Cuda pany cos mi auto shamowuje ;//

Wszystko co tyczy się napędów. Skrzynie biegów, RWD,AWD,FWD,szpery, wały, półośki

Moderator: Moderator

Awatar użytkownika
dredman
-#Sympatyk
-#Sympatyk
Posty: 408
Rejestracja: pn 21 wrz, 2009 20:19
Lokalizacja: Radom

Zaczynam miec powoli dosc ;)
jestem an urlopie a z ukochanym autem spedzilem juz 3 dni w garazu na wymianie wozka, dyfra stock S13 na ten z s14a, i zalozeniu poli na wozek...
Odpalilem auto przjechalem sie zbiera sie jak marzenie ciasniej w zakretach etc etc jakos tak leciutko wszystko az milo...No ale dzis oszalalem po prostu zaczalem nabijac km do 1500km pozniej wymiana oleju palowanie zeby dotrzec do konca bo silnik na dotarciu...no ale do sedna.... zaczalem czuc jakis opor dziwny... a ze mi i tak trzeslo autem znalazlem przyczyne tlumik a tu sie okazuje ze tak nei do konca... auto przestalo miec sile przyspiueszac i jakos tak jakbym na zaciagnietym recznym czulem jakbym jechal, wiec nie zastanawiajac sie dlugo zaciagnalem reczny na gorce ,zwolnilem- samochod sie ladnei stacza... wiec reczny ok , kolejna opcja na drodze jade na 3 biegu obroty dochadza 3 tys wciskam mu gaz a tu buuu car sily nie ma jakby hamowanie jakies dziwne wlaczalo, wiec nie zastanawiajac sie wciaslem sprzeglo a tu obroty boom od razu skoczyly o jakis tys wiecej-jechalem na plaskiej powierzchni i tak kilka razy zrobilem ta sama sytuacja takajkby cos hamowalo dziwnie... Zaczalem sie bac ze cos z silnikiem sie dzieje juz ale zero dymu na postoju pracuje stabilnie, wkreca sie elegancko. Cos go zajebiscie obciaza podczas jazdy, oczywiscie jak dowale gaz na maxa to pojdzie ale nie idzie to lekko i to mnie martwi.. Dobrze to ze juz mam z 1400km przejechane i mozna juz mocniej a docieram tak jak docieral martinez. Dodam ze mam poli pod skrzynia i pod silnikiem ale to raczej powinno pomoc niz zaszkodzic... moze ten dyfer sie cos pieprzy K****WA ...
Jutro podniose auto i zobacze czy mi nic nei blokuje kol. A dodam jeszcze ze przelozylem czujnik z dyfra z S13 do dyfra manuala S14a ale nei wydaje mi sie zeby to wplyw mialo bo bylo wszystko ok po tej operacji , zero kontrolek, nic. Olej do dyfra wlalem castrol dedykowany do samochodow ze szpera.
Krzywo jak nic panowie ;/
Awatar użytkownika
m0rr1s
Postojebca
Postojebca
Posty: 1079
Rejestracja: wt 15 sty, 2008 20:25
Lokalizacja: od o. Rydzyka
Kontakt:

trzymając gaz jak wciśniesz sprzęgło to normalne, że obroty do góry jeszcze skoczą. wkońcu samochód też jest oporem dla silnika, a wciskając sprzęgło "wyłączasz" opór samochodu.

jeśli jest tak, że dajesz mu mocniej w gaz (przypuśćmy 2700 obr i gazuuuuuuuuu) a auto jakby chciało a nie mogło jechać, turbina sie wkreca a auto nie ciagnie to po mojemu jakas nieszczelnosc dolotu. miałem tak raz, szybka pauza maska w góre dokrecilem obejmy i smigal dalej ;)
Nissan will get you through times with no money better than money will get you through times with no Nissan.
Obrazek
Awatar użytkownika
roball
-#Moderator
-#Moderator
Posty: 3140
Rejestracja: śr 29 cze, 2005 21:33
Lokalizacja: dziura na zachód od Wieliczki

Podwinduj tylną oś i spróbuj zakręcić kołem, wygląda to na problem z dyfrem.
Jak przekładałeś czujnik to wianek na wałku też zmieniłeś?
Człowiek człowiekowi wilkiem,
a zombie zombie zombie...
Awatar użytkownika
dredman
-#Sympatyk
-#Sympatyk
Posty: 408
Rejestracja: pn 21 wrz, 2009 20:19
Lokalizacja: Radom

ad neiszczelnosci dolotu no tego nei sprawdzalem zobacze to zaraz podokrecam wszystko :))
co do dyfra dzis rano podnosilem kola i wszytsko ladnie smiga i sie obraca zero oporu nawet nic sie nei grzeje, a ad tego czujnika nie zmienialem tego wianka.
Z tego co zauwazylem problem powstaje juz jak sie auto rozgrzeje jakos 85 stopni + wtedy jakos tak dziwnie nie idzie po prostu ale to moze serio jakos poleci cieplo guma sie rozgrzeje i cos gdzies puszcza...
K lece posprawdzac te obejmy wszystkie i zobacze co to z tego bedzie
Dam znac :)
Awatar użytkownika
roball
-#Moderator
-#Moderator
Posty: 3140
Rejestracja: śr 29 cze, 2005 21:33
Lokalizacja: dziura na zachód od Wieliczki

A na czarno nie zaczyna dymić?
Człowiek człowiekowi wilkiem,
a zombie zombie zombie...
Awatar użytkownika
tomekzulek
Coś już wiem
Coś już wiem
Posty: 72
Rejestracja: pn 28 lut, 2011 10:38
Lokalizacja: Orneta
Kontakt:

Miałem podobny objaw im więcej gazu tym gorzej było, popuszczałeś troszkę pedał i lepiej przyspieszał. Pompa paliwa padła...
Awatar użytkownika
dredman
-#Sympatyk
-#Sympatyk
Posty: 408
Rejestracja: pn 21 wrz, 2009 20:19
Lokalizacja: Radom

wlasnie nie dymi nic a nic tylo tyle ze zauwazylem ze strzela z rury moze zaplon ustawic trzeba, a objaw z tym gazem jest identyczny jak napisal tomekz wyzej, co lepsze nasila sie to a raczej zaczyna nagminnie wystepowac jak silnik jest dobrze rozgrzany przez dobrze rozgrzany rozumiem temp 90+ stopni , niestety samochod jedzie do garazu urlop sie skonczyl i czasu nie ma dlubac bede za jakis czas to podepne go do kompa gdzies i bedzie wszytsko jak na dloni widac... wlasnie zastanawiam sie czy jest ktos kto ma pojecie na ten temat w radomiu lub okolicach ?

Dzieki za sugestie panowie, powoli powoli projekt sie rozwija no ale jak widac wychodza nowe rzeczy ... poddawac sie nie mozna :)))
Awatar użytkownika
roball
-#Moderator
-#Moderator
Posty: 3140
Rejestracja: śr 29 cze, 2005 21:33
Lokalizacja: dziura na zachód od Wieliczki

Na 99% czujnik temperatury do wymiany,
dymienie na czarno jest objawem zalania, podobnie strzały w wydech.
Ostatnio zmieniony sob 27 sie, 2011 19:17 przez roball, łącznie zmieniany 1 raz.
Człowiek człowiekowi wilkiem,
a zombie zombie zombie...
Ban0ff
Postojebca
Postojebca
Posty: 1813
Rejestracja: pn 19 wrz, 2005 14:47
Lokalizacja: Jarosław
Kontakt:

pod kompa raczej sie nie podepniesz bo nie bedzie do czego,
Sprzedam przewody teflonowe do turbo w oplocie stalowym, komplet do CA18 (t25/t28/gt2x) 300zl, SR20 320zl info na priv

S13 2JZ / 730HP 820NM
Awatar użytkownika
dredman
-#Sympatyk
-#Sympatyk
Posty: 408
Rejestracja: pn 21 wrz, 2009 20:19
Lokalizacja: Radom

k to ... w takim razie czas na male zakupy... czujnik temperatury :)....
ODPOWIEDZ

Wróć do „Napęd”