Witam...
Mam problem z zamontowaniem skrzyni do CA18 już mówię o co chodzi...sprzęgło mam dwu płytkowe OS Giken dedykowane do CA18, jest ładnie ustawione...trzpień z skrzyni wsuwa się idealnie do środka, a problem zaczyna się w momencie końcowym...brakuje dosłownie 5mm by dzwon skrzyni spasował się z silnikiem co może być przyczyną, czy ktoś z Was Panowie się już spotkał z podobna sytuacja? Ajutooo...oooo!!! Z góry dziękuje za podpowiedzi i odpowiedzi
Pzdr. Adrian
Problem z montażem skrzyni w CA18
Moderator: Moderator
-
- Coś już wiem
- Posty: 122
- Rejestracja: sob 01 lis, 2008 21:55
- Lokalizacja: Szczecin
- Kontakt:
Ostatnio zmieniony pn 16 maja, 2011 13:13 przez marcopolo130, łącznie zmieniany 1 raz.
Dzwon skrzyni a nie sprzęgła chyba
My zawsze ostatnie milimetry dociągamy śrubami mocującymi skrzynie do bloku i wszystko zawsze pasi
My zawsze ostatnie milimetry dociągamy śrubami mocującymi skrzynie do bloku i wszystko zawsze pasi
- Artur1020
- Postojebca
- Posty: 1643
- Rejestracja: pn 15 lut, 2010 22:46
- Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki
- Kontakt:
ale silnik nie dochodzi do skrzyni czy otwory sie nie pokrywaja?
jesli silnik do skrzyni to zobacz czy tulejki sie nie "powtarzaja" ja tak mialem i sie glowilem
jesli silnik do skrzyni to zobacz czy tulejki sie nie "powtarzaja" ja tak mialem i sie glowilem
Niesz sztuka zabić muche przednia szyba tylko boczną =)))
-
- Coś już wiem
- Posty: 122
- Rejestracja: sob 01 lis, 2008 21:55
- Lokalizacja: Szczecin
- Kontakt:
Przejęzyczenie ...co do dociągnięcia śrubami to próbowane...ja trochę jestem przeciwnikiem robienia czegoś na siłę...kurcze muszę chyba odkręcić sprzęgło i zobaczyć czy też problem będzie...ehhhBinio_ pisze:Dzwon skrzyni a nie sprzęgła chyba
Ostatnio zmieniony pn 16 maja, 2011 13:18 przez marcopolo130, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Prime Druciarz
- Posty: 1598
- Rejestracja: sob 18 kwie, 2009 19:47
- Lokalizacja: Łódź
Sproboj pokreci silnikiemm, moze wieloklin nie wskoczyl. I sprawdz czy faktycznien nie masz tych tulejek centrujacy. zdublownych tak jak artur pisal.
-
- Coś już wiem
- Posty: 122
- Rejestracja: sob 01 lis, 2008 21:55
- Lokalizacja: Szczecin
- Kontakt:
Tuleje też sprawdzone
-zdejmij całe sprzęgło i wtedy zepnij silnik ze skrzynią jeszcze raz.
-wyczyść wałek atakujący skrzyni biegów- w bmw brat dociągnął śrubami i się zaklinowało na amen- efekt- przy wyrywaniu skrzyni tarcza sprzęgła poszła się walić.
- latareczka i sprawdź co siedzi w końcówce wału korbowego i zmierz jaką ma średnicę
-wyczyść wałek atakujący skrzyni biegów- w bmw brat dociągnął śrubami i się zaklinowało na amen- efekt- przy wyrywaniu skrzyni tarcza sprzęgła poszła się walić.
- latareczka i sprawdź co siedzi w końcówce wału korbowego i zmierz jaką ma średnicę
Sprzedam SHORT SHIFTERY ,, downpipy , frontpipy 3", zegary SWOOSH i SAGA 52mm i 60mm
Jak dla mnie to na wieloklinie musi sie dociągnąć własnie.
Dla pewności sprawdz bez sprzęgła
Dla pewności sprawdz bez sprzęgła
-
- Coś już wiem
- Posty: 122
- Rejestracja: sob 01 lis, 2008 21:55
- Lokalizacja: Szczecin
- Kontakt:
sprawdzone bez sprzegla i weszlo to dalo do myslenia i po chwili skrzynia siedziała...problem tkwil w tym ze druga tarcza w sprzegle sie przesowala i dlatego skrzynia nie dochodzila do bloku...dziekuje wszystkim za pomoc