poprawienie trakcji i prowadzenia

Wszystko co tyczy się napędów. Skrzynie biegów, RWD,AWD,FWD,szpery, wały, półośki

Moderator: Moderator

Awatar użytkownika
somsiad511
Stały gość
Stały gość
Posty: 301
Rejestracja: ndz 29 maja, 2005 19:26
Lokalizacja: Gorzow.wlkp
Kontakt:

felg nie chce zmieniac bo podobaja mi sie
na tym zawieszeniu przod jest nizej niz tyl i to widac odrazu jak sie patrzy,
czyli pokoleji
szpera
tyl nizej od przodu
lotka -cos trzeba dobrac ladnego i dzialajacego
dobre opony ,moga byc np dobre opony drogowe ale na rozmiarze 275 bo takie idealnie pasuja do tych felg mowie o tyle bo przod ma 225 tylko czy sprzeglo utrzyma je na biegach 3,4 sprzeglo mam clutmastera http://www.clutchmasters.com/ mialem znim problemy ale juz jest ok
Ostatnio zmieniony pn 05 mar, 2012 21:47 przez somsiad511, łącznie zmieniany 1 raz.
tel 511094691
Awatar użytkownika
Żołnierz
Coś już wiem
Coś już wiem
Posty: 64
Rejestracja: pt 16 wrz, 2011 20:18
Lokalizacja: Żory

Chcesz walczyć o trakcję, ale felg nie zmienisz bo te Ci się podobają. To chyba zły kierunek jak chcesz robić jakieś wyniki.
Mimo wszystko darowałbym sobie opony drogowe tylko poszukał jakichś półslicków np. używanych. Na przód też możesz coś wąskiego wrzucić, żeby miało jak najmniejsze opory. No i pamiętaj, żeby zmniejszyć ciśnienie z tyłu.
Awatar użytkownika
Scratch
Coś już wiem
Coś już wiem
Posty: 186
Rejestracja: śr 21 paź, 2009 14:40
Lokalizacja: Rzeszów
Kontakt:

w 400KM Nissanie sporo pomogła szpera z podkładką 1,5mm oraz ustawienie cambera -1 na tylnej osi
s13 SR20DET
Awatar użytkownika
Binio_
-#Moderator
-#Moderator
Posty: 4685
Rejestracja: wt 30 maja, 2006 01:19
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

akurat w 18calach dużo łatwiej dorwać szerokie opony niż w 17
275 czy 255 to w sumie to samo :D

wrzuć szperę na początek i zobacz , następnie zmien opony na uzywane półslicki

jak sprzęgło Ci popuści to masz następny element układanki do zmiany :twisted:
Awatar użytkownika
somsiad511
Stały gość
Stały gość
Posty: 301
Rejestracja: ndz 29 maja, 2005 19:26
Lokalizacja: Gorzow.wlkp
Kontakt:

a polsliki to jakie wziasc jaki model firma i rozmiar
tel 511094691
Awatar użytkownika
Binio_
-#Moderator
-#Moderator
Posty: 4685
Rejestracja: wt 30 maja, 2006 01:19
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Z uzywkami to jest tak że bierze sie co sie trafi :D
Chyba ze kupujesz nowe i masz wybór to można sie zastanawiać i przebierać, ale wiadomo koszty ;)

Mi np udało sie wyrwać R888 295/30 R18 ale nie miałem okazji jeszcze na nich jezdzić...

235-275 będzie OK
Awatar użytkownika
erison
Postojebca
Postojebca
Posty: 1619
Rejestracja: śr 06 sie, 2008 21:42
Lokalizacja: Bydgoszcz

napisze jeszcze raz MaxSport na gumy Slicki tylko na tor za bardzo niskie ceny.
Chłopaki na tych oponach Time Atack uskuteczniają w hondach i mają bardzo dobre rezultaty.

opony do zamówienia w rozmiarze jaki sobie życzysz.

Z czego wynika niska cena są to opony nalewki.
Awatar użytkownika
somsiad511
Stały gość
Stały gość
Posty: 301
Rejestracja: ndz 29 maja, 2005 19:26
Lokalizacja: Gorzow.wlkp
Kontakt:

czy te MaxSport maja tez drogowe sliki gdzie je mozna nabyc??
tel 511094691
Awatar użytkownika
Binio_
-#Moderator
-#Moderator
Posty: 4685
Rejestracja: wt 30 maja, 2006 01:19
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Nie , bez homologacji drogowej czyli tylko na tor.
A rozmiarówka równiez jest ograniczona :/
Awatar użytkownika
erison
Postojebca
Postojebca
Posty: 1619
Rejestracja: śr 06 sie, 2008 21:42
Lokalizacja: Bydgoszcz

Ograniczona, tak. Ale wydaje się że można znaleźć jakiś kompromis.

Poza tym jak auto ma być na 1/4 i odnosić jakieś sukcesy to już chyba nie do jazdy po drogach.
Awatar użytkownika
yahu82
Coś już wiem
Coś już wiem
Posty: 93
Rejestracja: sob 23 maja, 2009 12:26
Lokalizacja: BYDGOSZCZ

Binio_ pisze:Nie , bez homologacji drogowej czyli tylko na tor.
A rozmiarówka równiez jest ograniczona :/
semi-slick'i mają homologację drogową

taniej już nie można ;) KLIK

na 1/4 najlepsze będą typowe opony do Dragu np. http://www.hoosier.pl/
przykładowe ceny
CA18DET
Awatar użytkownika
Binio_
-#Moderator
-#Moderator
Posty: 4685
Rejestracja: wt 30 maja, 2006 01:19
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Mówiliśmy o Max Sportach a one chyba nie maja homo drogowego ?

Semislick dlatego jest semi by mógł być drogowy ale ma ciut inna mieszankę niż pełny placek :D
Awatar użytkownika
erison
Postojebca
Postojebca
Posty: 1619
Rejestracja: śr 06 sie, 2008 21:42
Lokalizacja: Bydgoszcz

O MaxSport-y trzeba by zapytać dostawcę czy mają homologację drogową.
Bo są one semi-slickami wiec powinny ale ze względu że to nalewki to już inna bajka.

Jak zobaczyłem te hosiery to faktycznie takie powinny być. Ale to już na konkretne moce.
Awatar użytkownika
borimichal
-#Moderator
-#Moderator
Posty: 2728
Rejestracja: czw 29 mar, 2007 17:19
Lokalizacja: Skoczów

MAX SPORTY MAJA HOMOLOGACJE DROGOWA,DODATKOWO MOZNA JE KUPIC W ROZNYCH GATUNKACH,NA TYM NAJLEPSZM MAJA INDEKS PREDKOSCI DO 290
Ban0ff
Postojebca
Postojebca
Posty: 1813
Rejestracja: pn 19 wrz, 2005 14:47
Lokalizacja: Jarosław
Kontakt:

a gdzie to mozna kupic i jakie sa ceny, zastanawiam sie czy kupowac dalej federale czy isc w maxy
Sprzedam przewody teflonowe do turbo w oplocie stalowym, komplet do CA18 (t25/t28/gt2x) 300zl, SR20 320zl info na priv

S13 2JZ / 730HP 820NM
ODPOWIEDZ

Wróć do „Napęd”