Uszczelniacz w skrzyni
Moderator: Moderator
-
- Prime Druciarz
- Posty: 1598
- Rejestracja: sob 18 kwie, 2009 19:47
- Lokalizacja: Łódź
Panowie potrzebuję szybkiej informacji czy uszczelniacz w skrzynia-wał trzeba wymieniać przy starganiu wkrzyni i ponownym jej założeniu. -może ktoś zna jego wymiary odrazu?
- kamilp1908
- -#Klubowicz
- Posty: 1433
- Rejestracja: śr 30 maja, 2007 07:06
- Lokalizacja: Płock/Warszawa
- Kontakt:
Podobno są jednorazowe, bo potem będzie ciec z wału. Koszt nie duży, a nie będzie później problemów.
Turbo zaczyna pompować, a tylne koła wariować
-
- Prime Druciarz
- Posty: 1598
- Rejestracja: sob 18 kwie, 2009 19:47
- Lokalizacja: Łódź
Dzięki!
- kamilp1908
- -#Klubowicz
- Posty: 1433
- Rejestracja: śr 30 maja, 2007 07:06
- Lokalizacja: Płock/Warszawa
- Kontakt:
Upewnij się w którą się stronę kręci wał, bo są uszczelki lewo i prawo stronne. Najlpiej weź starą na wzór.
Turbo zaczyna pompować, a tylne koła wariować
-
- Prime Druciarz
- Posty: 1598
- Rejestracja: sob 18 kwie, 2009 19:47
- Lokalizacja: Łódź
o proszę, tego nie wiedziałem! Jeszcze raz dzięki! biorę się za wyciąganie ori uszczelniacza
Ostatnio zmieniony pt 03 cze, 2011 10:06 przez PiotrekŁDZ, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Prime Druciarz
- Posty: 1598
- Rejestracja: sob 18 kwie, 2009 19:47
- Lokalizacja: Łódź
To jeszcze wymiary, bo swojego tak zmasakrowałem że nikt się z tego niczego nie dowie:/
serwisówka podaje 60 zewnętrznej 47 wew. ale nie jestem pewny cyz to to
Zajebiście, serwidówka mówi jak zdjąć uszczelniacz ale niestety nie podaje jego wymiarów. To smao jest z innymi uszczelniaczami w całym nismo. Nigdzie eni znajdziecie wymiarów do kury nędzy:/
serwisówka podaje 60 zewnętrznej 47 wew. ale nie jestem pewny cyz to to
Zajebiście, serwidówka mówi jak zdjąć uszczelniacz ale niestety nie podaje jego wymiarów. To smao jest z innymi uszczelniaczami w całym nismo. Nigdzie eni znajdziecie wymiarów do kury nędzy:/
Ostatnio zmieniony pt 03 cze, 2011 10:36 przez PiotrekŁDZ, łącznie zmieniany 2 razy.
- kamilp1908
- -#Klubowicz
- Posty: 1433
- Rejestracja: śr 30 maja, 2007 07:06
- Lokalizacja: Płock/Warszawa
- Kontakt:
Już Ci z tym nie pomogę, bo mi brat to kupował i to jeszcze w zeszłym roku.
Turbo zaczyna pompować, a tylne koła wariować
moze to ci cos pomoze na szybkosci znalezione
http://www.czesci.autotrader.pl/lista-c ... 00769.html
http://www.czesci.autotrader.pl/lista-c ... 00769.html
onepointeightT
--------------------------
Aby wstawić zdjęcia na forum należy(przy użyciu hostingu Zdjęcia Google):
- wrzucić fotki do zdjęcia google,
- dodać zdjęcia do wybranego albumu,
- będąc w albumie i posiadając zdjęcie na fullscreenie kliknąć prawym klawiszem myszy i wybrać "Kopiuj adres obrazu",
- na forum podczas pisania posta przy użyciu znaczników "IMG" wstawić wcześniej skopiowany link.
--------------------------
Aby wstawić zdjęcia na forum należy(przy użyciu hostingu Zdjęcia Google):
- wrzucić fotki do zdjęcia google,
- dodać zdjęcia do wybranego albumu,
- będąc w albumie i posiadając zdjęcie na fullscreenie kliknąć prawym klawiszem myszy i wybrać "Kopiuj adres obrazu",
- na forum podczas pisania posta przy użyciu znaczników "IMG" wstawić wcześniej skopiowany link.
-
- Prime Druciarz
- Posty: 1598
- Rejestracja: sob 18 kwie, 2009 19:47
- Lokalizacja: Łódź
Dzięki panowie, temat załatwiony! Dzwoniłem do kolegi z aso nissana i twierdził że nie mają podanych wymiarów
Pytanie do tych którzy wymieniali tylni uszczelniacz skrzyni biegów, wg serwisówki (MT-3, MT -4) jest do tego potrzebny jakiś wichajster, da się to zrobić bez tego w stylu zagiętego śrubokręta czy też nie ?
- kamilp1908
- -#Klubowicz
- Posty: 1433
- Rejestracja: śr 30 maja, 2007 07:06
- Lokalizacja: Płock/Warszawa
- Kontakt:
Na nowym nie ma prawa się pocić. Możesz masz jakieś wyszczerbienie na wale napędowym/w skrzyni na wyjściu?
Ewentualnie jest możliwość, że może ktoś Ci sprzedał nie ten uszczelniacz. Kiedyś jak mi brat kupował to sprzedawca zadał pytanie, czy wał się kręci w prawo, czy w lewo. Najwyraźniej są uszczelniacze lewe i prawe.
Ewentualnie jest możliwość, że może ktoś Ci sprzedał nie ten uszczelniacz. Kiedyś jak mi brat kupował to sprzedawca zadał pytanie, czy wał się kręci w prawo, czy w lewo. Najwyraźniej są uszczelniacze lewe i prawe.
Turbo zaczyna pompować, a tylne koła wariować