moderator

marcopolo130
Coś już wiem
Coś już wiem
Posty: 122
Rejestracja: sob 01 lis, 2008 21:55
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Witam...

Mam problem z zamontowaniem skrzyni do CA18 :/ już mówię o co chodzi...sprzęgło mam dwu płytkowe OS Giken dedykowane do CA18, jest ładnie ustawione...trzpień z skrzyni wsuwa się idealnie do środka, a problem zaczyna się w momencie końcowym...brakuje dosłownie 5mm by dzwon skrzyni spasował się z silnikiem :( co może być przyczyną, czy ktoś z Was Panowie się już spotkał z podobna sytuacja? Ajutooo...oooo!!! Z góry dziękuje za podpowiedzi i odpowiedzi :)

Pzdr. Adrian
Ostatnio zmieniony pn 16 maja, 2011 13:13 przez marcopolo130, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
Binio_
-#Moderator
-#Moderator
Posty: 4685
Rejestracja: wt 30 maja, 2006 01:19
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Dzwon skrzyni a nie sprzęgła chyba :)

My zawsze ostatnie milimetry dociągamy śrubami mocującymi skrzynie do bloku i wszystko zawsze pasi :)
Awatar użytkownika
Artur1020
Postojebca
Postojebca
Posty: 1643
Rejestracja: pn 15 lut, 2010 22:46
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki
Kontakt:

ale silnik nie dochodzi do skrzyni czy otwory sie nie pokrywaja?



jesli silnik do skrzyni to zobacz czy tulejki sie nie "powtarzaja" ja tak mialem i sie glowilem :lol: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Niesz sztuka zabić muche przednia szyba tylko boczną =)))
marcopolo130
Coś już wiem
Coś już wiem
Posty: 122
Rejestracja: sob 01 lis, 2008 21:55
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Binio_ pisze:Dzwon skrzyni a nie sprzęgła chyba :)
Przejęzyczenie :P ...co do dociągnięcia śrubami to próbowane...ja trochę jestem przeciwnikiem robienia czegoś na siłę...kurcze muszę chyba odkręcić sprzęgło i zobaczyć czy też problem będzie...ehhh
Ostatnio zmieniony pn 16 maja, 2011 13:18 przez marcopolo130, łącznie zmieniany 1 raz.
PiotrekŁDZ
Prime Druciarz
Posty: 1598
Rejestracja: sob 18 kwie, 2009 19:47
Lokalizacja: Łódź

Sproboj pokreci silnikiemm, moze wieloklin nie wskoczyl. I sprawdz czy faktycznien nie masz tych tulejek centrujacy. zdublownych tak jak artur pisal.
marcopolo130
Coś już wiem
Coś już wiem
Posty: 122
Rejestracja: sob 01 lis, 2008 21:55
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Tuleje też sprawdzone
Awatar użytkownika
Pajak2444
Postojebca
Postojebca
Posty: 1522
Rejestracja: pn 27 wrz, 2004 22:58
Lokalizacja: Dlugoleka
Kontakt:

-zdejmij całe sprzęgło i wtedy zepnij silnik ze skrzynią jeszcze raz.
-wyczyść wałek atakujący skrzyni biegów- w bmw brat dociągnął śrubami i się zaklinowało na amen- efekt- przy wyrywaniu skrzyni tarcza sprzęgła poszła się walić.
- latareczka i sprawdź co siedzi w końcówce wału korbowego i zmierz jaką ma średnicę
Sprzedam SHORT SHIFTERY ,, downpipy , frontpipy 3", zegary SWOOSH i SAGA 52mm i 60mm
Awatar użytkownika
Binio_
-#Moderator
-#Moderator
Posty: 4685
Rejestracja: wt 30 maja, 2006 01:19
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Jak dla mnie to na wieloklinie musi sie dociągnąć własnie.
Dla pewności sprawdz bez sprzęgła
marcopolo130
Coś już wiem
Coś już wiem
Posty: 122
Rejestracja: sob 01 lis, 2008 21:55
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

sprawdzone bez sprzegla i weszlo :) to dalo do myslenia i po chwili skrzynia siedziała...problem tkwil w tym ze druga tarcza w sprzegle sie przesowala i dlatego skrzynia nie dochodzila do bloku...dziekuje wszystkim za pomoc
ODPOWIEDZ

Wróć do „Napęd”